soojaks minnes, sureb ära 2.5DTi
Postitatud: 16 Dets 2016 05:49
Jutt, siis sellest mustast omegast, mida hetkel taastan.
Kuna mittevärvilised ei tea sellest midagi siis teen lühikese sissejuhatuse.
Ostsin mõni kuu tagasi ühe 2.5dti atm. Käivitus ilusti, aga pöördesse ei läinud, isegi mitte 2000rpmini tuli aega kalendriga mõõta.
Kui kütuse filtri pealt rõhu andur lahti ühendada, läks ilusti pöördesse, kuid äkilisemalt sõites suri ära, rahulikult sai sõita nii kaua kuni mootor hakkas saavutama 80et kraadi töötemperatuuri. Siis ei saanud isegi kohalt minema, tööle läks, kuid suri ära.
Esimene viga viitas vigasele põhjaalusele pumbale- ostsin tutika.
Teine viga viitas surnud kõrgsurve pumbale, üks või kaks klappi kinni või kulunud vms.- ostsin kasutatud pumba.
Nüüd sai aeg senimaale, et autol kõiksugu asjad tehutud ja lõpuks siis proovisõitu tegema.
Esimene sümptom oli sama- pöördesse läks kalendriga, aga sellest sain kiirelt jagu, kui diagnostikaga veakoodid ära kustutasin.
Teine viga paraku jäi ja tundub, et on täpselt sama mis eelmise ksp'ga.
Tõenäosus, et ksp läbi on kaduvväike, pump sai ostetud bemmiklubis kõigile tuntud Mikibmw käest, nii võrd rikkis pumpa on raske mitte avastada ja tõenäosus, et kaks pumpa täpselt ühtemoodi üli kehvad on on veel väiksem.
hetkel viitab opcom ka väntvõlli asendi anduri veale, kuid ei tahaks hästi uskuda, et seal kala peitub. Sellest asjast ei tohiks temperatuur sõltuda. Vahest harva viskab ka "presuply presure low-not present" veateadet.
Mootor tundub, et käib ühtlaselt ja mingeid erilisi võõrhelisid pole.
Niipalju on uuel ja vana KSP erinevust, et uuega sain vähemalt 1300rpm juures koduni tiksuda, vanemaga aga ei saanud kohapealtki minema.
Kuna mittevärvilised ei tea sellest midagi siis teen lühikese sissejuhatuse.
Ostsin mõni kuu tagasi ühe 2.5dti atm. Käivitus ilusti, aga pöördesse ei läinud, isegi mitte 2000rpmini tuli aega kalendriga mõõta.
Kui kütuse filtri pealt rõhu andur lahti ühendada, läks ilusti pöördesse, kuid äkilisemalt sõites suri ära, rahulikult sai sõita nii kaua kuni mootor hakkas saavutama 80et kraadi töötemperatuuri. Siis ei saanud isegi kohalt minema, tööle läks, kuid suri ära.
Esimene viga viitas vigasele põhjaalusele pumbale- ostsin tutika.
Teine viga viitas surnud kõrgsurve pumbale, üks või kaks klappi kinni või kulunud vms.- ostsin kasutatud pumba.
Nüüd sai aeg senimaale, et autol kõiksugu asjad tehutud ja lõpuks siis proovisõitu tegema.
Esimene sümptom oli sama- pöördesse läks kalendriga, aga sellest sain kiirelt jagu, kui diagnostikaga veakoodid ära kustutasin.
Teine viga paraku jäi ja tundub, et on täpselt sama mis eelmise ksp'ga.
Tõenäosus, et ksp läbi on kaduvväike, pump sai ostetud bemmiklubis kõigile tuntud Mikibmw käest, nii võrd rikkis pumpa on raske mitte avastada ja tõenäosus, et kaks pumpa täpselt ühtemoodi üli kehvad on on veel väiksem.
hetkel viitab opcom ka väntvõlli asendi anduri veale, kuid ei tahaks hästi uskuda, et seal kala peitub. Sellest asjast ei tohiks temperatuur sõltuda. Vahest harva viskab ka "presuply presure low-not present" veateadet.
Mootor tundub, et käib ühtlaselt ja mingeid erilisi võõrhelisid pole.
Niipalju on uuel ja vana KSP erinevust, et uuega sain vähemalt 1300rpm juures koduni tiksuda, vanemaga aga ei saanud kohapealtki minema.