pöörded kõrged ja gaas jääb peale
pöörded kõrged ja gaas jääb peale
Mure oma naise opel tigraga 1.4 66kw 95a.
Nimelt tühikäigul lööb pöörded 2000 peale ja aeglase sõidu ajal tõstab ise vaikselt kiirust. Kuni mingi 50-ni. Pesin natuke mootorid õlist ja peale seda see jama tekkis
Nimelt tühikäigul lööb pöörded 2000 peale ja aeglase sõidu ajal tõstab ise vaikselt kiirust. Kuni mingi 50-ni. Pesin natuke mootorid õlist ja peale seda see jama tekkis
Re: pöörded kõrged ja gaas jääb peale
Alustada võiks "kirjaklambridiagnostikaga". Tigral ühendadakse klemmid nii, muu on sama nagu omegal. Peale selle, et tigral esimene vilgatus ei loe, peale seda tuleb pikk paus ja siis hakkab veakoode vilgutama.
<br>
Aga ma tsiteerin:
Component check sequence
- Throttle valve/sticking/linkage
- Air intake system/vacuum system - leaks
- Idle air control (IAC) valve
- Engine coolant temperature (ECT) sensor
- Engine controle module (ECM)
Ehk on abiks...
<br>
Aga ma tsiteerin:
Component check sequence
- Throttle valve/sticking/linkage
- Air intake system/vacuum system - leaks
- Idle air control (IAC) valve
- Engine coolant temperature (ECT) sensor
- Engine controle module (ECM)
Ehk on abiks...
Re: pöörded kõrged ja gaas jääb peale
Ise mõtlesin ka seda, aga pesu ma pole seal ligilähedal ka mitte teinud. Ja peale seda kohe ka hakkas jama peale.arska kirjutas:tunduks täpselt et nagu tyhi käigu mootoris oleks viga
Selle klambri diagnosti teen homme ära, ehk on abi
-
- Huviline
- Postitusi: 1640
- Liitunud: 23 Sept 2009 18:02
- Asukoht: seal kus jope ripub +358400617139
Re: pöörded kõrged ja gaas jääb peale
ehk on mingi vaakum voolik ära v6i kuskil pistikutes vett,ega palju pole vaja et segaseks läheks
Re: pöörded kõrged ja gaas jääb peale
arska kirjutas:ehk on mingi vaakum voolik ära v6i kuskil pistikutes vett,ega palju pole vaja et segaseks läheks
Aga kuidas seda teada saaks, kust vaadata ja kuidas kontrollida?
Re: pöörded kõrged ja gaas jääb peale
Pistikutega on asi lihtne.Lahti võtta ja vee olemasolu pistikühenduses kontrollida.Kui on vesi sees,siis nt.suruõhuga läb puhuda ja sirts aerosool õli klemmidele lasta.
Vaakomvoolikutega ei tohiks ka probleemi olla-mingi kahtlane lahtine voolik peaks ju kohe näha olema,kui see on mingist ühendusest lahti tulnud.
Vaakomvoolikutega ei tohiks ka probleemi olla-mingi kahtlane lahtine voolik peaks ju kohe näha olema,kui see on mingist ühendusest lahti tulnud.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: pöörded kõrged ja gaas jääb peale
Ei märkanud ühtegi lahtist voolikut. Ühe anduriga on ainult probleeme, nimelt jahutusvedeliku temperatuuri andur, mis asub radika küljes all, on otsad andnud. Kas on võimalus, et see ongi põhjustaja?Tim kirjutas:Pistikutega on asi lihtne.Lahti võtta ja vee olemasolu pistikühenduses kontrollida.Kui on vesi sees,siis nt.suruõhuga läb puhuda ja sirts aerosool õli klemmidele lasta.
Vaakomvoolikutega ei tohiks ka probleemi olla-mingi kahtlane lahtine voolik peaks ju kohe näha olema,kui see on mingist ühendusest lahti tulnud.
Re: pöörded kõrged ja gaas jääb peale
pöörded tühikäigu pöörded tulevad tühikäigu mootorist.
Võta tühikäigumootril piistik tagant ja siis on kohe aru saada kas viga seal või ei .
Vaata kas gaasi tross kinni ei jäe vms...
Võta tühikäigumootril piistik tagant ja siis on kohe aru saada kas viga seal või ei .
Vaata kas gaasi tross kinni ei jäe vms...