Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Vasta
Kasutaja avatar
b00ster
Klubiliige
Postitusi: 155
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster » 30 Nov 2018 22:20

Värv on ainult värv ju. Tegelikult seal mingi g11 g12 ja g13 teema. Nagu g11 antifreeze ei tohi segada g12ga jne, nettis sitaks infoo selle kohta.

Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 2155
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.0DTI 3.5 Bi-turbo
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas Martink91 » 30 Nov 2018 22:59

sinine ja roheline on suht sama
punane aga täiesti teistsugune.
Ma küll ei mäleta kumb oli kumb, aga seis oli sumbes selline, et üks neist on orgaaniline, ja teine sünteetiline jahutusvedelik.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534

Kasutaja avatar
b00ster
Klubiliige
Postitusi: 155
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster » 02 Dets 2018 17:02

Reedel tangisin paagi täis, pesesin kere, tolmuimesin terve salong, erinev märg salfakatega puhastasin salong ka, salfakad naha jaoks, armatuuri jaoks jne jne. Ühesõnaga tegin auto täiesti valmis reedeks, oli suured plaanid, sõbrannadega leppinud kõik, jne. :D
Enne õhtut sõidan, ja järsku kaob sidur ära. Nagu vajutasin sidur, tahtsin vahetada käiku, lasin sidur lahti ja tuli selline kõva plõks (nagu kui oleks 2 asemel 4 lükkanud ja mootor oleks seiskunud. Aga tegelikult mootor töötas edasi, lihtsalt sidurit enam polnud. Mõtlesin väga nice!!!, eriti et pühapäeval peab Soomele ära minema, pilettid ka juba ostetud, kuskile remondile ka viia ei saa, kuna nädalavahetused ja Haapsalus absoluutselt kõik kinni. Nii kurb ja samas kuri tunne oli. Lotus oli selles, et siduripedaal jõuab tagasi ülesse, et tegu ei ole mingi suur probleemaga. Seisisin mingi aega avaariituledega, mõtlesin, mis teha, aa pohhui, lükkasin 1 käik ja panin starterist käima niing sõitsin koju 1 käiguga, vedas et Haapsalu suht väike linn ja probleeme sellega ei tulnud, niing valgusfoor oli roheline. Pargisin auto maja ees ja läksin nahhui. Laupäeva hommikul hull pohmakaga läksin auto juurde, istusin sisse, panin käima et külm poleks (õues oli hull tuul ja -8) Ja hakkasin mõtlema, ku...... mis saab teha, hädästi vaja auto ju. Hakkasin kõike üle helistama, ja leppisin tuttavaga, et lükkame auto tema pesulasse, seal on vähemalt soe ja on ruumi, kuna mu endal garaasis hetkel teised asjad ja soe küll seal pole. Õues oli max külm lslt, mingi haige tuul. Helistasin teisele sõbrale, sama vend kes koguaeg lükkab mu auto trossiga, AUDI 1.9TDI, õige töömasin alati aitab. Ühesõnaga viisime omega trossiga selle pesulasse, hakkasime üle vaatama. Märkasin, kui vajutad sidur kuskil pidurivõimendi juures õli pritsib, kohe rahunenud, et sain aru et mingi voolikuga tegu, siduri kummivoolikuga. Mis lihtsalt lendas ära. Panin seda tagasi, oli päris raske, kuna 0 ruumi ja käsi ei mahunud. Aga kuidagi sain hakkama. Hakkasin siduri pumbatama... rõhk... ja see voolik jälle lendas ära. Selgus, et stopper ei hoia seda. Panin uus stopper, uuesti kõik tagasi ja metallklambriga ka kinni igaksjuhuks. Hakkasin pumbama siduri ja oopa, hoiab, sidur tuleb tagasi. Ühesõnaga nüüd jälle kõik okei. Aga käed küll täiesti destroyed, kuna seal ruumi üldse pole ja erinev terav huinjad seal, nüüd mul igalpool kriimustused, kärped. Pohhui, vähemalt masin sõidab :) Pildid väga ei teinud, mis seal pildistatada, lisaks oli max kiire. Panen pilt googlest, et millega tegu oli siis.
Sorry for bad my language :mrgreen:

Pilt

Reedel ennem seda värvisin pappitükk mustaks ära, kuna see pruun oli hästi näha, ja ei olnud ilus. Nüüd üldse ei ole näha, et seal midagi on.

