1. leht 1-st

Omega 2.5TD, 96kW, 1996 Hõõgküünlad??

Postitatud: 14 Sept 2012 13:18
Postitas Andre2012
Tere!
Selline küsimus kogenenumatele, et milliseid hõõgküünlaid keegi soovitab? Kuna valikus olemas erineva hinnaskaalaga jullad nagu Beru, Bosch, NGK ja ehk midagi veel, siis olen huvitatud erinevatest arvamustest.
Ühel tuttaval on krooni ajal vahetatud ja hind oli miski ~50EEK/tükk ning töötavad siiani. Hinda arvestades pidid need krooni ajal ostetud jullad olema midagi muud, kui ülalnimetatud tooted, sest enamik praegustest on miski ~10€/tk. Ainult ühed miskid noname asjad leidsin netist, mille hind oli ~5€/tk.

Tänud neile, kes viitsivad natuke arutleda ning kogemusi jagada :)

Re: Omega 2.5TD, 96kW, 1996 Hõõgküünlad??

Postitatud: 16 Sept 2012 13:15
Postitas Andre2012
Tundub, et keegi pole vist eelsüüteküünlaid oma autol kunagi vahetanud... :D

Re: Omega 2.5TD, 96kW, 1996 Hõõgküünlad??

Postitatud: 20 Sept 2012 16:54
Postitas Andre2012
Kas ma tekitasin teema valesse kategooriasse või ei andnud piisavalt infot selle kohta, mis mind huvitab?

Re: Omega 2.5TD, 96kW, 1996 Hõõgküünlad??

Postitatud: 20 Sept 2012 17:11
Postitas reims86
NGK on mul 110kw peal ja ei ole probleemi, kuid need said peale pandud viimaste külmade ilmadega, seega eluiga ei oska komenteerida, kuid peaks ka mujal sellele vastavaid teemasi leiduma siin foorumis, et otsing äki aitab hädast.

Re: Omega 2.5TD, 96kW, 1996 Hõõgküünlad??

Postitatud: 20 Sept 2012 18:05
Postitas meduus
Beru toimetab ka hästi.

Re: Omega 2.5TD, 96kW, 1996 Hõõgküünlad??

Postitatud: 22 Sept 2012 12:11
Postitas Andre2012
Tänud arvamuste eest, reims86 ja meduus :) Arvan isegi, et võtan parem 6 kvaliteetset junni kui miskid noname brandi asjad, sest vahetamine vähe tülikam kui oleks bensukal ja ei hakka riskima sellega, et järgmine talv uuesti peaks vahetama.

Re: Omega 2.5TD, 96kW, 1996 Hõõgküünlad??

Postitatud: 22 Sept 2012 20:45
Postitas oblikas
mida kallim seda parem üldjuhul aga eelsüüte küünlaid peab ikka iga aasta uuesti vahetama, mõni 6-est kustub ikkagi ära. räägin oma kogemustest. oleneb muidugi ka käivituse arvust aastas. vaevalt et keegi loeb neid :lol:

Re: Omega 2.5TD, 96kW, 1996 Hõõgküünlad??

Postitatud: 24 Jaan 2013 13:11
Postitas Andre2012
Vabandan, et pole vahepeal vastanud, kuid arvan, et igaaastane vahetamine on küll natuke liiga tihti. Endal praegu peal Boschi toodang 3ndat talve ning alles nädal aega tagasi kustus üks ära. Endal siiski arvamus, et parem veidi kvaliteetsem toodang ja peab vastu 2-3 talve, kuid odav junn, mida peab enne igat külma vahetama. Vahetamine siiski natuke tüütu lahti kakkumine sellel masinal, et igal aastal teha tahaks.

BTW kui keegi veel lugema juhtub, siis kas NGK toodangu eest välja käia 8€/tk on hea hind?

Re: Omega 2.5TD, 96kW, 1996 Hõõgküünlad??

Postitatud: 24 Jaan 2013 15:49
Postitas Erki
Kui aasta pärast juba mõni küünal läbi, siis viitab see juba kas tehasepraagile või üldisele väga kehvale kvaliteedile. Isegi 2-3.a on eelsüüteküünla jaoks vähe. Kui ma endale diisel Omega ostsin, siis peal olid veel originaalid ja läbi oli neist ainult üks. Vahetusse läksid kõik kõige odavamate vastu, mis Forss tollal pakkus. Samas järgmisel aastal vahetasin pealesaanute seast ühe välja, aga ilmselt poleks pidanud seda juba alguses peale panema, kuna oli näha, et juhtme kinnitusosa oli defektiga. Edasi pole järgmise 5.a jooksul olnud vajadust eelsüüteküünaldega tegeleda (läbisõit on olnud aastas 25-60k vahel), kestavad.

Re: Omega 2.5TD, 96kW, 1996 Hõõgküünlad??

Postitatud: 28 Jaan 2013 22:23
Postitas Andre2012
Enda eelmises postituses eksisin veidi infoga. Nimelt hõõgküünlad peal neljandat talve ning mitte Boschi, vaid Denso omad. Täna sai siis uued peale (selline mõnus ~4 tundi tööd - algaja) kuna kolmanda silindri oma kustus ligi kaks nädalat tagasi ära. Kuna veebruar alles ees, siis võtsin selle tüütu töö ette - oleks juba märts, oleksin vahetama hakanud alles sügisel :D

Sai nii muuseas siis ära mõõdetud ka kõikide küünalde takistused (uued ja vanad). Vanadest oli kõigil viiel takistus 0,5Ω ning sellel, mis läbi, loomulikult takistust mõõta ei saanud. Uued aga (NGK D-Power) olid takistusega 1,1Ω, mis siis viitab sellele, et tegemist topeltmähisega (SRM - Self Regulating Metal rod glow plug). Kes ei tea ning tahab rohkem infot, siis http://www.ngk.de/en/products-technolog ... low-plugs/" onclick="window.open(this.href);return false;

Natuke mõelda, siis tegelikult on ikka haige küll, et piisab ühest läbipõlenud küünlajunnist ning auto käivitamine -8C juures on hullem ettevõtmine kui vändaga auto käivitamine :)

Igatahes loodan, et mõni küünal kogemata praak ei sattunud, siis on lootust, et sellel masinal mina neid enam vahetama hakkama ei pea :D

Seniks kõike paremat kõigile, kes kommenteerida viitsisid !