Omg 2.5 td ATM Martink91

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omg 2.5 td ATM Martink91

Postitus Postitas Martin »

odomeeter on 235tuhat. Kui arvestada, et auto on eestis olnud aastast 98 ja kogu selle aja ühe omaniku käes, siis vaevalt Eestis keritud on, endale ei keriks ju, müügiks ta ka midagi teinud polnud. Lisaks on autos mingi 4 või 5 arvet, kus on autoga seonduv peal, ja opelaas on ka läbisõidu kirja pannud. 213k(2006) juures oli näiteks tehtud osaline silla remont. Ja samas, palju 3me aastaga keskmiselt auto läbi sõidab, kuskil saksas, või kes teab kust ta tulnud on...(toodetud 95).
Käetugi ei lähe mullitama, vaid selle all olev poroloon hävib mingil müstilisel põhjusel. Ma endal avasin ja panin kaltsu täis, peale seda on palju pehmem, aga õige asi enam ikka pole. Kui keegi teab kus näiteks makrofleksi piserdamise moodi vahtkummi saaks(a'la vahtkumm aerosoolis), siis oleks huviline, laseks seda igalepoole :D
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omg 2.5 td ATM Martink91

Postitus Postitas Martin »

Täna siis panin mootorilie õli sisse ja no, enne lasin ikka "vana" välja. Peale minu lisatud 2 liitri diisli sealt rohkem miskit ei tulnudki.
Õlipunn tilgub, karterit on kunagi keevitatud, esimene simmer ka lekib, mootori rinnakaan täitsa õline ja kõik mis sellest tahapoole jääb. Alguses puterdas hullult, peale ca 10 minutit töötamist hakkas ilusti käima. Vaakumpump või mingi toru ka vist lekib, täpselt selline vaakumpumba hääl käib läbi. Proovisõidlul käisin ka ära. Termostaat on vist lahtisesse asendisse kiilunud, soojaks läks kaua ja radikas oli ka soe. Kast ise töötab suurepäraselt. Esisillas on kuskil mingi kolin ja amordid on vähe pehmevõitu. Tagumine piduritoru tuleb välja vahetada, auto all olles paistis ainult üks toru olema... Konsoolis hunnik pirne läbi põlenud. Originaal raadio info ei jõua kompuutrini, kuid kupäeva võtab eest ära. Pixlid on korras, kella seadistamise nupud ka toimivad. Ohutulede nupp paneb villast ja tulede kangil on mingi täistulede hälve peal. Juhi poolne aken käib väga vaevaliselt alla(samas ülesse läheb normaalse kiirusega), parempoolne aknatõstukil viskab mootori hammakas ülesse tõstmisel üle. Põhi on oodatust hullem, kuigi jah, viimased 7 aastat pole maantee liiv seda ka lihvinud, enamjaolt on lahtine mastiks mille all roostes plekk(kuid mitte läbi roostetanud). Tuled näitavad hästi ja kõrguse reguleerimine toimib. Küljepeeglite reguleerimine ei tööta. Lagi on sisse vajunud, vastu vajutades tundub, et pigi/mürasummutus matid on laepleki küljest lahti sulanud. Uste piirajad on korras. Praeguseks infot küll.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Omg 2.5 td ATM Martink91

Postitus Postitas Rax »

Ja mis plaanid on?
Korda ja müüki?
56232754
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omg 2.5 td ATM Martink91

Postitus Postitas Martin »

Müük on hetkel kõige viimane variant. Iga positiivne nüans annab korda tegemisele indu juurde. Vennas siis sõidab temaga mõnda aega. Midagi väga hullu pole.Talve rehvid ja aku tuleb ainult osta, see on kõige suuremad väljaminekud hetkeseisuga. Käsipidur ka vist ei tööta, igastahes lõpuni ei julge tõmmata, kuna juba praegusest asendist ta enam alla ei tõmba :D Püsika installin ka, rohkem nagu miskit ehitada/tuunida ei taha.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Omg 2.5 td ATM Martink91

Postitus Postitas Rax »

Ole hea anna juhiseid kuidas see piduripedaali lüliti maha käib?
Endal oleks vaja ka püsikas töökorda seada, algul töötas enam mitte :D
56232754
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omg 2.5 td ATM Martink91

