K:2.0 100kw mootoriga mure

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
omega20

K:2.0 100kw mootoriga mure

Postitus Postitas omega20 »

Mure on siis järgmine,et ühel heal päeval täiesti tühja koha pealt hakkasid hüdrokad klõbisema ja mitte üks ega kaks vaid enamvähem kõik korraga.Järgmise päeva õhtul vaatasin et kui auto käima panna jääb õlituli põlema umbes 10-30 sekundit ja siis kustub ära ja sõidu ajal on kustus.Kuna õli oli juba umbes 6000km sõitnud mõtlesin et ega hullemaks ei tee ja proovin et vahetan ära ja vaatan mis siis teeb.Vahetasin õli ära aga paremaks ei teinud mitte midagi.Endal on mõte et äkki õlipump väsis ära aga äkki keegi targem oskab midagi pakkuda milles võiks viga olla.
Tänud kes aidata oskavad!
reimo
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Apr 2011 21:40
Asukoht: l -virumaa rakvere

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure

Postitus Postitas reimo »

omega20 kirjutas:Mure on siis järgmine,et ühel heal päeval täiesti tühja koha pealt hakkasid hüdrokad klõbisema ja mitte üks ega kaks vaid enamvähem kõik korraga.Järgmise päeva õhtul vaatasin et kui auto käima panna jääb õlituli põlema umbes 10-30 sekundit ja siis kustub ära ja sõidu ajal on kustus.Kuna õli oli juba umbes 6000km sõitnud mõtlesin et ega hullemaks ei tee ja proovin et vahetan ära ja vaatan mis siis teeb.Vahetasin õli ära aga paremaks ei teinud mitte midagi.Endal on mõte et äkki õlipump väsis ära aga äkki keegi targem oskab midagi pakkuda milles võiks viga olla.
Tänud kes aidata oskavad!
ära enam sõida ilmselt õli pump ,oled õnnega koos kui vänt veel korras on .mul oli just sama jama.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure

Postitus Postitas Tim »

Kui õlituli jääb külmkäivitusel põlema(~30 sek.!!!) siis on mingi suur jama.

Õlivõttur lahti,umbes või õlivann mõlki sõidetud
Õlivõtturi ja õlipumba korpuse vaheline O-tihend läbi
Õlipump ise...
See et õlipump päevapealt sellist asja tegema hakkab on natuke kahtlane minumeelest.

Egas muud kui õlivann maha ja asja ligemalt uurima.

Mul on selline asi läbi tehtud muide aga õlituli põles umb.5-max10 sek.Lõpuks vahetasin õlipumba ää.Ostsin poest uue,kasutatud pumpa ei soovita mitte mingil juhul(kurvad kogemused endal)
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
fallschirmjager

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure

Postitus Postitas fallschirmjager »

härrA Tim, küsiks huvipärast, et kas on kuskil see olemas juba kirjas või viitsid ehk ise seletada kuidas täpsemalt step by step enamvähem õlipumpa vahetada jne?
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure

Postitus Postitas Tim »

fallschirmjager kirjutas:härrA Tim, küsiks huvipärast, et kas on kuskil see olemas juba kirjas või viitsid ehk ise seletada kuidas täpsemalt step by step enamvähem õlipumpa vahetada jne?
Peaks sel juhul teema how to´sse tegema aga...kui sul endal eriline rutt on siis pm.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Rihm maha
Karteripõhi alt, õlitoru lahti

Väntvõlli otsast rihmarattad maha
Kuuskant poldil lahti ja tõmbad lihtsalt väntvõlli otsast ära pumba(ettevaatlikult, seal vahel on ka tihend)

Seest väljapoole surud puupulgaga simmeka välja


Ära urgitse kruvikaga seda simmekat servast, suht pehme alumiinium ja hakkab hiljem jooksma.

Uus simmekas õliga kokku
omega20

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure

Postitus Postitas omega20 »

Tim kirjutas:Kui õlituli jääb külmkäivitusel põlema(~30 sek.!!!) siis on mingi suur jama.

Õlivõttur lahti,umbes või õlivann mõlki sõidetud
Õlivõtturi ja õlipumba korpuse vaheline O-tihend läbi
Õlipump ise...
See et õlipump päevapealt sellist asja tegema hakkab on natuke kahtlane minumeelest.

Egas muud kui õlivann maha ja asja ligemalt uurima.

Mul on selline asi läbi tehtud muide aga õlituli põles umb.5-max10 sek.Lõpuks vahetasin õlipumba ää.Ostsin poest uue,kasutatud pumpa ei soovita mitte mingil juhul(kurvad kogemused endal)

Kas oskad äkki mind ka selles suhtes valgustada et kas karteri põhi tuleb niisama ära või peab mootorit kergitama?
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Oleneb milline põhi Sul ja millega kinni.
omega20

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure

Postitus Postitas omega20 »

Omega Sport Packet kirjutas:Oleneb milline põhi Sul ja millega kinni.
Mis mõttes milline põhi ja millega kinni?Auto 95 aasta kui see midagi muudab.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Karteripõhjad erinevad, kas yhes tykis või kahes tykis.Millega kinni, kas tavalised poldipead või torxid või sisekuuskandid.

Kui kaheosaline põhi siis ilma tõstmata naljalt kätte ei saa.
Kui yhes tykis mis peaks 95 olema siis saad kätte ka.

Kokkuvõttes paras ettevõtmine, rihmarullid kõik maha, katteplekk eest pool mootorit lammutad laiali.
omega20

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure

Postitus Postitas omega20 »

Omega Sport Packet kirjutas:Karteripõhjad erinevad, kas yhes tykis või kahes tykis.Millega kinni, kas tavalised poldipead või torxid või sisekuuskandid.

Kui kaheosaline põhi siis ilma tõstmata naljalt kätte ei saa.
Kui yhes tykis mis peaks 95 olema siis saad kätte ka.

Kokkuvõttes paras ettevõtmine, rihmarullid kõik maha, katteplekk eest pool mootorit lammutad laiali.

Põhi on jah ühes tükis ja tavaliste poltidega kinni.Kas sa oled kindel et selle saab niisma kätte.Olen vist sunnitud kodus hoovi peal seda ära võtma ja oleks halb üllatus kui selgub et ei saa kätte seda.
Tänud!
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure

Postitus Postitas Tim »

Vahet pole mitmes tükis see õlivann on...
Mul algusaastate masin ja plekist õlivann,ilma mootori patja lahtilaskamta ja mootorit tõstmata õlivanni kätte ei saa.

Pilt

Toestatud mootoripadi.
Pilt
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Miks ei saa?
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure

Postitus Postitas Tim »

Omega Sport Packet kirjutas:Miks ei saa?
Ei saa!Sest...õlivann ei mahu karteripõhja tihendi metall osast mitte kudagi mööda,puudu jääb ~1 cm.Foorumis keegi väitis,et saab aga mina ei saanud mitte kudagi ilma mootorit tõstmata.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Alluxp

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure

Postitus Postitas Alluxp »

Omegal ei saa vist mootoril midagi vahetada, ilma mootorit tõstmata.. isegi starterit mitte. :|
Vasta