94-99a 2,5 V6 ja 3.0V6 Multi Ram vaakumvoolikute asetus.

Siia kogunevad õpetused/juhised omegate kohta. Nii ka võõrkeelsed
Vasta
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

94-99a 2,5 V6 ja 3.0V6 Multi Ram vaakumvoolikute asetus.

Postitus Postitas Jospa »

Kuna mina isiklikult olen näinud vaeva et vaakum voolikud õigesti jooksma saada ja ka täheldanud et on ka teisi inimesi, kes vajavad selle koha pealt abi siis panen ülesse õige vaakumtorude asetuse, et Multi Ram süsteem toimiks nii nagu peab.
PS! Sama süsteem toimib ka uuema x30xe mootori puhul millel on sisselaskekollektori pealmine kopsik pikem. 2,6 ja 3.2 siia alla ei kuulu kuna neil puudub tühikäigu mootor.
Pöidla juures olev vaakum voolik peab minema sisselaske torude poole. Nimetis sõrme juures olev läheb siis all paremal olevasse süsteemi.
Pilt
Eelmisel pildil olev voolik, mis oli pöidla juures, läheb siis teisele poole torusid, kas vaakum kopsikusse või siis ühte väiksemasse plokki ja siirdub radika ning õhutorude vahel olevasse solenoid klappi. Selle klapi töötamist näeb siis kui pöörded on 3500rpmi ja kõrgemal. Näeb seda siis selle pisikese musta junni liikumise abil. See PEAB töötama.
Pilt
Nüüd lähme kojameeste süsteemi alla, kus on ka vaakumvoolikud. Seal on üks kolmik, kolmiku üks torudest ( mis on suunatud pildi alla), mis ei ole ühendatud, peab minema kütusesurve regulaatori külge.
Teine toru liigub selle sama Multi Ram esimese klapi süsteemi. Kolmas pool läheb kuhugile läbi seina salongi.
Pilt
Viimane kõige tähtsam voolik, mis tuleb tühikäigumootori suurema vooliku küljest, siirdub siis Multi Rami teine klapi juurde. Sisselaskekollektori pealmise kopsiku külge. Klapi solenoid asub juhipool, süütepoole ligidal. Sealt omakorda peab olema pisikese vaakumvoolikuga ühendatud s.kollektori keskel oleva klapi süsteemiga.
Ühesõnaga peab olema kõik voolikud ühendatud. Puudu ei tohi olla midagi, ei pimedaks pandud ega ka üle.
Omegaownersis on tehtud katse kuidas stendis olev MV6 sai voolikutega kätte 153kw ja kui voolikud lahti olid võetud, just Multi Rami voolikud siis näitas midagi 134kw

Edit: Lisaks soovitan väikeste kaablivitsadega vooliku otsad kinni tõmmata, sest aastad ja kuumus on teinud neile viga, kohati kipub vaakum tõmbama lisa õhku vms.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Vasta