O mega Caravan - 2.5DTI - Rax
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3461
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 50 korda
- Been tänatud: 68 korda
O mega Caravan - 2.5DTI - Rax
Kuna sedaan hakkas juba väikseks jääma, tekkis plaanike Caravan soetada. Mõni pakkumine tuli. Kuna ma prillikivi osta ei jõua siis need ütlesin ära. Tuli ka roimasid ja nende eestki küsiti hingehinda. A24 olid enamus bensukad. Soovis ka midagi tarka polnud. Ükspäev võtsin saidid lahti jälle ja Soovis antud isend müügis 800ga. Kohe kõne peale ja ei muffigi. Terve päev kellasin, saatsin SMS ja ei saanudki kätte. Järgmine päev kell 9 kohe uuesti ja ss sain tüübi kätte. Pidi eelmine päev tõbine olema. Huvitav päevane tõbi
Ok f**k this, ütlesin et tulen peale lõunat vaatan üle ja teeme äkki diili ka. Hellasin pomole et kui killukoorma Tartus maha kallan, ss vaja kiirelt Viljandis käia, ütles davai pole propsi. Õnneks teiselpoolel puhkus ja sai koos ära käidud. Masin vedeles kuskil suva parklas tänava ääres. Kuulutuses oli kirjas et mootor läheb virrates käima muidu sõidab ja toimib. Käima minek polnudki midagi katasttoofilist, aga natuke rapub tühikäigul. Hakkasin proovima ja kohe tundsin et diffris midagi pahasti. Väidetavalt LSD. Minul tekkis 2 kahtlust, kas on kemppi või on tõesti LSD mis on omadega õhtal. Keeramisel kakub ja õrna gaasiga ulub vähe. Järsemal pidurdamisel tõmbab rooli normaalselt paremale ja kurvides eri lödi.
Ühesõnaga seal natuke vahtisin siitsealt ja tegin pakkumise 650 peale, väheke mõtlemist ja sai diil tehtud. ÜV puudub, nael rehvid olid all, tegin kindlustuse ja põrutasin sellega töö juurde. Teele ei jäänud
Üks pilt ka poole tee peal. Täna sai kell 2 sõidud otsa ja mõtlesin et hakkan veidi lahkama seda risu. Vahetaks rattad ära sest 17 ELITED tulid ka veel kaasa korralike suvekatega. (Ma eile kohapeal ei viitsind vahetama hakata)
Hakkasin eest pihta siis. Piduri kettad ja klotsid vahetatud, peale ei jää. Logistasin püstakut ja oiiiiii pläää. Õõtsadel ei ole enam pukse ollagi.
Üks pildike sellest. Ja mõlemad sellised. Ratas käib ette taha nii kuis tahab.
Poolraamid olid veel kõvad. Esimese xenoni anduri hoob läinud. Üks pasun oli kunde jalutsis ja dingo ei funkand, pistik rippus, panin pasuna külge ja töötab. Pasunal oli kronsa irdund ja ju oli rippuma jäänud ning võeti üldse küljest. Väidetavalt olla piduri ring vahetatud millalgi, aga taga küll seda nägu polnud. Lisaks on tagumise xenoni anduri juhtmed pooleks enne pistikut. Kunde pool on ka miski andur millel hoob puudu, aga to ei tohiks ju tulede oma olla? Keegi targem võiks seda täpsustada, äkki õhk vedrustus olnud vms.
Taga nagu rohkem ei jäänud midagi silma, v.a et karpide taga otstes on augud mõlemal pool ja koopad ei ole veel läbi mädanenud.
Kerel roostet üldiselt vähe ja läbivat pole. Luugil imelikes kohtades rooste täpid. Salong tahab kõvasti küürimist, igast krõpsupuru ja sitta vedeleb igalpool, seisnud auto hais sees, natuke hallitust turvavöödel ja ukse tihenditel. Aga panen nüüd jutu jätkuks veidi auto tehase infot.
Aastast 2003
Hõbe
2.5 DTI M57 110kw
ATM
Sisu must nahk( pidi olema mäludega,aga no ei ole neid nuppe )
Istmesoojendused
LCD ekraan
NCDC 2013 multimeeeedia( aux väljund ka minu eest juba ära tehtud)
Pardaka nupp korras ja imedeime, käetoe link täiesti korras
Vihmasensor
Solar klaas( kunde pool mõra )
Püsikas
Xenooonid
Pesurid, seda ei tea kuidas nad tööle peaks hakkama!!
Parkandurid on taga, aga mingit infot sealt kuhugi küll ei tule.
Konks
Nii lähme sõnniku teemaga edasi.
