3. leht 5-st

Re: Jälle need udused aknad

Postitatud: 12 Sept 2010 17:13
Postitas Tim
Sa ei taha teada :lol: ...seal kindalaeka all.
Pilt

Re: Jälle need udused aknad

Postitatud: 18 Nov 2010 23:52
Postitas Jospa
Tim jagab piiti päris korralikult nende vaakumite pealt, aita mind ka. Voolikud kõik ilusasti omal kohal keskonsooli taga olevas plokis, kõik need defrostid ja jutud, keeran seda et saaks akna peale, jalgadele või näkku, vahet pole - mingi süsin käib küll aga ei tea kas siis tüüsid omadega läbi, ei muuda tuule suunda noh!! Pean sõitma nii et puhur on neljanda astmel, et natuke kas või tuuleklaasile läheks. Omegaownersist ei saanud s********** abi, kapoti all vaakumtorud kõik küljes, isegi teipisin veel kinni - arvates et nii kõva vaakum, et tõmbab liigendi kohtadelt õhku sisse. See suur sise-välis õhu klapp töötab, kuulen isegi kus klapp käib pauguga kinni jne:D või noh selline väiksem mütsatus. - Probleemo on jah selles, et vahet pole kuhu ma keeran seda - kõikjale puhub sama mood, samas aga kuulda on et susin toimub jne.

Re: Jälle need udused aknad

Postitatud: 19 Nov 2010 03:24
Postitas chjan
keegi siin rääkis, et jalamatid all märjad..
Mul oli tänu neile just probleem.
Lahendus matt mis on ala pealt kumm ja alt selline poroloon oli üleni märg. Põhimõtteliselt terve auto põhi oli vett täis kumm takistab veel üles tulla kuid poroloon kaalub meetrise tüki kohta 10kg rohkem kui kuivana.
vee tekke põhjuseks taga istujate jalgade all olev vee ära voolu augud.
vana omanik oli põhja veidi mõlki saanud ja vesi sealt enam ei jooksnud kusagile vaid aina juurde.
Vaadake enda matid ka üle, sest sealt võib teil niiskuse korral tekkida elektri jamade anomaalia :)

Re: Jälle need udused aknad

Postitatud: 19 Nov 2010 12:07
Postitas Tim
chjan kirjutas:Lahendus matt mis on ala pealt kumm ja alt selline poroloon oli üleni märg. Põhimõtteliselt terve auto põhi oli vett täis... vee tekke põhjuseks taga istujate jalgade all olev vee ära voolu augud.
vana omanik oli põhja veidi mõlki saanud ja vesi sealt enam ei jooksnud kusagile vaid aina juurde.
Vaadake enda matid ka üle, sest sealt võib teil niiskuse korral tekkida elektri jamade anomaalia :)
Mul oli sama jama,autoga kraavis käidud ja põhja alt kummipunn kadunud ja mürasummutusmatt vett silmini täis imenud.Teine jama oli selles,et eelmine klaaasivahetaja oli kehva tööd teinud ja kunde pool alumine klaasi serv liimist lahti ja sadas vihma sisse. :evil:
Jospa kirjutas:Tim jagab piiti päris korralikult nende vaakumite pealt, aita mind ka.
Selle koha pealt ei oska aidata.Olen tähele pannud,et erinevate aastakäikude omega b´del on see õhusuunamise sümboolika erinev.Nt.´94a.masinal on õhu suunamiseks esiklaasile vaja nupp paremale alla keerata aga mingi ´96+a.(vist)peab nupp üleval keskel asendis olema.Vanas foorumis oli see nupu-voolikute "skeem"olemas,silmselt oled juba korduvalt asja kontrollinud.
Iseasi,kuskohast see susin tuleb,kui vastava vaakumklapi membraan läbi,siis armatuur maha ja uus asemele...ka võib miskine kolmik vaakumvoolikute vahel lekkida jne.

Re: Jälle need udused aknad

Postitatud: 19 Nov 2010 18:34
Postitas rohelineomega
Minu Omegal läksid aknad seistes uduseks.Ma panin autose niiskuseimeja kotikese.Nüüd on aknad seistes puhtad ja saab kohe sõitma minna.

