Klõbin mootori alaosas... Opel omega FL 2001 2.2 16V

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
madikas

Klõbin mootori alaosas... Opel omega FL 2001 2.2 16V

Postitus Postitas madikas »

Selline mure, et on kuulda käimise aeg klõbinat mootori alaosas.

Sai vahetatud veepump, mootorirullikud, rihmad, kartuses, et rullikutest selline hääl või siis veepumbast, kunagi on sarnane kogemus olnud ja see läks maksma mootoriremondi :).
Abi sellest polnud, nüüd on lihtsalt täpsemalt kuulda see klõbin alaosas, küsimus kus ei tea :D, sai auto all käidud õli vahetades, ei ole sellist lahtist plekki, summuti osa ka mis kuskile nagu vastu käiks, ülevalt klapid ka ei tee sellist häält st muidu mootori töö ühtlane. Mootori veojõud oleks ka nagu väiksem aga avarirežiimil ei tööta st pöörded lähevad kenasti üle 4500.
See veojõu probleem oleks teisejärguline kui saaks sellest klõbinast lahti.

Äkki on kellegil ideid mida vaadata veel üle, puhastada, vahetada kontrollida?
madikas

Re: Klõbin mootori alaosas... Opel omega FL 2001 2.2 16V

Postitus Postitas madikas »

Näiteks, et kui mötleks, et saaled siis mootor töötab ühtlaselt ei usuks, et sellest ju siis klappidest vast vöi?
kermo

Re: Klõbin mootori alaosas... Opel omega FL 2001 2.2 16V

Postitus Postitas kermo »

Endal on kogemus et,saalkolksu korral töötas mootor korralikult ja ühtlaselt,kuni kord keps plokist välja tuli.
madikas

Re: Klõbin mootori alaosas... Opel omega FL 2001 2.2 16V

Postitus Postitas madikas »

Kas enne seda oli ka pisikene nagin või klõbin seal allpool kuulda?
kermo

Re: Klõbin mootori alaosas... Opel omega FL 2001 2.2 16V

Postitus Postitas kermo »

Klõbin oli jah,mingitel pööretel kadus ära ja vahest oli kõvem.
madikas

Re: Klõbin mootori alaosas... Opel omega FL 2001 2.2 16V

Postitus Postitas madikas »

Kas saale vahetamiseks peab olema spetsialist :D vöi saab selle ka kanalis ise vahetatud, õlivannikaas maha ja keps lahti ja saaled vahetusse?


P.S. Kas keegi teab kuidas saaled soome keeles on :D?
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: Klõbin mootori alaosas... Opel omega FL 2001 2.2 16V

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Saaled saad ise vahetatud suht lihtsalt kui vahetad kepsusaalet.

Saale kõrvalhelisid kuula karteri kaudu või külje peal näiteks kuiva puutokiga.Ei tea, kes saab ii aru , kes mitte.Saale "kolks" on suht hästi eristatav muust mölast ja õlirõhu mõõtmisest oleks palju abi.Ka võid jälgida mootori töötemperatuuri.

Samas võib veepumba vahetusega rullikute tagune katteplekk kui on kolisema mölisema hakata.

ennem ära uut saalet soeta kui vana väljas.Kes seda teab , mis ees on ja kas saaledest ainuüksi piisab.
broadcast

Re: Klõbin mootori alaosas... Opel omega FL 2001 2.2 16V

Postitus Postitas broadcast »

Omega Sport Packet kirjutas:Ka võid jälgida mootori töötemperatuuri.
Mis trikke see töötemperatuur kipub tegema? Hoiab liiga kõrgel/madalal või kipub kõikuma?
madikas

Re: Klõbin mootori alaosas... Opel omega FL 2001 2.2 16V

Postitus Postitas madikas »

No maitea kas kevadisel ajal temp peab 85-90 juures surisema kogu aeg a ju peab vaene vent käib enamus aeg ringi vist, tegelt pole seda nii täpselt jälginud aga 85 kraadi ringis on sooja mootoriga see normaalne ilmselt.

Üritan ennast lohutada möttega, et see on pelgalt klapiklõbin seni kuni auto sõidab :D, nv proovib natukene täpsemalt kuulata ja vaadata, kuigi siiamaani minu amatööri kõrv seda välja pole nuputanud. Arvestades sellega et eest rihmad rullikud vahetatud, õli ka opeli originaalõli, vöiks nagu viisakalt toimida ju.
Pole aega eestisse ka autot tuua mis nõuab teatavaid väljaminekuid :).

Tühikäigul gaasi andes mootor nagu töötaks ilusti kui see klõbin välja arvata, kui see töesti klappidest siis on ikka öite ruttu midagi paigast ära läinud ja kihvt oleks põhjust teada. :)
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: Klõbin mootori alaosas... Opel omega FL 2001 2.2 16V

Postitus Postitas Tim »

Mul teeb mootor külmalt diiselmootori häält,mootori soojenedes asi päris vaikne.Praegu täissünteetiline õli sees ja kuuma mootoriga on aegajalt kuulda hüdrotõukurite klõbinat.
Asi sai alguse kulunud õlipumbast,vana õlipumbaga klõbisesid hüdrotõukurid päris valjult,aru ei saanudki kust see klõbin tuleb.Auto alt kuulates oleks nagu mootori tagaosas klõbin.Oleksin juba peaaegu vändamehanismi lahti võtnud aga Omega Sport Packet´iga nõu pidades mõõtsin õlisurveid "igast asendist" ja nüüd on asi peale õlipumba vahetust palju kõrvasõbralikuma häälega.

See,et sul jahutusventilaator juba 90´c pealt jahutab on mingi "lõunamaa"termoanduri viga.Hiljuti vahetasin jahutusradikat ja siis sama asi,natuke enne 90´c(armatuuris seieri järgi)hakkas jahutus tööle.Võtsin vana termoanduri ja nüüd umb.95´c peal hakkab vent tööle.Talvel ei oleks ju sedasi õiget soojagi tuppa puhuma saanud.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Vasta