4. leht 4-st

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 07 Mär 2016 20:53
Postitas raudpats0
Boobush kirjutas:Suure tõenäosusega on minu kütuse allavajumise põhjuseks kütusefiltri kaane kiirkinniti tihendid.

Forss eraldi neid tihendeid ei paku ning mõõtu ei oska ka öelda. Uute tihendite saamiseks tuleks osta uus kaas ~90 € (ei aitäh).

Kas keegi oskab öelda nende tihendite mõõtu ? 2.2 Omegatel on nn suuremat tüüpi filtrikorpus ja jämedamad kütusevoolikud. 2.0 diislil on peenemad voolikud ning peenemad kinnitused.

Kui ei, siis tuleb see originaalfilter koos oma korpusega sealt välja lõhkuda ning mingi muu lollikindlam filtrilahendus välja mõelda.


forss ja omega jupid.....

miljonär oled või? puhtalt omega nimetamise eest maksad topelt.sama kehtib forsis kõigi suuremate premium klassi autode kohta mis saksas toodetud.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 07 Mär 2016 21:22
Postitas Jospa
Isegi üks Tartu Forsi praegustest töötajatest (nime EI anna) ütles et nende hinnad ONGI siga kallid, just bisness aga inimesed ikka käivad.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 07 Mär 2016 21:55
Postitas joosep5
Kui filtrikorpus on pekkis, siis väga lihtsaks odavaks lahenduseks on Volkswageni filter, millel on filtrielemendil kohe torud küljes. Enda opeli oma viskad minema ja paned volkari oma lihtsalt tavalise kummivoolikuga vahele. Rahaline kulu 3 euri.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 07 Mär 2016 23:19
Postitas Boobush
Pilt

Pereliikmed suutsid ühe pragudega vana filtrikorpuse garaažist üles leida ning mõõtudeks ,pärast kiiret nihiku telefonikoolitust, võib suure veendumusega oletada, et on 13x10x1.5. Ma eeldan, et üks neist on nn keemiakindel O ja teine on tavaline O tihend (või on keegi seda muret juba minevikus proovinud lahendada ja teise samasugust tihendi juurde pannud).

Mul hakkas ka pärast selle korpuse-jama (ja hinda) mõte samuti liikuma teiste tootjate filtrite peale.
joosep5 - pole küll ühtegi VAGi omanud, kuid mõtlesid Sa midagi sellist ?
http://www.ladu24.ee/vw-varuosad/bora+k ... er-filtron" onclick="window.open(this.href);return false;

Mis puutub Forsist ostmise kohta... Paarieurosed puksid-tihendid, mis on kohe letist võtta ei tee mind väga palju vaesemaks. Aga ootan ettepanekuid, kust oma Opelitele juppe odavamalt saada. Netipoodidest? Automaailm ? HL ? Fixus (seal pole Opeli juppe kunagi kohapeal) ?

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 08 Mär 2016 10:46
Postitas raudpats0
Boobush kirjutas:Pilt

Pereliikmed suutsid ühe pragudega vana filtrikorpuse garaažist üles leida ning mõõtudeks ,pärast kiiret nihiku telefonikoolitust, võib suure veendumusega oletada, et on 13x10x1.5. Ma eeldan, et üks neist on nn keemiakindel O ja teine on tavaline O tihend (või on keegi seda muret juba minevikus proovinud lahendada ja teise samasugust tihendi juurde pannud).

Mul hakkas ka pärast selle korpuse-jama (ja hinda) mõte samuti liikuma teiste tootjate filtrite peale.
joosep5 - pole küll ühtegi VAGi omanud, kuid mõtlesid Sa midagi sellist ?
http://www.ladu24.ee/vw-varuosad/bora+k ... er-filtron" onclick="window.open(this.href);return false;

Mis puutub Forsist ostmise kohta... Paarieurosed puksid-tihendid, mis on kohe letist võtta ei tee mind väga palju vaesemaks. Aga ootan ettepanekuid, kust oma Opelitele juppe odavamalt saada. Netipoodidest? Automaailm ? HL ? Fixus (seal pole Opeli juppe kunagi kohapeal) ?

joosep mõtles seda jah.mina võtaks sarnase aga 2,5tdi oma.
raunex, automaailm, fixus ja opeli esindus. selles järjekorras.opeli jupid on suures osas tellimise teema jah.

soovitan poodide tel numbrid meelde jätta.

varuosadega tegeleb veel ka SAM autoremont. lembitu konsumi taga.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 08 Mär 2016 23:50
Postitas Boobush
Kuna sellel filtrikaanel on üks pistik küljes, ilmselt kütuse temp. mõõtmiseks (parandage mind kui eksin), siis tahtsin katsetada tihendite vahetamist.

Laagri- ja tihendikeskusest sain 3.40€ eest neli 10x1.5 keemiakindlat tihendit ja võtsin töö ette.

PiltPilt

Enne oli seal väljastpoolt vaadatuna: kollane O tihend, läbipaistvast plastikust puks ja pruun O tihend. Nende tihendite mõõt ei ole päris 10x1.5, polnud nihikut võtta, kuid nad olid natukene väiksemad ja paksemad. Mina panin kindluse mõttes väljast vaadatuna kollase O, enda 10x1.5 tihendi, plastikpuksi ja veel ühe 10x1.5 tihendi.

