Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Vasta
Kasutaja avatar
Anz69
Klubiliige
Postitusi: 568
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas Anz69 » 15 Mai 2018 20:40

Need ongi õliga puksid, polüd peaks kestma küll mul kaks aastat juba vist, 5+ :D

Lõpupütiks ladu24 oli simons-i oma(hind oli vist 50-60€), venna autole panime ja toruotsad on täpselt samad nagu tehasest 3-e liitrisel.
Ainuke jama on see,et sisse tuleb ainult 1 toru.
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas Jospa » 16 Mai 2018 23:59

H pipe annab sulle madalamat tooni juurde,robustsemat heli. Y ma väga ei näegi mõtet paigaldada aga kui paned siis peaks sul Y tipust tulema välja 2,5-3 tolline toru. Siiski tuleb meeles pidada, et vabalthingav tahab saada vastusurvet. Suht kerge on keerata suvaliselt alla sinna toru, seda kergemalt võid ka asja keerat pekki ehk kaotad nii mõnegi kw. X pipe annab rohkem sportlikumat heli ning kasutegur on see, et tekib X toru sees nagu vaakum. Üks toru tõmbab teisest torust ja vastupidi mis kiirendab siis gaaside liikumist. X ja H pipe soovituslikult nii lähedale mootorile kui võimalik. Kuna sul on katid ees ja enne ning pärast katte on lamda andurid siis peaksid need välja kodeerima. Kuna mustalt ÜV korraldamine on tänaseks keerulisem, riski bisnes, siis puhtalt sa CO-ga läbi ei lähe ja seda enam kui ÜV mees vaatab et sul katte alla ei ole vms. Sport katt tahab enne ÜV saada piitsa et näit välja tuleks, vähemalt minu 3.0 tahtis nii saada, EGR oli mul ka pime. H ja X pipe mõte on see, et peale nende paigaldust peab sul olema otsetoru/d. Küll aga mis ka eestis tõestatudki siis võta TB (segusiibrilt) jahitusvedeliku ringlus ja tee otseks. Point on selles et see hoiab seda kogu kupatust soojana ning pärsib jahedat õhku. Jahe õhk mootorisse = rohkem jõudu kuid mitte mega palju aga abiks ikka. Minul oli nii tehtud. Ma isegi petsin sisselaske temp.anduri ära ehk leidisin sellele koha kus jahe õhk käiks peale, tänu sellele lasi aju mootorisse rohkem kütust....igatahes, ehk on mõni info sulle kasulik
Kes tänasid kasutajat Jospa selle postituse eest:
JS
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

Vasta