Postitus Postitas Martin »

ausalt, õige lihtsam on vana välja lõhkuda ja uus 12€ eest osta. Teoorias käib asi nõnda, et lüliti sees olev punane punn tuleb välja tõmmata(selleks aga peab pidevalt pedaalile vajutama), siis kui punn väljas, saaks kahelt pollt külgedelt haagid kokku lükata ja siis lüliti kätte. Jutu järgi jube lihtne, aga ega seal palju ruumi just asjatada pole. kaks kätt mahub minul ikka väga vaevaliselt sinna hoobade vahele.
Lase kellegil diagnostika teha, kas andur ikka töötab, pärast tuleb välja et ikka töötas. pm. seal on 4 kontakti, 2 tk on piduri tule jaoks ja 2 tk ... ma ei teagi kuhu, aga igastahes mõlemad silduvad, kui pedaali vajutada.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Omg 2.5 td ATM Martink91

Postitus Postitas Rax »

Ma tean et seal ruumi majandada pole :D
Tegelt ma ei teagi nüüd äkki peaks mõlemad lülitid vahetama. Piduri kui ka siduri oma.
Sest kui püsi näkku hakkas panema siis sai korra järsult pidurit vajutatud ja töötas jälle ja minu arust oli siduriga sama lugu, et kui korraks lahutasid siis toimis jälle :D
56232754
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omg 2.5 td ATM Martink91

Postitus Postitas Martin »

proovi sõidu ajal jalaga pedaali ülesse tõmmata..
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omg 2.5 td ATM Martink91

Postitus Postitas Martin »

Kuna ma läksinüle pika aja jälle tööle, siis nüüd asjatan autoga ainult nädalavahetuseti. Täna sai siis parem külg täitsa lahti võetud.
Uksed:
Pilt Pilt Pilt
Tegelikuses lasin selle lahtise roostekihi haljaks ja pind oli all isegi enam-vähem, mitte küll sile, kuid ka mitte läbisöönud. Roostesurm toimetab täna öösel igastahes isuga.
Tagumine uks, seest poolt. Olen ka hullemat näinud, siin vähemalt ukse äär 90% ulatuses alles ikkagi. Minu eelmistel ustel polnud enam tihendi kinnituskohtasidki.
Pilt

Pilt
Nöökiva ukse mootori põhjus:
Pilt
Varasalvest otsisin veel eelmiste lammutatud autode juppe, külge läksid vast värvitud tulede alused liistud, paagi luuk ja juhiukse lingi asendasin ühe (algselt rohelise)tagumise ukse lingiga(nüüd pole juhi uksel luku auku).
Pilt Pilt
Pilt

Autos sees on soojapuhur, kuna õues survekaga pestes unustasin enne pesemis protseduuri alustamist äravoolu kanalit vaadelda/puhastada.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omg 2.5 td ATM Martink91

Postitus Postitas Martin »

Väike up.
Alustan mustade uudistega. Kere on ikka sitas seisus, sellest doonorit ei saa, las vurab niisama mõnda aega. Kevadel vaatab edasi, mis soolad autost järgi on jätnud, kas tõmbab kohe tolmuimejasse või....kui muidugi viitsimine enne otsa ei saa.
Tagumiku osa on altpoolt vaadates ikka jube. Salongist vaadates oli küll põhi korras, aga alt on ikka augud sees. Lansekad on ilusad, kuid plekkide liitekotades olevad liited on laiali roostetanud.
Kõik tagumised piduritorud tuleb uued panna, vanadest pole mittemidagi järgi. Paremal pool amordi otsapolt murdus ka ära. Supportil murdusid nii õhutus kui torustiku otsad sisse ära, kusjuures support ise on töövõimeline. Vasakult poolt pole veel avanud.
Ilmnes ka põhjus, miks esimesel fotol, kus autot samblaga ja ilma võrreldud sai, auto nii ilus välja näeb. Terve auto on tuhmunud, kuid tagumine vasakpoolne tiib on enne sesima jäämist värvitud. Autol on taga ka täiesti uued vedrud.
Kuid kuna ma selline kergelt kiiksuga juba olen ja parem külg kere mõistes äragi juba tehtud, siis veel kaalule ei lükka. 150ne eest saadud autosse võib ju mõned sajad sisse lükata küll. Praeguses seisus on aerosool!! ka valet tooni, sai võetud küll kerelt kood ja motipi kalkulaator aga tuhmumine on vist nii hull.
Pilt
Pilt
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Omg 2.5 td ATM Martink91