Video on küll kehv, kuid õhumullide liikumine on sama nagu enne tihendite vahetamist. Ilmselt on viga kuskil mujal, samas kütuse lekkimist kuskil märganud ei ole. Teoreetiliselt peaks paagi juures olema samuti samasugused kiirkinnitused või mingid liides ning põhja alt peaks terves pikkuses kütusevoolik ette välja jooksma.

https://goo.gl/photos/iqHkTUxPeTr2tzkH9" onclick="window.open(this.href);return false;

Eks ma järgmisena installin mingi VAGi filtri vahele ja siis vaatab edasi...

Ei tea, kas on omavahel seotud, kuid tundus, et turbo aktuaatori solenoid läks lampi rikki (ei andnud vaakumit läbi, vb umbes) ning kiire fixina ühendasin otse. Õnneks on neid solenoide võtta ning katsetab teisi. Samas.. otse ühendamisega lahendasin enda over-boostimise mure.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 31 Mär 2016 14:34
Postitas Omegadiisel
Tere.

Mul probleem suure küttekuluga.Alla 8l enam ei saa ennen sain 6l hakkama.Filtrid vahetatud ,ei viska valget ega musta tagant, käib liigub normaalselt.
Oskab keegi pakkuda midagi.OP-com ei näita ka midagi.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 02 Apr 2016 11:47
Postitas Boobush
Mina pakuks pidureid või kütuseleket.

Kuid mootori tööd kindlasti parandab sisselaske, pöördklappide ja EGRi puhastamine.

Samas 8L pole sellise suure ja raske auto kohta eriline kulu. Mina väga ei muretseks. OPCOM iga võid huvipärast vaadata turborõhku, ehk hakkab selles osakonnas midagi väsima.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 02 Apr 2016 12:01
Postitas raudpats0
pidurid, laagrid, silla kokkujooksud.
kõik nad mõjutavad kütusekulu. vale kokkujooks esisillal annab koheselt 2 liitrit sajale juurde ja rehvi veel ei söö

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 17 Aug 2016 23:22
Postitas Boobush
Nii härrased, mulle hakkab mu Omega mootor hommikuti nuttu kurku ajama. Kütus vajub alla ning esmane käivitus on pikk ja tossupilve saatel.

On's kedagi, kes on pädev seda muret kiiresti lahendam ?, Mõni ettevõte, kes vanemate Opelitega sinapeal ?
Vahetatud on:
Pihusti O-rõngastihendid
Tagasivooluvoolikud (samas ei olnud mul seal O-rõngastihendeid - kas peaks olema ?)
Filtri tihendid
Paigaldatud pealevoolule tagasivooluklapp

Filter on ilus ja puhas ega pole õline, seega arvaks/väidaks, et pihusti all olevad vaskseibid on korras.

Lisaks on pidev õhumull pealevoolus enne filtrit. Paigaldasin läbipaistva kummivooliku filtritorude külge ning ikkagi tuli mulle, seega viga kuskil torustikus kütusepaagi ja filtri vahel.

Olen tulutult juba mitme diislitega tegeleva ettevõtte uksi kulutanud ja rohkem ei viitsi.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 18 Aug 2016 22:53
Postitas GCC
Boobush kirjutas:Nii härrased, mulle hakkab mu Omega mootor hommikuti nuttu kurku ajama. Kütus vajub alla ning esmane käivitus on pikk ja tossupilve saatel.

On's kedagi, kes on pädev seda muret kiiresti lahendam ?, Mõni ettevõte, kes vanemate Opelitega sinapeal ?
Vahetatud on:
Pihusti O-rõngastihendid
Tagasivooluvoolikud (samas ei olnud mul seal O-rõngastihendeid - kas peaks olema ?)
Filtri tihendid
Paigaldatud pealevoolule tagasivooluklapp

Filter on ilus ja puhas ega pole õline, seega arvaks/väidaks, et pihusti all olevad vaskseibid on korras.

Lisaks on pidev õhumull pealevoolus enne filtrit. Paigaldasin läbipaistva kummivooliku filtritorude külge ning ikkagi tuli mulle, seega viga kuskil torustikus kütusepaagi ja filtri vahel.

Olen tulutult juba mitme diislitega tegeleva ettevõtte uksi kulutanud ja rohkem ei viitsi.
Paagipeal on samasugused kiirliited, ja ei tee paha ka universalne etteandepump paigaldada, õhk kütusesüsteemis lõhub vägakiirelt kütusepumba.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 26 Mär 2017 14:31
Postitas Boobush
Peaks vist siia uuenduse teema, et... Ühel ilusal hommikul läks mul käivitades mootorituli põlema ning jõud kadunud. Arvuti sappa visates ilustes ees veakood P1361, mille sisuks on kõrgsurvepump Malfunction. Sai ühe prefl kerega Omegalt kaheliitriselt diislit pump maha keeratud, kuid pumpade koodid ei kattu. Mul FL kerega masin. Eks näis, kas saab asja.

Re: probleemid: 2.0 DTI 74 kw

Postitatud: 30 Mär 2017 17:23
Postitas joosep5
Päris nii see pumba ümbertõstmine ei ole. Vana auto peal peab vist enne arvutiga pumba ära nullima, siis pump oma auto peale ja arvutiga külge õpetama. Selleks vaja mõlema auto pin koodi.