Veakoodide lugemine

Siia kogunevad õpetused/juhised omegate kohta. Nii ka võõrkeelsed
Vasta
anti134
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 15 Mär 2012 19:42
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas anti134 »

Martink91 kirjutas:videot pole võimalik avada, konrolli et videol on ligipääs teistele isikutele, st. pole privaatne
Nüüd peaks asi korras olema :)
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1010
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas AnvarV »

Nr 73 koodi näen mina ainult. 73 on õhulugeja.
bbdx
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 20 Veebr 2015 21:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas bbdx »

Kuna esimeses postituses olevatele failidele ligi ei saa, siis oskab keegi aidata? Mida peaks siis vaatama/vahetama?

2,5, 2000a, 96kw diisel

Sain need koodid:
64 - Fuel Quantity Control Out Of Range (Pumba mingi andur s6elaga mustaks läinud? peaks ära puhastama?)
Not present

96 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Out Of Range
Not present

EGR ise kinni pandud(ühe kroonine torule ette)

-----

need ka:
00018 - Sun Roof/Window Comfortclose Signal Voltage Lown (Aknasulgurile tuleb vähe voolu peale?)
Present

00036 - Doorknob Driver Open Circuit (Juhi kesklukumootorile ei tule üldse voolu peale?)
Present
Omeegist
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas raudpats0 »

bbdx kirjutas:Kuna esimeses postituses olevatele failidele ligi ei saa, siis oskab keegi aidata? Mida peaks siis vaatama/vahetama?

2,5, 2000a, 96kw diisel

Sain need koodid:
64 - Fuel Quantity Control Out Of Range (Pumba mingi andur s6elaga mustaks läinud? peaks ära puhastama?)
Not present

96 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Out Of Range
Not present

EGR ise kinni pandud(ühe kroonine torule ette)

-----

need ka:
00018 - Sun Roof/Window Comfortclose Signal Voltage Lown (Aknasulgurile tuleb vähe voolu peale?)
Present

00036 - Doorknob Driver Open Circuit (Juhi kesklukumootorile ei tule üldse voolu peale?)
Present


64 näitab et kõrgsurvepumba elektroonika ei jaga enam matsu.

egr solenoidile jäta vaakum ja elekter taha
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas Martin »

mul suri sõidupealt näiteks ära, kui kood 64 ette lõi. Tööle läks, kuid tööle ei jäänud.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
bbdx
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 20 Veebr 2015 21:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas bbdx »

Mul ära ei sure, vahel vilgutab mootorituld ja soojalt tahab 1-1,5sek käiamist, kuid siiani igakord tööle läinud.
Omeegist
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas Martin »

mul oli samamoodi vahest vilgutas. Vilgutas juba siis kui auto ostsin. Sõitsin nii poolteist aastat ja ükshetk oli kutu. Pumba pea peaks metallipru niivõrd täis olema, et pea ei tea mis asendis tal see võll seal sees on. Täna polegi mmidagi erilist teha, võtan selle vana pumbapea ette ja vaatan kas saan korda.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
anti134
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 15 Mär 2012 19:42
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas anti134 »

Tere taas, mul selline mure, et omega b 2.0l 100kw on kompuuteril kirjaga program ees ja mitte kui midagi ei lase muid funksioone läbi vaadata. Kuidas see eest ära saada?
Irc81032
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Juul 2016 10:24
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas Irc81032 »

64 - Fuel Quantity Control Out Of Range
Not present
1997 a omega b , bmw mootoriga. Netist ei suutnud leida et mis see kood siis täpsemalt tähendab ja mis selle ravi oleks.
bbdx
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 20 Veebr 2015 21:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas bbdx »

Paar posti üleval on mulle just sama veakood lahti seletatud.
Omeegist
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas raudpats0 »

Irc81032 kirjutas:64 - Fuel Quantity Control Out Of Range
Not present
1997 a omega b , bmw mootoriga. Netist ei suutnud leida et mis see kood siis täpsemalt tähendab ja mis selle ravi oleks.
kõrgsurve pumba vahetus ideaalis. järgmine oleks elektroonika vahetus.viimane võimalus kasutatud pump
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
omega1996
Huviline
Postitusi: 356
Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: Veakoodide lugemine

Postitus Postitas omega1996 »

Oleks abi vaja koodide tõlgendamises(2.6v6)
Kõik töötab nii nagu peab, mootori tuli hakkas peale karteri tuulutuse remonti põlema, laup panin auto tööle ja kiikasin korraks põhja alla, jäi mulje nagu mingi voolik oleks lahti kuna tuli auru mootori ja kasti vahelt kuskilt. Ja samas jääb maha ka õli/kondentsi laigud(õli tase jätkuvalt normis). Kas võib olla, et on mingi lahtine voolik põhja all või kus iganes ja sellega seoses peksab igast vigasi.
Lähen nagunii järell kontrolli remondi kohta( ütlesid, et sõida nädalake ja vaatame üle kas kõik sai ok)

Nii, koodid järgmised

0430-Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2) (kati viga? )
1700-Service Vehicle Soon Request from Transmission Control Module
1613-Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser
1612-Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser
0120-Throttle/PedalPosition Incorrect Ratio
0220-Throttle/pedalPosition sensor/switch "B" circuit range/performanceProblem
0100-Mass or volume air flow circuit high input
0300-Random/multiple cylinder misfire detected ( see peaks vana viga olema, uus süütepool küljes ja auto töötab normaalselt)
0301-
0301-
0302-
Vasta