AnvarV kirjutas:raudpats0 kirjutas:bensuka pump hakkab 5 sekundiks tööle süüdet sisse keerates
Ei. Ainult starterit andes.
Kontrollimiseks pane rõhukell otsa ja pump otse akult. Rõhk peab olema 3 bari.
Raudpats arvas õieti-süüde sisse ja pump hakkab korraks tööle....nii on.
Päris 3 bar. kütte kollektoris nigunii pole,reduktor on vahel.Kui alla 1,5 bar.langeb siis ei taha hästi pihustada enam ja siis on probleeme mootori töös hoidmisega(omad kogemused).
Pm.kui näppu ei jaksa töötava pumba ees hoida siis on pump ok!
Kas bensiini tuleb kütte kollektoril asuvast "ventiilist",kui seda avada?
ChrisDian kirjutas:sul jutus selline lause: "Starter käib täiesti tühja". Hammasrihm katki läheb siis käib starter tühja, kompressiooni puudumise tõttu.
Kui rihm läinud...siis ei käi ju väntvõll üldse ringi,klapid mis ei liigu üles tagasi ei lase kolvil lõpuni liikuda.Gaasijaotust pole enam,mis kompresioonist siin veel rääkida.
Teemaalgataja vist nii loll pole,et aru saada kas hammasrihm ikka terve.