Rattad vahetatud ss tekkis mõte et läheks kontrolliks ÜV punktis üle. Tom arvas et mind saadeti sealt nahhui, ei saadetud
Co ei hakkand mõõtma sest lõi seal gaasi põhja ja ütles et sellel pole häda midagi. Pidurid korras, kässer lahja, taga vasakul miski varras lõtkuga, tagumised piduritorud roostes, ees õõtsad täiesti pu***s, roolivarras ja otsad olid korras, xenoni anduri hoob ja juhtmed, ning viimaseks mootori juures kütuseleke
Tuleb kindlaks teha kust lekib ja vb sellepärast ka käivitus probleem ja mootori ebaühtlane töö. Tulesid polnud mõtet kontrollida.
Vaatasin siis hiljem kapoti alla ja pealt seda leket ei näinud ja kanalid olid hõivatud, eks kui silla remondiks läheb ss tuleb süveneda. Lisaks on seal webasto, aga sellelt 2 lõdvikut küljest kakutud. Alla 2000rpm on täiega uimane, lükka v jalaga hoogu peale 2000 hakkab elama. Visco uhab otsast lõpuni. Avastasin ühe vaakumvooliku mis peaks turpsi minema, see on põmst vastu EGR lõõtsa mis väljalaskekolle otsa läheb. Vollad ka välja vahetama. Karterituul immitseb õli.
Oiii plää pikk jutt noh. Eks kui miskit meenub siis järgmistes postides lisan. Eks tuleb nüüd tellimus aeromotorsile esitada jälle ja selle raipe liikuma saama.
Värsked pildikesed ka juurde
Ok f**k this, ütlesin et tulen peale lõunat vaatan üle ja teeme äkki diili ka. Hellasin pomole et kui killukoorma Tartus maha kallan, ss vaja kiirelt Viljandis käia, ütles davai pole propsi. Õnneks teiselpoolel puhkus ja sai koos ära käidud. Masin vedeles kuskil suva parklas tänava ääres. Kuulutuses oli kirjas et mootor läheb virrates käima muidu sõidab ja toimib. Käima minek polnudki midagi katasttoofilist, aga natuke rapub tühikäigul. Hakkasin proovima ja kohe tundsin et diffris midagi pahasti. Väidetavalt LSD. Minul tekkis 2 kahtlust, kas on kemppi või on tõesti LSD mis on omadega õhtal. Keeramisel kakub ja õrna gaasiga ulub vähe. Järsemal pidurdamisel tõmbab rooli normaalselt paremale ja kurvides eri lödi.
Ühesõnaga seal natuke vahtisin siitsealt ja tegin pakkumise 650 peale, väheke mõtlemist ja sai diil tehtud. ÜV puudub, nael rehvid olid all, tegin kindlustuse ja põrutasin sellega töö juurde. Teele ei jäänud
Üks pilt ka poole tee peal. Täna sai kell 2 sõidud otsa ja mõtlesin et hakkan veidi lahkama seda risu. Vahetaks rattad ära sest 17 ELITED tulid ka veel kaasa korralike suvekatega. (Ma eile kohapeal ei viitsind vahetama hakata)
Hakkasin eest pihta siis. Piduri kettad ja klotsid vahetatud, peale ei jää. Logistasin püstakut ja oiiiiii pläää. Õõtsadel ei ole enam pukse ollagi.
Üks pildike sellest. Ja mõlemad sellised. Ratas käib ette taha nii kuis tahab.
Poolraamid olid veel kõvad. Esimese xenoni anduri hoob läinud. Üks pasun oli kunde jalutsis ja dingo ei funkand, pistik rippus, panin pasuna külge ja töötab. Pasunal oli kronsa irdund ja ju oli rippuma jäänud ning võeti üldse küljest. Väidetavalt olla piduri ring vahetatud millalgi, aga taga küll seda nägu polnud. Lisaks on tagumise xenoni anduri juhtmed pooleks enne pistikut. Kunde pool on ka miski andur millel hoob puudu, aga to ei tohiks ju tulede oma olla? Keegi targem võiks seda täpsustada, äkki õhk vedrustus olnud vms.
Taga nagu rohkem ei jäänud midagi silma, v.a et karpide taga otstes on augud mõlemal pool ja koopad ei ole veel läbi mädanenud.
Kerel roostet üldiselt vähe ja läbivat pole. Luugil imelikes kohtades rooste täpid. Salong tahab kõvasti küürimist, igast krõpsupuru ja sitta vedeleb igalpool, seisnud auto hais sees, natuke hallitust turvavöödel ja ukse tihenditel. Aga panen nüüd jutu jätkuks veidi auto tehase infot.
