2. leht 3-st

Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove

Postitatud: 22 Jaan 2019 19:57
Postitas Andrus
Kogu egr-i süsteem minema visatud ja ei olnud hommikul -21 kraadiga küll mingit probleemi.

Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove

Postitatud: 22 Jaan 2019 20:09
Postitas M2x
Martink91 kirjutas: 22 Jaan 2019 19:18 Kõige õigem on korda teha. Praeguste külmadega sa mootorit enam soojaks ei saagi maanteel sõites.
EGR gaasid on ainult katalüsaatori pärast vajalik, kui sul juba seda pole, siis pole sellel egril ka muud tolku kui ainult kiirem soojendamine talvel.
Aga kui kinni tahad panna, siis väike tükk 0,5mm plekki ja keera sees kollektori otsas oleva flansi ja kollektori vahele. Plekitükk võtab ise ilusti kuju ja ei leki läbi, mitte midagi rohkem tegema ei pea. See jahuti võib rahumeeli sinna alles jääda.
Natuke jätsid lugemata…
Korda (ehk uus egr jahutusradikas) tegema igaljuhul ei hakka. Ei tasu ära, kuna see detail on kurikuulus failimise poolest. Seega 50€ kasutatu eest seda ostma ei hakka ja uus on ikka väga okseleajava hinnaga (300€+). Katid kusjuures VIST on isegi all, sellegipoolest EGR'i taastama ei hakka. Üleeile tegin Tartu-Alatskivi-Tartu otsa, kui mootor soojaks on läinud, siis püsib ka maanteel 80ga ökotades vabalt 88-90 vahel (-15 väljas), külmast üles saamine on probleem. Hetkel igaljuhul suure termostaadi viga.
Gaasitoru on kinni ja jahuti on ka vahel alles, aga mitte veesärgiga ühendatud, kuna hakkas sisselaskesse lekkima. See küsimus oligi, et ei tea kas peaks mingit sorty bypassi tekitama, vb isegi väikse termostaadi vahele engineerima. Aga tuhnisin natuke joonistes ja varuosakataloogides ning ilma EGR jahutuseta masinatel ei käi sealt midagi läbi, niiet praegune punn mõlemas otsas on ilmselt kõige mõistlikum lahendus. Uuel kuul tellin uue suure termostaadi, selle vahetus peaks asja normi ajama. Webastol aju ka ära lasta teha jõuan, on elu päris lill jälle. Kui ilma jahuti ja väikse termostaadita masinad soojaks lähevad, läheb see ka.

Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove

Postitatud: 22 Jaan 2019 20:43
Postitas Martin
kasutatud egr jahutusradikas pakkuda 15€ :D

Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove

Postitatud: 23 Jaan 2019 09:14
Postitas Faric
Martink91 kirjutas: 22 Jaan 2019 19:31 See aparaat võtab vähe rohkem kütust ka kui oom ja oom on ka linnas sõites soe. Maanteel jahtub maha, kus kütusekulu on ühtlane a'la 7L/100.
Mu oma näitab ilusti 85 aga külmaga nagu puukuur seest, soendusega ilmselt mingi jant, soojaks läheb kaua aga pärast hoiab ilusti. Eber pekkis ei käivitu ilmselt lasin aju lukku.

Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove

Postitatud: 24 Jaan 2019 15:09
Postitas muhtasib
Hoiataks EGR pimedaks tegemiel selliseid lahendusi kasutamast, mida silmaga näha on. Uued ülevaatuse reeglid (ja mehed täidavad neid kaamera all ülitäpselt) näevad ette väga põhjaliku kontrolli. EGR + lambda sealhulgas. Näiteid - üks suunatuli ei põle, ülevaatust ei saa. Leidakse üks LED pirn, ülevaatust ei saa. Ukselukud peavad töötama, kõik turvarihmad kontrollitakse üle - pole iial varem selliseid asju kontrollitud. Ükskõik millise tule ümberehitus, ülevaatust ei saa. Kes veel ei ole kaamerate all käinud, saab ise nägema.

Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove

Postitatud: 24 Jaan 2019 16:45
Postitas b00ster
muhtasib kirjutas: 24 Jaan 2019 15:09 Hoiataks EGR pimedaks tegemiel selliseid lahendusi kasutamast, mida silmaga näha on. Uued ülevaatuse reeglid (ja mehed täidavad neid kaamera all ülitäpselt) näevad ette väga põhjaliku kontrolli. EGR + lambda sealhulgas. Näiteid - üks suunatuli ei põle, ülevaatust ei saa. Leidakse üks LED pirn, ülevaatust ei saa. Ukselukud peavad töötama, kõik turvarihmad kontrollitakse üle - pole iial varem selliseid asju kontrollitud. Ükskõik millise tule ümberehitus, ülevaatust ei saa. Kes veel ei ole kaamerate all käinud, saab ise nägema.
Asi küll nii hull pole. Omega 2.5DTI on EURO2 ju. Ja üvl vaadatakse ikka selle järgi, kas saad läbi või mitte.
Ma läksin üvle nii et mul oli katt ära visatud, keskmine pütt (mootor teeb rohkem häält) ja muidugi egr pimedaks.
Autol veel swapitud manuual, dokkides siiamani automaat kirjas, ja tagurdustuli ei põle, pole üldse ühendadud nagu.
Ei saanud läbi sest oli toonitud esiklassid, võtsin kile ära, käisin uuesti, sain läbi. Sest EURO2, seal ei ole midagi vaja. Mul isegi dokumendides kirjutatud, et katalüsaator ei pea olema.