Re: Jälle need udused aknad

Postitatud: 20 Nov 2010 01:13
Postitas Jospa
Tim kirjutas:
chjan kirjutas:Lahendus matt mis on ala pealt kumm ja alt selline poroloon oli üleni märg. Põhimõtteliselt terve auto põhi oli vett täis... vee tekke põhjuseks taga istujate jalgade all olev vee ära voolu augud.
vana omanik oli põhja veidi mõlki saanud ja vesi sealt enam ei jooksnud kusagile vaid aina juurde.
Vaadake enda matid ka üle, sest sealt võib teil niiskuse korral tekkida elektri jamade anomaalia :)
Mul oli sama jama,autoga kraavis käidud ja põhja alt kummipunn kadunud ja mürasummutusmatt vett silmini täis imenud.Teine jama oli selles,et eelmine klaaasivahetaja oli kehva tööd teinud ja kunde pool alumine klaasi serv liimist lahti ja sadas vihma sisse. :evil:
Jospa kirjutas:Tim jagab piiti päris korralikult nende vaakumite pealt, aita mind ka.
Selle koha pealt ei oska aidata.Olen tähele pannud,et erinevate aastakäikude omega b´del on see õhusuunamise sümboolika erinev.Nt.´94a.masinal on õhu suunamiseks esiklaasile vaja nupp paremale alla keerata aga mingi ´96+a.(vist)peab nupp üleval keskel asendis olema.Vanas foorumis oli see nupu-voolikute "skeem"olemas,silmselt oled juba korduvalt asja kontrollinud.
Iseasi,kuskohast see susin tuleb,kui vastava vaakumklapi membraan läbi,siis armatuur maha ja uus asemele...ka võib miskine kolmik vaakumvoolikute vahel lekkida jne.
Ei hakka mina armatuuri maha võtma, see susin ei ole kogu aeg, ainult siis kui keerad õhusuunamis nuppu, naljakas on see, et puhur töötab täis võimsusel ( aste 4 ) aga keskelt puhub normaalselt ja paremalt ka aga vasakult nõrgalt, juu siis mingi klapp ei sulgu, vahel on selline tunne, et...#?**=)(/&&¤%&¤/&%#" :evil: , vaatan uuesti need torud üle ja kui ei aita siis las ku...... olla. mingi päeva ma ei viitsi küll stressirohkeks teha ja armatuuri maha võtta ning teine et kokku panna. palju see niiskusekogumis kotike maksab, mõtlesin korra et viskan polstri alla neid samu kuulikesi, mis on seal kingakarbis aga nii oleks ka nõme.

Re: Jälle need udused aknad

Postitatud: 20 Nov 2010 07:21
Postitas mardus72
Jospa kirjutas:
Tim kirjutas:
chjan kirjutas:Lahendus matt mis on ala pealt kumm ja alt selline poroloon oli üleni märg. Põhimõtteliselt terve auto põhi oli vett täis... vee tekke põhjuseks taga istujate jalgade all olev vee ära voolu augud.
vana omanik oli põhja veidi mõlki saanud ja vesi sealt enam ei jooksnud kusagile vaid aina juurde.
Vaadake enda matid ka üle, sest sealt võib teil niiskuse korral tekkida elektri jamade anomaalia :)
Mul oli sama jama,autoga kraavis käidud ja põhja alt kummipunn kadunud ja mürasummutusmatt vett silmini täis imenud.Teine jama oli selles,et eelmine klaaasivahetaja oli kehva tööd teinud ja kunde pool alumine klaasi serv liimist lahti ja sadas vihma sisse. :evil:
Jospa kirjutas:Tim jagab piiti päris korralikult nende vaakumite pealt, aita mind ka.
Selle koha pealt ei oska aidata.Olen tähele pannud,et erinevate aastakäikude omega b´del on see õhusuunamise sümboolika erinev.Nt.´94a.masinal on õhu suunamiseks esiklaasile vaja nupp paremale alla keerata aga mingi ´96+a.(vist)peab nupp üleval keskel asendis olema.Vanas foorumis oli see nupu-voolikute "skeem"olemas,silmselt oled juba korduvalt asja kontrollinud.
Iseasi,kuskohast see susin tuleb,kui vastava vaakumklapi membraan läbi,siis armatuur maha ja uus asemele...ka võib miskine kolmik vaakumvoolikute vahel lekkida jne.
Ei hakka mina armatuuri maha võtma, see susin ei ole kogu aeg, ainult siis kui keerad õhusuunamis nuppu, naljakas on see, et puhur töötab täis võimsusel ( aste 4 ) aga keskelt puhub normaalselt ja paremalt ka aga vasakult nõrgalt, juu siis mingi klapp ei sulgu, vahel on selline tunne, et...#?**=)(/&&¤%&¤/&%#" :evil: , vaatan uuesti need torud üle ja kui ei aita siis las ku...... olla. mingi päeva ma ei viitsi küll stressirohkeks teha ja armatuuri maha võtta ning teine et kokku panna. palju see niiskusekogumis kotike maksab, mõtlesin korra et viskan polstri alla neid samu kuulikesi, mis on seal kingakarbis aga nii oleks ka nõme.
Vaata kõigepealt üle kapoti alt salongifiltri tagant,kas välisõhuklapp on ikka lahti,enne kui armatuuri lammutama hakkad.Põhiline kurjajuur peitub siiski seal,et see klapp jääb kinni

Re: Jälle need udused aknad

Postitatud: 20 Nov 2010 21:52
Postitas Omega Sport Packet
Samas võid ka salongiradika torusid katsuda, et mis nagu üldse seal toimub, et kas korralik ringlus on.