Aastast 2003
Hõbe
2.5 DTI M57 110kw
ATM
Sisu must nahk( pidi olema mäludega,aga no ei ole neid nuppe )
Istmesoojendused
LCD ekraan
NCDC 2013 multimeeeedia( aux väljund ka minu eest juba ära tehtud)
Pardaka nupp korras ja imedeime, käetoe link täiesti korras
Vihmasensor
Solar klaas( kunde pool mõra )
Püsikas
Xenooonid
Pesurid, seda ei tea kuidas nad tööle peaks hakkama!!
Parkandurid on taga, aga mingit infot sealt kuhugi küll ei tule.
Konks
Nii lähme sõnniku teemaga edasi.
Rattad vahetatud ss tekkis mõte et läheks kontrolliks ÜV punktis üle. Tom arvas et mind saadeti sealt nahhui, ei saadetud
Co ei hakkand mõõtma sest lõi seal gaasi põhja ja ütles et sellel pole häda midagi. Pidurid korras, kässer lahja, taga vasakul miski varras lõtkuga, tagumised piduritorud roostes, ees õõtsad täiesti pu***s, roolivarras ja otsad olid korras, xenoni anduri hoob ja juhtmed, ning viimaseks mootori juures kütuseleke
Tuleb kindlaks teha kust lekib ja vb sellepärast ka käivitus probleem ja mootori ebaühtlane töö. Tulesid polnud mõtet kontrollida.
Vaatasin siis hiljem kapoti alla ja pealt seda leket ei näinud ja kanalid olid hõivatud, eks kui silla remondiks läheb ss tuleb süveneda. Lisaks on seal webasto, aga sellelt 2 lõdvikut küljest kakutud. Alla 2000rpm on täiega uimane, lükka v jalaga hoogu peale 2000 hakkab elama. Visco uhab otsast lõpuni. Avastasin ühe vaakumvooliku mis peaks turpsi minema, see on põmst vastu EGR lõõtsa mis väljalaskekolle otsa läheb. Vollad ka välja vahetama. Karterituul immitseb õli.
Oiii plää pikk jutt noh. Eks kui miskit meenub siis järgmistes postides lisan. Eks tuleb nüüd tellimus aeromotorsile esitada jälle ja selle raipe liikuma saama.
Värsked pildikesed ka juurde
Viimati muutis Rax, 28 Juul 2023 04:21, muudetud 2 korda kokku.
56232754
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2276
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: O mega Caravan - 2.5DTI - Rax
Pagasis on küll põdralaipa veetud
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2728
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 82 korda
Re: O mega Caravan - 2.5DTI - Rax
Ma võin sulle mootori katte müüa
pagass on tõesti elu näinud.
See pidurdades paremale kiskumine on jah, nendest õõtsapuksidest, isegi korraliku tootja omad maksavad a'la 5€
pagass on tõesti elu näinud.
See pidurdades paremale kiskumine on jah, nendest õõtsapuksidest, isegi korraliku tootja omad maksavad a'la 5€
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3461
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 50 korda
- Been tänatud: 68 korda
Re: O mega Caravan - 2.5DTI - Rax
Krt ei pannud tähele et ühte pilti 2 korda saanud. Kate täitsa olemas. Ma ostan terved õõtsad uued nagu tetsikule. Ei viitsi ma neid pukse pressima hakata.
Aga mis andur tagasillas paremal pool? Sealt kont läinud. Vasakul on tulede oma.
[attachment=0]20230727_171122.jpg[/attachment]
Aga mis andur tagasillas paremal pool? Sealt kont läinud. Vasakul on tulede oma.
[attachment=0]20230727_171122.jpg[/attachment]
- Manused
-
- 20230727_171122.jpg (225.09 KiB) Vaadatud 9801 korda
56232754
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2276
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: O mega Caravan - 2.5DTI - Rax
Mu ühel sedaanidest oli ka paremal andur ja olid peened pooleks lõigatud volla jupid alles isegi Seega eeldaks, et õhkamordi majandus.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2728
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 82 korda
Re: O mega Caravan - 2.5DTI - Rax
Parema õõtsa küljes, suht auto keskel on nivooamortide kõrguse andur jah.
Parempoolse tagu"püti" kohapeal peaks olema ka kompressor või vähemalt selle kere kinnituse kronsa.