Kasutaja avatar
b00ster
Klubiliige
Postitusi: 155
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster » 02 Dets 2018 17:06

Siin väike vids kütusekulust :) :)
https://www.youtube.com/watch?v=7cICM7d4dn8

(Ise ka ei tea milleks filmin siukest asju :lol: )

Kasutaja avatar
Rax
Klubiliige
Postitusi: 2461
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 3.L masuudikas
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas Rax » 02 Dets 2018 21:51

Sidur tuli kiirkinnitusest lahti. Mul on omal samamoodi olnud 2.5 V6-ga kui kasti vahetasin. Sõidan koju ja ülekäiguraja juures oli vaja seisma jääda. Laks, siduripedaal kadus põhja ja üles ei tulnud. Sain vaba hooga kohe kõrvale parklasse ja vaatasin et juhipoolne rattakoobas jumalast õline. No selge kuskilt puruks midagi. Teine käik sisse ja starterit. Koju, kapott lahti ja kohe oli näha et siduri voolik pidurivedeliku anuma küljest lahti. See facking splint ei hoidnud kinni. Pigistasin vähe kokkupoole ja lükkasin tagasi. Aga ma pidin veel õhutama ka sidurit et uuesti toimima saada. Jaa üksi tegin seda veel kortermaja ees. :lol:
Kes tänasid kasutajat Rax selle postituse eest:
b00ster
56232754

Kasutaja avatar
b00ster
Klubiliige
Postitusi: 155
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster » 03 Dets 2018 00:28

Rax kirjutas:
02 Dets 2018 21:51
Sidur tuli kiirkinnitusest lahti. Mul on omal samamoodi olnud 2.5 V6-ga kui kasti vahetasin. Sõidan koju ja ülekäiguraja juures oli vaja seisma jääda. Laks, siduripedaal kadus põhja ja üles ei tulnud. Sain vaba hooga kohe kõrvale parklasse ja vaatasin et juhipoolne rattakoobas jumalast õline. No selge kuskilt puruks midagi. Teine käik sisse ja starterit. Koju, kapott lahti ja kohe oli näha et siduri voolik pidurivedeliku anuma küljest lahti. See facking splint ei hoidnud kinni. Pigistasin vähe kokkupoole ja lükkasin tagasi. Aga ma pidin veel õhutama ka sidurit et uuesti toimima saada. Jaa üksi tegin seda veel kortermaja ees. :lol:
Täpselt sama värk, see "splint" ei hoidnud kinni. :lol: :lol: Ei tea kuidas V6 seal ruumiga, kuid selle m57ga tol kohal absoluutselt 0 ruumi. Kõige debiilsem koht kus midagi juhtuda võib. Suvel mul ju plahvatas roolivõimu voolik ka seal, täpselt samas kohas. Siuke koht et peab sisselaske kollekas ära võtta et saaks seal midagi normaalselt teha, aga noh, kui aega pole ja väga kiire siis ikka saab hakkama :lol:
Ja huvitav miks sul pedaal ülesse ei tulnud, mul ikka see pedaal tõusnud, kuid sidurit ei olnud.

Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 1953
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas raudpats0 » 03 Dets 2018 07:42

splint oli korralik venimatta. pealepingutust võis tõrtsu vaja.. äkki
suurim häda on et seda kinnitust ei saa nii lihtsalt kokku.splint jääb paika siis kui liide päris koos on. kokku pannakse liidet siis kui splint sees on ja siis klõpsuni.
119BDD-110kw automaat caravan 2002a
106 kw manuaal sedaan 2003
op-com , autocom

tel: 58162851

Vasta