K:ATM käigukast kuumeneb üle,õli pritsib tuulutuse torust.
Postitatud: 07 Juun 2013 06:23
Viimasel ajal(ilmad on väga soojad olnud) siis sellised jamad olnud,et mingi aeg käigukast kuumeneks nagu ülearu.Kui autos on rohkem inimesi(suurem koormus),siis mingil hetkel hakkab pöördeid 2500 kandis hoidma,muidu umb. 2100 rpm'i--90km/h.
Seisma jäädes ja maha jahtudes kaob probleem,käike vahetab muidu norm. va.üksikud jõnksutamised käikudega.
Eile aga siis juhtus selline asi(naine sõitis,üksikasju ei tea seega),et viskas pööded ca.3000(nii on ennemgi mõned korrad olnud,vahetab käigu alla) ja kui auto seisma jäeti et taaskäivitus teha tuli kapoti alt suitsu.Ja paisupaagis olevat mullitanud,nagu oleks mootor keema läinud.
Remondikohas öeldi et käigukasti tuulutus torust oli õli välja ajanud ja et õlitase pidavat normis olema...kodus hiljem vaatasin,et auto kundepoolne külg,rattakpoobas ja pool põhja on õlilaga täis.
Niisama õlivannil õlikorki mahakeerates hakkas küll õli voolama aga töötava mootoriga oli tase liiga madal,lisasin ca 700 ml aga sellest jäi väheseks.Ilmselt lahmas läbi tuulutuse liiter-poolteist ikka välja.
Kergel proovisõidul mingeid jamasid ei esinenud esialgu,mingi hetk siiski hakkas jällegi pöördeid üle 2000 hoidma(turbiini kukustus vist ei toiminud?)
Miks hakkas läbi tuulutuse ikkagi õli välja ajama ja kast kuumeneb kergesti üle?Õli jahutus radikas on seest puhastatud ja jahutus lamellid läbi puhutud.
Kastil talvel õlivahetus tehtud ja umb.aprillis käigukastil õlitaseme kontoll tehtud.
Panen siia ka mõned veakoodid mis talvel diagnostika käigus ilmensid.
P1781 - <Unknown DTC>
(00) - Present
P1740 - <Unknown DTC>
(08) - Not present
P1625 - Internal Power Control Final Stage Low Input
(02) - Not present
P1835 - Kickdown Switch Circuit Low Input
(02) - Not present
P1870 - Torque Converter Clutch Stuck Off
(02) - Not present
Ilmselt on käigukast pees ja üldiselt on mõte man.ümber ehitada.
On kellelgi sellist jama esinenud?
Mingieid mõtteid?
Diagnostikasse pole küll enam mõtet minna,lihtsalt panentäna veel liitri õli juurde ja ju siis näeb mis saab.
Seisma jäädes ja maha jahtudes kaob probleem,käike vahetab muidu norm. va.üksikud jõnksutamised käikudega.
Eile aga siis juhtus selline asi(naine sõitis,üksikasju ei tea seega),et viskas pööded ca.3000(nii on ennemgi mõned korrad olnud,vahetab käigu alla) ja kui auto seisma jäeti et taaskäivitus teha tuli kapoti alt suitsu.Ja paisupaagis olevat mullitanud,nagu oleks mootor keema läinud.
Remondikohas öeldi et käigukasti tuulutus torust oli õli välja ajanud ja et õlitase pidavat normis olema...kodus hiljem vaatasin,et auto kundepoolne külg,rattakpoobas ja pool põhja on õlilaga täis.
Niisama õlivannil õlikorki mahakeerates hakkas küll õli voolama aga töötava mootoriga oli tase liiga madal,lisasin ca 700 ml aga sellest jäi väheseks.Ilmselt lahmas läbi tuulutuse liiter-poolteist ikka välja.
Kergel proovisõidul mingeid jamasid ei esinenud esialgu,mingi hetk siiski hakkas jällegi pöördeid üle 2000 hoidma(turbiini kukustus vist ei toiminud?)
Miks hakkas läbi tuulutuse ikkagi õli välja ajama ja kast kuumeneb kergesti üle?Õli jahutus radikas on seest puhastatud ja jahutus lamellid läbi puhutud.
Kastil talvel õlivahetus tehtud ja umb.aprillis käigukastil õlitaseme kontoll tehtud.
Panen siia ka mõned veakoodid mis talvel diagnostika käigus ilmensid.
P1781 - <Unknown DTC>
(00) - Present
P1740 - <Unknown DTC>
(08) - Not present
P1625 - Internal Power Control Final Stage Low Input
(02) - Not present
P1835 - Kickdown Switch Circuit Low Input
(02) - Not present
P1870 - Torque Converter Clutch Stuck Off
(02) - Not present
Ilmselt on käigukast pees ja üldiselt on mõte man.ümber ehitada.
On kellelgi sellist jama esinenud?
Mingieid mõtteid?
Diagnostikasse pole küll enam mõtet minna,lihtsalt panentäna veel liitri õli juurde ja ju siis näeb mis saab.