Oktannarvu kodeerimis pistik

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
mhku
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 22 Mär 2008 18:35
Asukoht: Pärnu(Nv Viljandimaa)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Oktannarvu kodeerimis pistik

Postitus Postitas mhku »

Oleks siis küsimus sellise asja kohta.


Pilt

Et asub ta siis omega A-l kunde pool kapoti ääres. Minul on seal peal 91 ja seega peaks olema see 91 kütte jaoks. Küsimus, et kas selle vahetamine annab ka mingit efekti?
petzp
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 01 Jaan 2008 02:48
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Oktannarvu kodeerimis pistik

Postitus Postitas petzp »

pööra ta ümber, siis on 95 asendis.
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Oktannarvu kodeerimis pistik

Postitus Postitas kait »

vahetamine kui selline ei anna midagi, seal on 2 varjanti, keerad ümber, siis on 2. varjant. See on vajalik mootori ajule et oskaks süüte nurga regullimisel detonatsiooniga paremini arvestada.
eedu32
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 29 Nov 2007 22:43
Asukoht: Lõuna-eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Oktannarvu kodeerimis pistik

Postitus Postitas eedu32 »

C20NE mootoril puudub detonatsooni andur ja süüte nurka ei regulli sellel mootoril miski.Pole ise veel täheldanud et selle pistiku keeramine miskit muudaks aga põhimõteliselt peab ta miskit muutma ecus eneses kunas nende juhtmete vaheline takistus erinev aga kuida asi täpselt töötab ei ole minu aju jaoks mõistetav
Vasta