Parempoolse tagu"püti" kohapeal peaks olema ka kompressor või vähemalt selle kere kinnituse kronsa.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3206
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 64 korda
- Been tänatud: 74 korda
Re: O mega Caravan - 2.5DTI - Rax
Sedaanil näiteks regullkraan tagasilla küljes,a komprekas ees kuskil lanseka küljes. A mis puudutab parkandureid,ss oomil nad ainult piiksuvad ja liiga lähedal pidev pinin. Muud infot nad ei anna. Sul nii pikk post,et mul juba meelest läind,mis sul seal veel häda oli Suvekatel teeme suuliselt korda sul selle sauna
Kui sa enne magama ei jää.
Kui sa enne magama ei jää.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3461
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 50 korda
- Been tänatud: 68 korda
Re: O mega Caravan - 2.5DTI - Rax
Eile õhtul oli aega natuke põhja alt hiilida.
Cooler on ikka rämeda õlipasa kihi all. Miski vinge karteri kaitse ka all. Taga siis see vedrustuse kõrguse andur ja kompressor. Sain ka minujaoks negatiivset infot luksepalt seoses mootori puterdamisele. Käivitus ja mootori kõikumine ütles tema kõrvale et ühes silindris pole survet et keps kõver. Arvab et kuues silinder.
Ma muidugi lohutan ennast et see ei pruugi nii olla, aga eks kaugem tulevik näitab. Täna tellisin hunnik asju ära. Saab mingiaeg ÜV peale
Cooler on ikka rämeda õlipasa kihi all. Miski vinge karteri kaitse ka all. Taga siis see vedrustuse kõrguse andur ja kompressor. Sain ka minujaoks negatiivset infot luksepalt seoses mootori puterdamisele. Käivitus ja mootori kõikumine ütles tema kõrvale et ühes silindris pole survet et keps kõver. Arvab et kuues silinder.
Ma muidugi lohutan ennast et see ei pruugi nii olla, aga eks kaugem tulevik näitab. Täna tellisin hunnik asju ära. Saab mingiaeg ÜV peale
56232754
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2728
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 82 korda
Re: O mega Caravan - 2.5DTI - Rax
Survet saab eelsüüteküünla pesa kaudu mõõta.
Kõver keps on nüüd küll üsna radikaalne diagnoos.
enne võiks klapid ebatihedad olla vms. Kepsu kõveraks saada... noo seal peab ikka hüdrolukk tekkinud olema selle jaoks.
Kõver keps on nüüd küll üsna radikaalne diagnoos.
enne võiks klapid ebatihedad olla vms. Kepsu kõveraks saada... noo seal peab ikka hüdrolukk tekkinud olema selle jaoks.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1295
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: O mega Caravan - 2.5DTI - Rax
Ma panin polüd esisilda ja meelestki läinud esisilla remont
Muidu pidevalt käisid need puksid pehmeks seal.
Muidu pidevalt käisid need puksid pehmeks seal.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2728
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 82 korda
Re: O mega Caravan - 2.5DTI - Rax
Polü puhul oleks kasulik juurde lisada määrimisniplid tegelikult.
Ja määrida ka
Ja määrida ka
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3461
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 50 korda
- Been tänatud: 68 korda
Re: O mega Caravan - 2.5DTI - Rax
Paar õhtut olen saanud nokitseda selle kallal.
Visco ei uha enam. Töökaaslasel vedeles andis ära mulle.
Õõtsad viskasin alla, rattad sirgemad kohe ja nüüd julgeb pidurdada ka. Üks pasun oli ära irdund. Nendele tegin uue kinnituse ja läksid ilusti omale kohale.
Selle ledbari kinnituse viskasin ka eest minema. Kastis on veel rooliotsad, kondid, tagumised regullvardad, A omega tagumised suured puksid. Eks õhtuti kui baasis lõpetan saan majandada. Nädalavahetustel aega pole, leiliruumi värskendus ka käsil.
Visco ei uha enam. Töökaaslasel vedeles andis ära mulle.
Õõtsad viskasin alla, rattad sirgemad kohe ja nüüd julgeb pidurdada ka. Üks pasun oli ära irdund. Nendele tegin uue kinnituse ja läksid ilusti omale kohale.
Selle ledbari kinnituse viskasin ka eest minema. Kastis on veel rooliotsad, kondid, tagumised regullvardad, A omega tagumised suured puksid. Eks õhtuti kui baasis lõpetan saan majandada. Nädalavahetustel aega pole, leiliruumi värskendus ka käsil.
56232754
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3461
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 50 korda
- Been tänatud: 68 korda
Re: O mega Caravan - 2.5DTI - Rax
Sellega pole vahepeal muffigi toimund. Väljaarvatud üks päev kus sai käima pandud ja tagaratastele valu antud. See rõip teeb isegi asfaldil burni. MV6 seda ei suutnud
56232754