Sul on seal veel aasadega traadid nuppude taga ja vaakumklappe igas suunas jagamas, et ma ei oska muud öelda, et kui head pusimist.

Re: Jälle need udused aknad

Postitatud: 22 Nov 2010 06:36
Postitas Jospa
Tänud, kes viitsisid kaasa mõelda - välisõhuklapp töötab ilusasti, radika torud on kuumad , eks näha ole mis saab kindel on see et armatuuri maha ei hakka ma võtma. Las jääb see kellegile teisele klubilistest avastada, kellegi teise auto peal.

Re: Jälle need udused aknad

Postitatud: 22 Nov 2010 21:20
Postitas o:mega
Nädalavahetusel sai omal ka villand higistest klaasidest. Kiskusin paremalt poolt lahti ja pilt, mis avanes oli etteaimatav. Servomootor tegi oma tööd ausalt. Aga puudu oli see nublakas mida lükata. Suht nõrgalt ehitatud see nurk seal. Helisummutus ja plekk on seal päris segavad detailid. Panin siis klapi täiesti suletud asendisse s.t. alla lõpuni välja ja nüüd tundub et klaasid ei higista enam. Nagunii pole kunagi aru saanud, milleks seda siseõhku hea oleks kasutada.

Re: Jälle need udused aknad

Postitatud: 23 Nov 2010 02:01
Postitas yro
o:mega kirjutas:... Nagunii pole kunagi aru saanud, milleks seda siseõhku hea oleks kasutada.
Diiselauto sappa sattudes olen mina küll kasutanud. Vähemalt ei kärva salongi ära.

Re: Jälle need udused aknad

Postitatud: 24 Nov 2010 15:58
Postitas arkst
Mul ka udutavad. NImelt tankisin augustis kliima freooni täis ning kliima töötas. Millest võib viga olla, et enam ei tööta. Kliima on kõige parem talvel kasutamiseks, kuna see ajab salongist niiskuse välja, mis ongi peamiseks udutamise põhjuseks. Mul ei põlenud juhi poolne elektroonilise temp näiduk kliimal. Arvasin, et pirn on läbi. Nüüd, kus kliima läpetas töötamise, hakkas see tuli iseenesest põlema. Mingi kala on sisse jooksnud. Kus võiks viga otsida.

Re: Jälle need udused aknad

Postitatud: 24 Nov 2010 16:43
Postitas mardus72
arkst kirjutas:Mul ka udutavad. NImelt tankisin augustis kliima freooni täis ning kliima töötas. Millest võib viga olla, et enam ei tööta. Kliima on kõige parem talvel kasutamiseks, kuna see ajab salongist niiskuse välja, mis ongi peamiseks udutamise põhjuseks. Mul ei põlenud juhi poolne elektroonilise temp näiduk kliimal. Arvasin, et pirn on läbi. Nüüd, kus kliima läpetas töötamise, hakkas see tuli iseenesest põlema. Mingi kala on sisse jooksnud. Kus võiks viga otsida.
kliima lõpetab töötamise kuskil -5 kraadi juures,ehk siis lülitab kondipumba välja.Kui on välistempi andur vigane,ja ei näita õigeid andmeid,siis ka kliima ei pruugi töötada

Re: Jälle need udused aknad

Postitatud: 24 Nov 2010 19:13
Postitas kait
Kirjutan siis ka natuke.

1. kui suvel ac välja lülitada siis peabki klaasid uduseks lööma, see on normaalne sest vesi hakkab ac radika pinnal õhku aurustuma. Mingit viga sellest ei ole ja vee äravool sellepärast umbes ei pruugi olla.

2. Ac-s ei kasutata freooni!

3. Umbes alla +5 kraadi lükkab ac kompressori tagant ära. See on selline juhtimisloogika. Alati on võimalus, et ac on külmainest tühjaks jooksnud ja ei tööta sellepärast.

4. 1 põhjus, miks sõites, eriti just maanteel, talvel klaasid uduseks lööb on see, et klaasi pinda jahutatakse intensiivsemalt ja klaasi temperatuur langeb, seega tekib ka kondensatsioon kergemini.

Re: Jälle need udused aknad

Postitatud: 24 Nov 2010 22:31
Postitas arkst
Kas tahate väita, et talvel ei ole võimalik kliimat tööle saada. Hmm. Teistel markidel on küll võimalik. Kus tuleb siis see teade ka, et talvel lase vahel kliima kompressoril töötada. Kuidas ma saan seda lasta töötada, kui see ei hakanud mul isegi 10 kraadi juures oktoobris tööle. Lasin kontrollida augustis kogu kliima süsteemi, ning vaakum toimis. Muidu poleks lastudki külmainet sisse. Samas, kui oktoobris olid aknad udused, siis ac sisse panemisel kadus kiirelt udu klaasidelt kogu salongist.