100kw säärekad
100kw säärekad
Probleem selles et sai röngad ja säärekad vahetatud kuid öli suits on ikka alles. Olen kuulnud et ecotec mootoritel liimitakse säärekad külge mida minu auto puhul ei tehtud. Kas on keegi veel kursis sellega et neid liimiga paigaldama peaks?
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Re: 100kw säärekad
Ma v6-el küll ei liiminud midagi, istusid ilusti tihedalt sinna juhtpukside otsa(tuli veidi koputada, et külge saaks)
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: 100kw säärekad
Hmmm kas pole asi seotud mitte sellega et uued rõngad peavad sisse käima?
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Re: 100kw säärekad
Klapikambri peal on suur ja väike karterituulutuse voolik. Sinna kohta SL kollektoril, kuhu suundub väike voolik, peab olema ava läbimõõduga 1,6mm. Kas see ava on lahti? Kui on kinni, siis sel juhul läheb kogu karteri ülerõhk ja õliudu suure vooliku kaudu gaasiklapi ette ja sealt mootorisse. Ilmselt SL koldes olev vaakum imeb läbi väikse ava piisava koguse gaase endasse ja sealtkaudu olulist kogust õliudu kaasa ei võeta.
Viimati puurisin ühe ava üle 3mm peale, kuna mul polnud väiksemat puuri. Kolle oli maas ja niiviisi oli hea puurida. Gaasiklapi alt on ka vastav avaus näha.
Viimati puurisin ühe ava üle 3mm peale, kuna mul polnud väiksemat puuri. Kolle oli maas ja niiviisi oli hea puurida. Gaasiklapi alt on ka vastav avaus näha.