8. leht 10-st

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 15 Mai 2018 20:40
Postitas Anz69
Need ongi õliga puksid, polüd peaks kestma küll mul kaks aastat juba vist, 5+ :D

Lõpupütiks ladu24 oli simons-i oma(hind oli vist 50-60€), venna autole panime ja toruotsad on täpselt samad nagu tehasest 3-e liitrisel.
Ainuke jama on see,et sisse tuleb ainult 1 toru.

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 16 Mai 2018 23:59
Postitas Jospa
H pipe annab sulle madalamat tooni juurde,robustsemat heli. Y ma väga ei näegi mõtet paigaldada aga kui paned siis peaks sul Y tipust tulema välja 2,5-3 tolline toru. Siiski tuleb meeles pidada, et vabalthingav tahab saada vastusurvet. Suht kerge on keerata suvaliselt alla sinna toru, seda kergemalt võid ka asja keerat pekki ehk kaotad nii mõnegi kw. X pipe annab rohkem sportlikumat heli ning kasutegur on see, et tekib X toru sees nagu vaakum. Üks toru tõmbab teisest torust ja vastupidi mis kiirendab siis gaaside liikumist. X ja H pipe soovituslikult nii lähedale mootorile kui võimalik. Kuna sul on katid ees ja enne ning pärast katte on lamda andurid siis peaksid need välja kodeerima. Kuna mustalt ÜV korraldamine on tänaseks keerulisem, riski bisnes, siis puhtalt sa CO-ga läbi ei lähe ja seda enam kui ÜV mees vaatab et sul katte alla ei ole vms. Sport katt tahab enne ÜV saada piitsa et näit välja tuleks, vähemalt minu 3.0 tahtis nii saada, EGR oli mul ka pime. H ja X pipe mõte on see, et peale nende paigaldust peab sul olema otsetoru/d. Küll aga mis ka eestis tõestatudki siis võta TB (segusiibrilt) jahitusvedeliku ringlus ja tee otseks. Point on selles et see hoiab seda kogu kupatust soojana ning pärsib jahedat õhku. Jahe õhk mootorisse = rohkem jõudu kuid mitte mega palju aga abiks ikka. Minul oli nii tehtud. Ma isegi petsin sisselaske temp.anduri ära ehk leidisin sellele koha kus jahe õhk käiks peale, tänu sellele lasi aju mootorisse rohkem kütust....igatahes, ehk on mõni info sulle kasulik

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 21 Juul 2018 21:54
Postitas Poust
Läksin ikkagi teist teed ja kähku oli vaja kuna vana summuti lüäks täiesti pooleks. Nimelt ostsin uued kesksummutid ja lõpupüti. Mingid kõige odavamad. Aga auto töötab väga vaikselt mis on isegi päris mõnus. Natuke põhjakaitse plekki vaja väänata kuna uue kesksummuti flants oli natuke suurem ja teatud pöördel põriseb vastu. Nii et see kord ei saanud aja ja raha puuduse tõttu midagi huvitavat aretama hakata. :cry:
Pilt

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 07 Aug 2018 06:59
Postitas Poust
Kuna keegi haapsalus klapisääre tihendeid ilma kaanesid maha võtmatta vahetda ei taha ja natuke olen asja uurind siis vist tuleb kaane tööd täis mahus ette võtta koos juhtpukside ja kogu muude asjade vahetusega.Ehk siis vaikselt juppe kokku hakkama ostma. Sest töökodades arvatakse koos nende töödega asjade maksumuseks u. 1000— 1500 e

Kui oluline on see klapitapp ära vahetada. Ma need ka arvestasin endal sinna sisse.

Kus oleks hea lasta kaaned ära teha?

Iseasi millal ette jõuab võtta :roll: korteris suurem remont ka tulemas

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 07 Aug 2018 07:07
Postitas GertK
Kus sa sellise hinna välja võlusid? :O plokikaante lihv 16€/tk pärnus. Siis võtad victor reinzi klapisääretihendid 10€/mõlemapoole omad. Juhtpukse pole vaja vahetada kui mõrasid sees pole ja klapp alla ei kuku kui pole vedru taga.üldiselt koos uute tihenditega ainult ülemine osa ära teha kuskil 100-150€ seal sees ka nuka simmekad kkk tihendid uued küünlad plokikaane tihendid v.l tihendid s.l tihendid. Juhtpukside vahetus ainuke asi mille hinda ei tea.