Postitus Postitas Rax »

Värvi üleni üle. Värv milles lakk sees. Päris hea saab.
56232754
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omg 2.5 td ATM Martink91

Postitus Postitas Martin »

Pühapäevase seisuga on uksed ees, veidi kirjuvõitu küll, kuid välise rooste polest on veel juhi tiib teha jäänud.
Käima läheb ka nüüd süütelukust. Et võib selle nupu kaardervärgi ära kaotada. Tegin luku lahti, no ikka väga lahti. Miks starteri momenti kätte ei saanud, sellest aru ei saanudki(esimesed astmed tötasid nagu peavad, kuid kolmandat astet polnud võtmest võimalik saavutada), aga luku põhja minev varras oli puruks. Igastahes praegu panin mingi teise luku sinna asemele. Uksed käivad siis ühest võtmest(puldist) ja käima teisest. Mõtlesin et vahetan muugid omavahel ümber, et saaks õige võtmega kõik toimingud tehtud, kuid originaal lukk ei hakanud enam tööle, kui südamiku lahti võtsin(muugid kõik pm. paigas, kuid võti veidi kulunud ja 2 muuki ei lähe täiesti sisse enam). Kokku oli miskine 12 muuki vist.
Aga muud juttu ka.Väike list detailidest, mida autole vaja oleks.
Esimeste uste liistud. Ei pea olema väga ilusad, pea asi, et ukse ära kataksid ja kroomliist võiks ka alles olla.
Kapoti amordid
Püsika kang diislile
pagassi sulgemis rihmik, kust kinni võtta.
Keskmine peegel, mis ilusti laes püsiks.
Tagumised supportid
Ja teisele autole on mul 2.5TD diffrit vaja, hull lõtk on praegusel sees.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omg 2.5 td ATM Martink91

Postitus Postitas Martin »

Vaja endiselt parempoolset supportit
püsika kangi.
Rihmikut.
Ühte tagumist amorti
Keskmine peegel(uus murdus koheselt ära pm).
Kapoti amordid.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omg 2.5 td ATM Martink91

Postitus Postitas Martin »

väike uuendus ka. Pole viitsinud väga enam tegeleda ausaltöeldes, uuesti tööellu astumine viis väikese viitsimise minema vist isegi. Peamiselt on põhjus olematus ajas kõige muuga tegeleda ja auto kõrvalt jääb paraku väheks seda aega.
Aga siiski.
Tagumistele piduritele sai käsipiduri süsteem ära tellitud, kahjuks vennas ei leidnud poodi reedel ülesse, kuna autoladu on järjekordselt kolinud ja mingi väga lolli koha peale. Tagumised supportid on nüüdseks olemas, aga neid ei hakka enne külge panema, kui kässari süsteem paigas. Amort on ka olemas, mingi niru on, aga parem kui üldse ilma. Ukseliistud sain ka, juhi ukse oma on päris korralikud kusjuures, väike liimimine ja puhastamine ja külge. Kaugtulede anomaalia sai ka lahenduse uue kangi näol, kuid endiselt otsin püsikiiruse hoidja võimalusega kangi... Külge läks ka "uus" ohutulede lüliti, mida tuli ka koheselt modida. Vana siis ei käinud eriti hästi ja eelmine nädala avastasin et ka suunatuled ei töödanud- ohutulede lüliti viga oli. "uuel" lülitil oli aga lülitus probleem, nimelt ei saanud ohu tulesid enam välja lülitada :D, tegin nupu lahti ja pingutasin seesmised vedrud.
Eelmine ja ka see nv pesin uuesti autot, seekord ka leotus ja pigi eemaldusega. Sai päris hea juba. Kapoti ja pagassi luugi käisin ka pollerimis aparaadiga üle, ülejäänut ei saanud poleerida, sest see võttis aerosooli päris kenasti maha. Täna põles poleerimis aparaat kah maha veel.
Lõpetuseks foto parempoolsete ukse ja poritiiva küljeliistude liimimisest:
Pilt
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Omg 2.5 td ATM Martink91

Postitus Postitas Rax »

Päris palju tavaari ühe liistu liimimiseks.
Teine võimalus auto küllili ja rehvid alla, saab mõlemad liistud korraga liimitud :lol:
56232754
Suletud