Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitus Postitas raudpats0 »

kuno666 kirjutas: 13 Mär 2018 20:51 Selle video järgi on sul juba ju kohapeal turbo täielikult taga ja viliseb nii mis hirmus.
Tundub ,et turbo juhtimine on kusagilt puudulik. KAs turbo on wg klapiga või on juba geomeetriaga ?
Wastegate opeli mootoril harva esinev madala ülesurvega diislitel.ehk siis originaalis omegal ei esine.
Jutt on 2.0 motost nii et see peaks olema vaakumjuhtimisega.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitus Postitas raudpats0 »

Panin peent villast vist wg koha pealt aga see selleks.

Kuuma koja klapi juhtimine on vaakumiga.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
kuno666
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 22 Mär 2015 21:50
Asukoht: pärnu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitus Postitas kuno666 »

Siis ikka see klapp seal turbo küljes peab laskma üleliikse rõhu maha . Enda astral oli kunagi egr-i vaakum juhtimise klapp katki ja kogu vaakum jooksis maha ja turboni ei jõudnud. Panin vaakum vooliku otse turbo juhtimise klapini ja jätsin egri välja . Masin hakkas ikka liikuma ka lõpuks.
HrRusski
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 02 Mär 2018 20:18
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitus Postitas HrRusski »

just.point ongi selles et ,kui auto käima läheb siis vaakum veab turbol siibri ühte asendisse .peale vedamist muudatusi pole .kus kala ei tea .
teiseks eile avastasin et vända andur on Õline . kas see on normaalne , või tuleb see probleemi algus sealt . enda diagnostikaseade vigakoode ei tuvasta kusagil.(Pole veel selgeks õppinud seadet )
kõik 3 vaakumsolenoidi töötavad
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitus Postitas Rax »

Andur õline on norm, ta ju otsapidi blokis. Kuidas ta muidu vända pöördeid loeb.
56232754
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitus Postitas Martin »

2.0dti turbo on ikka wastegatega, google fotosid vaadates tundub et vaakum tõmbab klapi kinni, ehk siis kui turbol on vaakum olemas, siis puhub turbo ka rõhku.
Kui vaakum kas solenoidiga või muud moodi maha võtta, siis läheb wg klapp lahti, ning turborõhk läheb turbost mööda. seega kaob ära ka ülerõhu tootmine.
Äkki sul on solenoidi klapp lahtisesse asendisse kinni kiilunud. Järgmine aste on siis see, et võta turbolt vaakum tagant ära. wg peaks lahti minema. Mine sõitma, peaks edasi astuma küll, kuid kõva musta pilvega.
Või siis teine võimalus. tee samamoodi nagu sa arvutiga jälgisid turbo rõhku. vaata, kas turbo klapp wg üritab üldse avada?
Äkki sul on wg klapp liiga lühikeseks keeratud ja olenemata sellest, kas vaakum on või mitte, sul on klapp koguaeg kinni.
Siit lingilt näeb siis milline sul see turbo wg juhtimine välja näeb.

http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 5004S.aspx
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
HrRusski
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 02 Mär 2018 20:18
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitus Postitas HrRusski »

Üldiselt olen juba proovinud variante .
1)auto käima .tuure. muutust ei ole. Vaakumklapp ei liigu.veab siibri asendisse ja asi lõppenud.
2)varrast pikemaks ja lühemaks teinud.muutusi pole.
3)mingitel pööretel peaks solenoid siibri vabastama aga ei ole märgata.kus anduris võiks viga olla.
4)kui võtan varda üldse siis puterdab.
Mis annab solenoidile käsu,et toodetakse ükerõhku.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitus Postitas Martin »

ma nüüd olen vahepeal ära kaotanud järje, aga sul õhufilter ja kütusefilter uued?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
HrRusski
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 02 Mär 2018 20:18
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitus Postitas HrRusski »

Jep
HrRusski
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 02 Mär 2018 20:18
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitus Postitas HrRusski »

Õhtuks nats tulemusi. Turbo tagant lahti ja kaema kas siiber pole põlenud et ülerõhku toodab . :| :lol:
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitus Postitas Martin »

Ma ei saa sellest kohast praegu aru, et kui varda ära võtad siis hakkab puterdama. Kas vaakum ots jääb sell hetkel lahti? Vb sul mõni muu seade ei tööta seetõttu enam korralikult?
Ühesõnaga süsteem peaks selline olema, et kui auto on seisnud ja vaakum otsas, siis wg peaks lahti olema. Paned auto tööle peaks wg kinni minema (varras ennast sisse tõmmbama) ehk siis valmis survet tootma. Seda peaks ka näha olema kui kapoti all wg varrast käivitamisel jälgida. Kui varras liigub(ca 1-2cm liikumispikkus) siis teoreetiliselt wg klapp ei ole ei kinni põlenud ega vareas ka liiga pikk ega lühike. Kui ei liigu siis keera klapp täotsa lahti turbo küljest ja vaata mis seal ei liigu. Wg vaakum membraan peaks päris raskelt käima sees oleva vedru tõttu aga turbo sisene klapp täitsa vabalt. Kui need ka korras siis kontrolli kas solenoid üldse õigetpidi ühendatud on. Seal peaks vaakumi liikumise suund nooltega märgitud olema. Vb klapp ei sulgu ja vaakum koguaeg peal ja wg ei saagi avaneda isegi ülerõhu korral.

Kus kohas sa paikned üldse vb mul lihtsam oma silmaga 10minutiga asi selgeks teha.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
HrRusski
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 02 Mär 2018 20:18
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitus Postitas HrRusski »

Viljandimaa .Suure-Jaani asun.asulas sees.
Käima pannes klapp.liigub sisse.gaasi vajutades enam ei liigu .vaakum on joonise järgi pandud paika.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitus Postitas Martin »

Sul siis see solenoid klapp tuksis kui ta vaakumit välja ei lülita ülerõhu tekkimisel.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
HrRusski
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 02 Mär 2018 20:18
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitus Postitas HrRusski »

Laen youtubesse oma video ja saadan siia . Siis saate näha kuidas asjad toimivad.kui solenoidil voolu järelt võtan siis vaakum kaob(laseb klapi vabaks).Solenoidil peale kirjutatud vag ja out.kuidas voolikud olema peax .
kuno666
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 22 Mär 2015 21:50
Asukoht: pärnu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Omega 2.0 tdi 74kw 1999a sedaan

Postitus Postitas kuno666 »

out peab minema turbo külge
Vasta