Ametlik üv muidu, ja sellises kohas kus on väga raske läbisaada, kaameratega. Kõik ÜV oleneb EURO standartist, mis autol on.

Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove

Postitatud: 24 Jaan 2019 18:40
Postitas Andrus
Omega ikka euro 3, minul vähemalt.

Pilt

Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove

Postitatud: 25 Jaan 2019 10:18
Postitas M2x
Ma bemariga esimest korda arki läksin, ütlesivad ka et ülevaatust ei saa, kuna 225/55 asemel on 215/55 all. Ei tulnud mingit probleemi. Küsisin veel spetsjomm rehvi kohta, et kas peaks vahetama, kuna protikihi serv külje pealt narmendab, öeldi et niikaua kui mustrit pudenema ei hakka pole nende asi, mõõdu kohta ei miskit.
Ei ole need asjad nii hullud ka. Suunatulega saad muidugi korduva, kuna see on liikluses hädavajalik. Mul kolmest piduritulest üks ei põlenud, sain ka korduva. Üks mittepõlev tagumina udukas ja ääretulest pool riba ei põlenud läks kokku ühe väheohtliku vea alla.
Sellega on nii küll, et asju päris ära kiskuda pole mõtet, m57 mootorit üv punktides tunnevad küll juba et aru saada mis olemas v puudu.

Ja euro 3 ikka, tds vist oli euro2 veel.

Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove

Postitatud: 26 Jaan 2019 10:54
Postitas lex3210
Sain korduva selle eest, et üks udukas ei põlenud ja klaasipesuvedelik oli otsas. :lol:

Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove

Postitatud: 26 Jaan 2019 10:55
Postitas Tomzz
See on juba mu**i mängimine ju :?

Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove

Postitatud: 26 Jaan 2019 11:23
Postitas Martin
üks udukas peaks olema vo viga ja klaasipesvedeliku puudumine samamoodi, kui on kuulda, et pump lööb.
Mõlemad vead on 5 minutiga eemaldatavad...

Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove

Postitatud: 26 Jaan 2019 13:01
Postitas M2x
Oomiga mind üritati koinida selle eest, et taga üks udukas ei põle. Parempoolne. Pidin peaaegu taguse lahti kiskuma et vennale selgeks teha, et seal pole juba tehasest uduka pirni kohtagi olemas. Sõltub ikka palju kohast, kuhu lähed. Tartus Võru Maxima kõrval on muhedad sellid üldiselt. Kui on põhjust, siis ikka läbi ei saa, samas igati inimlikud ja mingi laestleitud punkti pärast numbrit ei tee.

Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove

Postitatud: 26 Jaan 2019 14:14
Postitas b00ster
M2x kirjutas: 25 Jaan 2019 10:18 Ma bemariga esimest korda arki läksin, ütlesivad ka et ülevaatust ei saa, kuna 225/55 asemel on 215/55 all. Ei tulnud mingit probleemi. Küsisin veel spetsjomm rehvi kohta, et kas peaks vahetama, kuna protikihi serv külje pealt narmendab, öeldi et niikaua kui mustrit pudenema ei hakka pole nende asi, mõõdu kohta ei miskit.
Ei ole need asjad nii hullud ka. Suunatulega saad muidugi korduva, kuna see on liikluses hädavajalik. Mul kolmest piduritulest üks ei põlenud, sain ka korduva. Üks mittepõlev tagumina udukas ja ääretulest pool riba ei põlenud läks kokku ühe väheohtliku vea alla.
Sellega on nii küll, et asju päris ära kiskuda pole mõtet, m57 mootorit üv punktides tunnevad küll juba et aru saada mis olemas v puudu.

Ja euro 3 ikka, tds vist oli euro2 veel.
Mõned vennad seal üldse ei tea et 2.5dti omega on bmw M57 mootoriga, ja kui avavad kapott isegi ei märka seda, eriti kui mootorikatte peal. Oleme ausad, et omega ei ole mingi populaarne auto ka, võrreldes sama e39ga. Nii et ma ei usu et keegi omegal märkab et egr pole ühendadud.

Muidu ma vaatasin et M57D25 on euro2, veel imestunud et kuidas M57D30 on euro3, ja M57D25 on euro2, et need nagu peaegu sama mootorid ja ainuke pisike vahe 400cm3, pihustid ja turbo. Mõtlesin, et äkki asi softis. Aga siis tuli parem selgitus. Arvan lihtsalt, et seda M57D25 segavad M51D25ga, nagu mõned teevadki, ja sellepärast M57D25le pandi euro2, kuna M51D25 on euro2. Aga siiani pole kindel :D
Veel et M57D25 ise on uuem mootor ka, kui M57D30, kuna 3.0d 1998 ja 2.5d 2000, see loogiliselt ei või olla euro2.

Aga isegi euro3 seal pole midagi vaja, peasi et tuled põleks, pidurid pidardaks, veermik oleks korras ja mootor ei lekkiks, basic asjad.

Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove

Postitatud: 26 Jaan 2019 18:59
Postitas Martin
mitte ühelgil autol pole kahte udutuld korraga... On kas parem või vasak pool.

Re: Omega 2.5Dti 110kw. EGR Remove

Postitatud: 26 Jaan 2019 19:35
Postitas Faric
Martink91 kirjutas: 26 Jaan 2019 18:59 mitte ühelgil autol pole kahte udutuld korraga... On kas parem või vasak pool.
X5 mul nt taga 2 udukat kui lülida kummagilt pirn võtta siis veateade kohe.