Esitulega probla..

Postitused, mis on seotud valgustusseadmetega
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esitulega probla..

Postitus Postitas kait » 22 Veebr 2013 22:50

Westcoast kirjutas:No eks näis , mõõdan homme igaksjuhuks ka aku pinge üle nii gaasiga kui ilma, äkki võimalus et pingeregulaator ära väsinud aga ei tahaks uskuda..
Mõõda pinget ploki toite otstelt.

Westcoast
Huviline
Postitusi: 686
Liitunud: 13 Nov 2011 21:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esitulega probla..

Postitus Postitas Westcoast » 22 Veebr 2013 22:54

Milline normaal pinge olema peaks? 2,5 125kw masinal
Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320

ultimaco
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esitulega probla..

Postitus Postitas ultimaco » 22 Veebr 2013 22:54

võib viga ollla ka geneka pingeregullis endas olnud sama jama.... pöördeid andes läks laadimine 24 peale...

Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esitulega probla..

Postitus Postitas kait » 22 Veebr 2013 23:01

ultimaco kirjutas:võib viga ollla ka geneka pingeregullis endas olnud sama jama.... pöördeid andes läks laadimine 24 peale...
Seda peaks kohe märkama ka, kõik tuled autos hakkavad ikka väga särama! :lol:

Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esitulega probla..

Postitus Postitas kait » 22 Veebr 2013 23:03

Westcoast kirjutas:Milline normaal pinge olema peaks? 2,5 125kw masinal

Aku peal võiks olla ~13.6V-14.5V. Ploki juurest mõõtes võiks olla max 1v vähem.

ultimaco
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esitulega probla..

Postitus Postitas ultimaco » 23 Veebr 2013 09:59

kusjuures ei märganud seda kuna tööauto ... aga ses suhtes kui pinge yle mingi suure numbri läks kustus armatuur ära... tuure langetades hakkas jälle tööle :D
kuna on olnud sellega kogemusi siis tasub vaadata...
asjad mis läbi põletas oli gaasiasju ja mõningaid pirne

Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esitulega probla..

Postitus Postitas kait » 23 Veebr 2013 10:09

ultimaco kirjutas:kusjuures ei märganud seda kuna tööauto ... aga ses suhtes kui pinge yle mingi suure numbri läks kustus armatuur ära... tuure langetades hakkas jälle tööle :D
kuna on olnud sellega kogemusi siis tasub vaadata...
asjad mis läbi põletas oli gaasiasju ja mõningaid pirne
Ok. Siis kelladel mingi kaitseskeem vahel.
Mul oli kunagi naisel üks Hyundai mis laadis tühikäigu aegajalt ka mingi 20V. Naine kurtis, et esitule pirnid jälle kustund.(Ma olin just nädal tagasi tutikad nightbrakerid sisse keeranud). Lähituled kiirgasid nagu kaugtuled. :lol:

ultimaco
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esitulega probla..

Postitus Postitas ultimaco » 23 Veebr 2013 10:16

no kohal seistel oli mingi 13.7 mida rohkem gaasi vajutasid seda suurem oli laadimine umbes 6000 siis oli juba laadimine 21 peal nii et huvitav...

Westcoast
Huviline
Postitusi: 686
Liitunud: 13 Nov 2011 21:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esitulega probla..

Postitus Postitas Westcoast » 23 Veebr 2013 18:33

Korras nagu norras, uuel plokil ja pirnil pole midagi viga, testriga näppisin avastasin, et voolu ei tulegi peale ehk siis viskasin pilgu kaitsmele ja kutu oligi kaitse vaid... ja miks kaitset hävitas seetõttu et xenoni juhe oli sitta asendisse vajunud, ehk mingi painde alt kaotas ühenduse ja ju siis lõi välja... nüüd timmis, ja mingisuguseid ülelaadimisi ka auto ei tee nii gaasi kui ilma olles. kõik tiksub normides 13.8- 13,9 ja vasja
Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320

Vasta