2,2 TD dosool lekib karterisse
Postitatud: 17 Veebr 2022 13:25
Mul on mure oma vana diiselmootoriga
Üks tuttav töökoda remondib seda juba kolmas kuu aga tosooli leket karterisse pole suutnud peatada, või on pigem uus leke toimunud.
Auto ise on Opel Frontera 2,2 TD vla 2002 auto number 333BFZ
Algas sellega, et tosool hakkas kaduma, üle päeva valasin 3l sisse, taga tuli välja siiski sinakat tossu, mitte seda tosooli magusat dossu
Viisin töökotta, võeti plokikaan maha, lihviti, survestati - oli ok, pandi tagasi
Pihustit olid ok
Siis avastati, et õlijahuti on katki ja selle kõrval olev tosooli jahutus voolik katki.
Vahetati õlijahuti - uus
Turbo ka lekkis - ostsin taastatud turbo , turbokeskus (betooni tänavalt)
Erinevaid tosooli ja õli voolikuid ka sai vahetatud.
Pandi siis mootor kokku. Said isegi kütuse ülesse pumbatud, panid käsipumba vahele kuna elektriline oli juba hõre.
Said lõpuks mootori käima.
Kuid võta näpust, öö jooksul oli tosool ikkagi karterisse valgunud ja õliga segunenud.
Kui vardast kontrollida siis on õli vahune ja jahutusvedelik kadunud.
Summutist tühikäigul mingit tossu ei tule, kui gaasi annad siis ainult õli põlemise tossu mis on jäänud sinna ilmselt vanast turbost, mis lekitas õli summutisse.
Kas oskate juhtida tähelepanu, kust seda tosooli leket õlisse otsida võiks?
Üks tuttav töökoda remondib seda juba kolmas kuu aga tosooli leket karterisse pole suutnud peatada, või on pigem uus leke toimunud.
Auto ise on Opel Frontera 2,2 TD vla 2002 auto number 333BFZ
Algas sellega, et tosool hakkas kaduma, üle päeva valasin 3l sisse, taga tuli välja siiski sinakat tossu, mitte seda tosooli magusat dossu
Viisin töökotta, võeti plokikaan maha, lihviti, survestati - oli ok, pandi tagasi
Pihustit olid ok
Siis avastati, et õlijahuti on katki ja selle kõrval olev tosooli jahutus voolik katki.
Vahetati õlijahuti - uus
Turbo ka lekkis - ostsin taastatud turbo , turbokeskus (betooni tänavalt)
Erinevaid tosooli ja õli voolikuid ka sai vahetatud.
Pandi siis mootor kokku. Said isegi kütuse ülesse pumbatud, panid käsipumba vahele kuna elektriline oli juba hõre.
Said lõpuks mootori käima.
Kuid võta näpust, öö jooksul oli tosool ikkagi karterisse valgunud ja õliga segunenud.
Kui vardast kontrollida siis on õli vahune ja jahutusvedelik kadunud.
Summutist tühikäigul mingit tossu ei tule, kui gaasi annad siis ainult õli põlemise tossu mis on jäänud sinna ilmselt vanast turbost, mis lekitas õli summutisse.
Kas oskate juhtida tähelepanu, kust seda tosooli leket õlisse otsida võiks?