maksimum lubatud väänet Njuutonmeetrites
25-250N*m 28-280N*m Viimast leiab ainult 3.0/3.2 bensukate pealt. Kast ise muidu on korpuse poolest 2.5el ja 3.0il sama. Ehk siiss isu erinevus. Diisli puhul on ainult turbiini koda teine.
Automaat kohaltvõttes uimane
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2717
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Tänanud: 31 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Automaat kohaltvõttes uimane
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3456
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Automaat kohaltvõttes uimane
All Omega A and Omega B manual gearboxes are Getrag 240, made in a GM-specific casing and with either shot-peened gears or not, according to the usage.
A Getrag 240 without shot-peened gears is called "R25"
A Getrag 240 with shot-peened gears is called "R28"
A Getrag 240 without shot-peened gears is called "R25"
A Getrag 240 with shot-peened gears is called "R28"
56232754