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 07 Aug 2018 09:10
Postitas Martin
Sisselaske poole juhtpukse pole vaja väljavahetada üldiselt. Seda ütleb siis, kui kaaned on maha võetud.
Aga välajalaske omad on üldiselt küll kulunud. Kui juhtpuks on kulunud, siis ei istu klapp enam esimese hooga õigesse asendisse vaid hakkab ühte külge närima.
Kappe endid pole küll vaja vahetada, piisab kui vanad klapid ja pesad üle lõigata. Üle lõikamise puhul just see kulunud äär ära, mis osaliselt on tekkinud kulunud juhtpuksist.
Tallinnas madara tänaval tahkse kogu kaane remont 7€ klapp. 24klappi...168€+ puksid olid vist 2,2€ tk. Neid siis 12tk vaja, kui ainult väljalaske poolel teha.
Ja kaante lihv ka miski 40€ jämedalt.
Kui juba kaasi tegema hakkad, siis vii risto002 kätte, ta pordib sulle need kaaned ära ka. Hingamine läheb paremaks ja mootoril on hiljem rohkem jõudu.
Kui sa juba mootoriga jändama hakkad, siis ma lükkaks sinna 3,2 vahele koos 3.0 kaante ja G nukkadega.

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 07 Aug 2018 12:48
Postitas raudpats0
tartus tuli kaante remont ilma uute klappidetta ca 450 euri.
uued juhtpuksid ja sääretihendid. klapi sooveldamine. kõik zimmerid ja tihendid.12 hüdrotõukurit. kaante lihv. nukad said vist kah kerge lihvi.

v6 kaane lihv astromotos oli vist 45 euri.

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 14 Aug 2018 10:22
Postitas Poust
Mutrivõtme märk tuli armatturi tagasi. Drive peal on avarii reziimis toimivad kolmas ja neljas käik. Ja ise vahetades toimivad kõik käigud ja lumehelbeke ka töötab aga sporti ei lase panna. Neljapäev dignostiku juurde ja siis saab teada mis viga ehk

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 14 Aug 2018 21:36
Postitas Jospa
SelectorSwitch. Tuleks maha võtta, õrnalt puhastada niiskusest või lausa veest. Tüüpviga et lähevad vett täis. Või siia on rajad ära kulunud. Krooniajal oli esinduse hind 4500krooni tutikalt. Asub siis kasti kõrval, juhipool, käigukangi hoovastiku küljes.

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 19 Aug 2018 17:12
Postitas Poust
Diagnostik leidis vigadest nuka ja vända anduri.
Täna tallinna poole sõites lõi armatuuris tule põlema. Auto suri välja ja käivitub pikalt v mitmenda katsega alles. Ja sõidu ajal jõnksutab. Käivitus on oluliselt pikem. Siis tuli vahepeal kustus ja süttis uuesti ja samad sümptomid.

Mõtlesin siis kõik vahetada. Väntvõlli oma on see seal õlifiltri juures eks?
Aga nuka oma on nelja võlli kohta üks w? Ja asub seal mootori ees üleval nuka hammasrataste vahel või hoopis autoeest vaadates parema klapikambrikaane ligidal plenumi all kuskil

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 19 Aug 2018 21:10
Postitas GertK
Väntvõlliandur ja nukaandur pane raudselt bosch. Nuka andur asub juhipoolsel esimesel mukkvõllil ja kinnitub ühe kruviga sinna . Mugavam kui pleenium maas. Väntvõlli asendi andur õlifiltri juures jh.

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 26 Aug 2018 16:10
Postitas Poust
Lõpuks sai vahetatud. Nuka andur FAE ja vända oma Bosch.

Pilt

Ja nii ma neid asju endal jätkuvalt parandan :D


Miks see siibri juurest õline on? Peabki w?

Pilt

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 26 Aug 2018 16:51
Postitas Jospa
Aastatega tekibki sinna õli, klapikambrikaane vahelt tuleb. Pole vaja seölise koguse pärast muretseda. See pleenium ja segusiiber pese bensiiniga puhtaks ja voila.

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 26 Aug 2018 17:46
Postitas Martin
sa M57 diisli sisselaset oled näinud, kui seal karteri tuulutuse filter vahetamata :D?

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 26 Aug 2018 18:06
Postitas Poust
Panin segusiibri jahutus voolikud otse nagu jospa seletas ülevalpool. Mootori jõudlus sooja mootoriga on nagu parem. Kuna enne nagu tõesti soojalt ei olnud sellist elamist.