O: 2,5dti spido blokk
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2716
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Tänanud: 31 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: O: 2,5dti spido blokk
vanema oma on musta värvi taustaga, kolm juhet tuleb ükshaaval ringi tõsta spidoka taga olevas pistikus, muidu hakkab suunatulega vilkuma taustvalgustus ja kaugtule signaallamp.
Lisaks kütust näitab liitrites ja temperatuuri vahemik on teine. seal kus pre fl on 90, on flil 80nd. mootor on töösoe siis kui numbrinäit 95 kraad.
Lihtsam on fl spidokas leida.
Lisaks kütust näitab liitrites ja temperatuuri vahemik on teine. seal kus pre fl on 90, on flil 80nd. mootor on töösoe siis kui numbrinäit 95 kraad.
Lihtsam on fl spidokas leida.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 1127
- Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: O: 2,5dti spido blokk
Pigem mõtlesin et mõlemad fl plokid aga lihtsalt üks 96kw ja teine 110kw.Martink91 kirjutas:vanema oma on musta värvi taustaga, kolm juhet tuleb ükshaaval ringi tõsta spidoka taga olevas pistikus, muidu hakkab suunatulega vilkuma taustvalgustus ja kaugtule signaallamp.
Lisaks kütust näitab liitrites ja temperatuuri vahemik on teine. seal kus pre fl on 90, on flil 80nd. mootor on töösoe siis kui numbrinäit 95 kraad.
Lihtsam on fl spidokas leida.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE