2. leht 3-st

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B

Postitatud: 16 Apr 2010 16:53
Postitas eedu32
Ot kas sa teed lihtsat varjanti või armatuuri eemaldamist
Et kui lihtsat varjanti siis miks sa ültse selle aibagiga jamad see ei jää ju ette.Minul läks see kindalaeka alumine pappi hoidev pastik triip puruks kuigi on võimalik teha nii et lõige jääb sinna alla täpselt kuid kui see sealt ka ära võtta ei muutu sinu auto konstruksoonis miskit nõrgemaks.Soojendus toru tuleb ühest otsast pastik tüübliga ja teise otsa on ta lihtsalt surutud lõõri otsa kangutades tuleb ilusti ära

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B

Postitatud: 16 Apr 2010 17:20
Postitas Omega 978
Ahh...eelmine omanik on sinna mingisuguse lõike teinud ja laamendanud seal! :D Pean nüüd jälgi koristama!Kuigi minul oleks seda lõiget raskem teha olnud sest seal taga enne kui juhtmele teraga ligi pääseb on veel 3mm.plastik! :roll:

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B

Postitatud: 06 Dets 2010 16:33
Postitas rohelineomega
Kas Lääne-Virumaalon keegi vahetanud salongiradikat? Tahaks nõu Ja abi.Ise ei julge vahetama hakata. Auto on Omega B 2,0. 100kw . 1996a. Minu tel. 5289418

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B

Postitatud: 06 Dets 2010 17:13
Postitas Marcouver
Irw, kõik puust punasest ette tehtud.
Mina tegin ilma õpetuseta ja lammutasin terve armatuuri ära ja panin kokku ka jasiiamaati töötab! :lol: Aga pole hullu, lihtsalt läks kauem aega.

Pilt

See siis oli 2.0 100kw omega

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B

Postitatud: 07 Dets 2010 00:11
Postitas o:mega
WOW!
Respect! Samas vahet pole, mitu kilo või palju watti saanud :) Sisu on kahte sorti- automaatne või manuaalne ventilatsioon. Aga veelkord- sisu laiali lammutamine on päris suur töö.

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B

Postitatud: 07 Dets 2010 07:35
Postitas reims86
Lammutamine lihtne, kuid katsu see tagasi kokku panna kõik niimoodi, et see ka toimiks :D vat see on respect 8)

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B

Postitatud: 07 Dets 2010 08:27
Postitas o:mega
Justnimelt. Ma seda mõtlesingi tegelikult. Et lahti-kokku.

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B

Postitatud: 12 Dets 2010 07:52
Postitas Wearder
kui on vaba nädala vahetus ja mõnusat lahjat õlle, mis see siis ära ei ole teha, ma oma rumalusest seda 2 korda teinud. :D

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B

Postitatud: 07 Jaan 2011 15:18
Postitas rohelineomega
Tahtsin salongiradikat vahetada. Kindalaeka võtsin eest ära aga lõigata ei julgenud.Jätsin pooleli ja panin kokku tagasi. Pea mõtlema mis edasi saab. Uus radikas ootab kapis.

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B

Postitatud: 07 Jaan 2011 19:06
Postitas kris282
rohelineomega kirjutas:Tahtsin salongiradikat vahetada. Kindalaeka võtsin eest ära aga lõigata ei julgenud.Jätsin pooleli ja panin kokku tagasi. Pea mõtlema mis edasi saab. Uus radikas ootab kapis.
Kuumapuhurit pole? Mina lasin sellega pealmise, selle katte soojaks, ning tasakesi tõmbasin maha.(vaata ette, see läheb väga kergesti katki, kui kiirustada). Võtsin ka keskkonsooli eest, siis oli nagu lihtsam ligi pääseda. Kompa käega plasti tgant, kuhu u. radikas jääb, siis tead ka milline osa välja lõigata. Loodan, et on arusaadav :lol: .

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B

Postitatud: 07 Veebr 2013 13:16
Postitas Tomzz
Kas see plastik tuleb sealt ära kruvida ja siis selle soojendusradika kätte saabki ?

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B

Postitatud: 07 Veebr 2013 15:01
Postitas Armis
Tomzz kirjutas:Kas see plastik tuleb sealt ära kruvida ja siis selle soojendusradika kätte saabki ?
Kõige parem on võtmega "relakas", pääsed igati ligi. kui vaja abi võid teada anda, ma enda mv6 vahetasin korteri juures õues armatuuri ära ja polnud mingit muret. :D :D

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B

Postitatud: 08 Veebr 2013 04:00
Postitas Omega Sport Packet
Halvemal juhul tuleb armatuur maha võtta ja kogu soojendusega seotuv eemaldada ja puhtaks pesta seda juhul kui seal on jahutusvedelikku või lekkinud sinna ka õli ja kogu see asi ujub ja haiseb ja tolmuga segatuna kui ei ole ka salongifiltrit on see nagu taruvaik kleepekas

Sa võid uue radika panna sooja tuleb aga vastik lebra on ikka sees.

Igasugust õhuvärskendajat antibakteriaalset koogel mooglit võib ka aeg ajalt sinna sisse lasta aga töötava soojendusmootoriga ei soovita aerosool on tuleohtlik ja mootori harjaste vahel on vahest sädet ka.

Mina puurisin salongiradika sahtli põhja pisikese nn kontrollaugu lekke tuvastamiseks ja aeg ajalt lasen selle augu kaudu sussu sisse värskendan

Esimese asjana võta akujuhe maha, sest turvapadi võib teha muukmisel pauku ja kui ta on ka kere küljest lahti kruvitud ja kui paugu teeb käib pauk selline, et on segamini terve nägu.(Soovitus ennem seda pese jahutussüsteem läbi, lased välja, pesed puhta veega uuesti ja lased välja vaheta jahutusvedelik)

Võta pisikesed karbid kruvide poltide jaoks ja valge väike marker tee märke ja mölla endal lihtsam kokku ka panna.

Turvapadi kindalaegas välja ruumi on vaja ja kindalaeka alumine plasttala jäi salongiradika välja tõmbamisel siiski ette.

Soovitavalt tee soojas ruumis külm plastik on suht habras ja läheb kergelt katki kui ei ole too el.soojapuhur pikendusega salongi

Lõikamiskoha pealt polstri mis on liimitud eemaldamiseks kasuta teravat nuga ja nüli lihtsalt maha see pole vaja sikutada rebida.

Noaga sinna plastikusse auku naljalt ei lõika lõikad sõrmed puruks jne mina puurisin 3mm puuriga(puurimissügavust saad piirata mööda joont auk agu kõrval terve ringi peale ja kindalaeka tala lõikasin läbi kulus vast 10min natuke koputasin ja käes ta oli.
Tegelikult tahaks armatuur natuke nihutada alt üles ja salongi poole , et kätte saada seda aga see tähendaks siiski armatuuri lahti laskmist.

Radika sahtli küljes on pisikesed klambrid, kruvid ja torud lased lahti radika küljes ja jama on siis kui sinna on pandud vale polt, pea mida keerata on kehva.

Võid ka torudele markeriga märgi teha kus mida oli, märgi pistikud kui soovid

Torude vahel on O rõngad ja uue radika vahetusega vaheta ka need kindlasti ära need on väsinud ja suvalisest traktoripoest neid pigem ära too pane need mis seal olema peavad, mõõdud ja meterjal.Need on pehmemad ja torude külge panemisel on oht salongiradika otsavann puruks pingutada või jääb lekkima

*Polt

Veendu, et torude konstrui kinnituspolt oleks õige pikkusega muidu keerad otsavanni lihtsalt puruks.

Võtad radika ja torud, konstrui ja proovid eelnevalt kas istub ilusti ja nissensi musta otsavanniga ehitus on erinev ja originaali omast ka nõrgem, hangid vajalikud tihendid.Aega ja tööriistad

*Kui kõik ok paned ilusti kokku tagasi, välja puuritud tüki augud silikooniga kokku tala kas keevitad või siis väikse lapi ja neetidega kokku tagasi ja nülitud polstri silikooniga tagasi oma kohale.

*Natuke jahutusvedelikust.

Ilmataat üllatab siin mõnel öösel mitmendat aastat järjest alla -30 ja hommikul tasuks vaadata, mis paisupaagis toimub eriti kui auto seisab väljas.
Soovitan -40 jahutusvedeliku või lisada konsentraati, radika otsavannid , kolmikkraanid, kiirliitmed on nõrgemad detailid kui paisupaak ja -34 on jääsupp sellise külmaga ja tahke.

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B

Postitatud: 08 Veebr 2013 12:15
Postitas chandler
Küsiks sellist asja, et salongi radika vahetusel, kuidas radikast need kaks toru välja käivad? Kui kergelt või raskelt neid kätte saada ja tagasi panna, seal mõlemal üks tihend käib vahele..

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B

Postitatud: 09 Veebr 2013 11:13
Postitas Omega Sport Packet
Pilt