Vahetasin siduri. Küsimus kas sain siduri panna tagurpidi? Ei lahuta korralikult, kui käiku üritad sisse panna ei lähe. Mitte töötava mootoriga vahetab käike ilusti.
Küsimus 2.
Kadus õlirõhk ära vahetasin pumba ära. Panin pumba enne peale panemist õli täis, pärast pressisin õli filtri august veel õli juurde. Rõhku üles ei võta. Oskab keegi aidata?
Mv6
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 419
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Mv6
Kui õigesti mäletan siis sai küll sidurit valepidi panna.Sellisel juhul olek ketas pooleldi nuudis.omegarider kirjutas:Vahetasin siduri. Küsimus kas sain siduri panna tagurpidi? Ei lahuta korralikult, kui käiku üritad sisse panna ei lähe. Mitte töötava mootoriga vahetab käike ilusti.
Küsimus 2.
Kadus õlirõhk ära vahetasin pumba ära. Panin pumba enne peale panemist õli täis, pärast pressisin õli filtri august veel õli juurde. Rõhku üles ei võta. Oskab keegi aidata?
Mis tootja õipumba külge panid? kui hiinlase siis ei pruugi normaalest tööle hakata.
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 08 Aug 2016 14:11
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Mv6
Kasutatud pumba teiselt mootorilt. Eelnevalt töötas. Muidu pumba panin selle workshop-manuals.com i järgi. Õli pressisin nii palju sisse, et õlituli isegi kustus ära kui oli süüde sees.
Tuttav arvas et saale ringi käinud aga kui nii siis tuleks juu filtrisse ikka õli juu. Võtturi kontrollisin ka eelnevalt. Vanal pumbal logisesid need nö. hammasrattad paigaldatud pumbal olid tihkelt.
Tuttav arvas et saale ringi käinud aga kui nii siis tuleks juu filtrisse ikka õli juu. Võtturi kontrollisin ka eelnevalt. Vanal pumbal logisesid need nö. hammasrattad paigaldatud pumbal olid tihkelt.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Mv6
pekkis esimese või teise silindri või esimese raamsaalega ei saagi õlirõhku üles.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Mv6
kui mootorit maha ei võta siis pead sillatala eest võtma. ehk siis riputad mootori üles enne. ja nagu ikka läbi karteri.
õlivõtturi ülemine tihend võib ka lekkida.siis ei tõmba õli üles ja samad vead küljes.
õlivõtturi ülemine tihend võib ka lekkida.siis ei tõmba õli üles ja samad vead küljes.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 08 Aug 2016 14:11
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Mv6
raudpats0 kirjutas:kui mootorit maha ei võta siis pead sillatala eest võtma. ehk siis riputad mootori üles enne. ja nagu ikka läbi karteri.
õlivõtturi ülemine tihend võib ka lekkida.siis ei tõmba õli üles ja samad vead küljes.
No võtturitihend oli ikka kergelt üle ääre. Katki ka ei tundund olevat.
Kui eile valasin õlisurveklapi juurest mis pumba küljes on peale õli. käis õli ringi õhk tuli välja ning õli läks ära kuid kui käiamise lõpetasin valgus tagasi õli.
Oskab keegi öelda mitme NM käivad saale poldid?