K: Omega B Differ

Manuual ja automaat käigukastid ning ka difrid
ultimaco
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Omega B Differ

Postitus Postitas ultimaco »

kait kirjutas:Seda mis sul all on saab teada siis kui kaane maha keerad või kui väga erinevatel pinnastel sarnaselt veab.
asfaldi peal 2 ratast veab samuti ka lumepeal paksust lumest täitsa kerge läbi saada... ikka peab lsd olema
ultimaco
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Omega B Differ

Postitus Postitas ultimaco »

kas lsd remontida ka saab?
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Omega B Differ

Postitus Postitas Tim »

Ikka saab,kõike asju saab remontida.
Aga...tundub,et mõttekam on teine differ hankida,kui hakata nt.uusi varuosi kuskilt tellima.Ja vaevalt et keegi oma LSD´d juppideks müüma hakkab.
Aga mis siis viga on?Kas jupid taga,differ lahti võetud?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
ultimaco
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Omega B Differ

Postitus Postitas ultimaco »

ei tea hetkel tean seda et sees mingi jama hakkam hullult vibrama terve auto :D aga kusjuures jõudsime selle diffriga 400 km maha veel sõita aga kõik on sama nyyd peab lahti võtma vaatama mis värk on.... algu oli nii et kui törts gaasi vajutada järsku siis hakkas vasak tagumise poole kolksuma
aga nyyd uriseb ... aga õnneks jõudsime eesti
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1011
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 84 korda

Re: K: Omega B Differ

Postitus Postitas AnvarV »

kait kirjutas:Omegatel LSD puhul käivad rattad käega keerates vastupidi.
Ma sellist juttu kuulen täitsa esimest korda.


Omega A ja omega B diffri kinnitused on erinevad, aga kas korpused on iseenesest ühesuurused? Teab keegi?
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1295
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 17 korda

Re: K: Omega B Differ

Postitus Postitas Faric »

Endaomal otsast sissepiiludes on lsd ehk siis rist on sees, rattaid veeretades käivad vastassuunda ja kahte ratast korraga vedama ikka ei hakka, kuna ükspäev oli vaja väheke põllul sõita, ei viitsind jala minna ja lõpuks kui kinni jäin sinna siis ringi käis aind see mis kergemalt vedas, bmw tds ajast mäletan kui lsdga sai igalpoole mindud kuna välja tõi alati sealt kui kõhupeale kinni ei jäänd, madaldus -40mm oli ka kuna kõik kivid luges summuti kruusateel ära.
Aga mida ette võttaselle difriga, olen kuulnud et kettaid juurde panna aga kus ma saaks neid kettaid osta sinna, muidugi korralik kolks on kh difris sees, käiguvahetusega käib kolks läbi.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Vasta