Tervist minu poolt, olen uus kasutaja siin foorumis.
Küsimus siis selline, et kas keegi oskab öelda antud juhendites kirjas olevate tihendite nimetusi eesti keeles? Kas on veel mingeid asju vaja, kui see nn "plenum" (ei tea mis ta emakeeles on) ära võtta?
Plaanis endal need asjad ära teha, kuid ei oska poest kuidagi neid tihendeid küsida
http://www.omegaowners.com/forum/index. ... msg1155604
http://www.omegaowners.com/forum/index. ... ic=90657.0
Tänud abi eest!
3.0 V6 karteri tuulutuse juhend.
Re: 3.0 V6 karteri tuulutuse juhend.
Sisselaske kollektor asub minu teada selle "Plenum"-i all. Oleks vaja teada just nende rõngastihendite suurust või õiget nimetust, ja selle Breather bridge (tuulutus sild??) tihendi nimetust. Ning kas sisselaske kollektori ja selle "Plenum"-i vahel on ka mingisugune tihend?
Igasugune abi on oodatud
Igasugune abi on oodatud
Re: 3.0 V6 karteri tuulutuse juhend.
Urgitsesin lahti ja sain ise teada
Mõtlesin siis märgitud tihendeid, neid kahte väiksemaid läheb pikemale sellele nn "plenumile" neli. Oskab keegi öelda mis selle plenumi nimi eesti keeles on? Imelik hakkab juba . Ahjaa, et selle suurema tihendi nime ikka ei tea, ehk on keegi targem?
Mõtlesin siis märgitud tihendeid, neid kahte väiksemaid läheb pikemale sellele nn "plenumile" neli. Oskab keegi öelda mis selle plenumi nimi eesti keeles on? Imelik hakkab juba . Ahjaa, et selle suurema tihendi nime ikka ei tea, ehk on keegi targem?
Re: 3.0 V6 karteri tuulutuse juhend.
kuajuures segan vahele ma tegin ka alles selle töö ära ja puhastasin kogu selle jama sealt ära...
aga ks kohas on karterituulutus?
aga ks kohas on karterituulutus?
Re: 3.0 V6 karteri tuulutuse juhend.
Natuke hilja aga siiski...
Eest vaadates on karteri tuulutuse karp vasakpoolse plokikaane taga. Sealt pealt tuleb kaks voolikut. Nendest kahest jämedam voolik läheb omakorda kaheks. Kõik need otsad tulevad üles mootori taha, selle plastiku külge.
Eest vaadates on karteri tuulutuse karp vasakpoolse plokikaane taga. Sealt pealt tuleb kaks voolikut. Nendest kahest jämedam voolik läheb omakorda kaheks. Kõik need otsad tulevad üles mootori taha, selle plastiku külge.