Opel Omega A Diamond 2.3TD - Anvar
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Opel Omega A Diamond 2.3TD - Anvar
Tihtipeale olin ma mures lilla omega kerepärast. Mitte sellepärast, et see käest ära oleks, vaid just sellepärast, et ta käest ära ei läheks. - talveks oli isu ta seisma jätta ja asemele leida midagi muud, igapäevaks.
Otsingud algasid juba tegelikult 2 või lausa 3 kuud tagasi. Autoklasse oli mitmeid. Esimene variant oli insignia, siis nii nagu teistelgi, facelift omega (2001-) ja siis ikka see sama hea, omega A.
Tehasest veeres välja antud omega üsna hea varustusega. Nagu Diamond ikka.
* 4x el aknad
* Kompuuter
* Püsikiiruse hoidja
* Rooli regulaator (ülesse ja alla)
* Lisakaugtuledega esituled
* Laekaga käetugi
* Nahkkattega rool
* kerevärvi peeglid
Kere on üsna heas seisukorras. 4st poolraamist 3 on korras, üks on roostene kuna sellega on ilmselt kusagile kiviotsa sõidetud. Viimase üritan lähiajal ära ka keevitada.
Tagatiivad vahetatud ja samuti roostevabad, kuid eeltöö on olnud kehv ja tiibadelt pahtel mõranenud. Tiivad võtan ette järgmisel aastal.
Parempoolne küljekarp on ka vahetatud, aga vahetaja on niivõrd kooner olnud, et isegi kruntvärvi pole keevitusele peale kantud, mistõttu keevituskohad roostesed.
Uksed on roostevabad ja head. Kere üldine plaan on samuti hea. Tänu suuresti all olevate logarite pärast.
Ja see kõige huvitavam lugu.Tehasest veeres ta välja 2.4 bensukana. Tänaseks päevaks on sellest saanud diisel, ja diiselmootor on pärit fronteralt.
Mootor on 2.3 ja turboga. Ilma intercoolerita variant, kuid pumpa on juba moditud.
Üldiselt olen ma diisli vastane terve aeg olnud, kuid mõtlesin, et proovin selle vanakooli diisli siis ära.
Alla läksid peaaegu uued talverehvid ja omega originaal kärgveljed.
Reg nr sai ka vahetatud, nii nagu ikka.
Pilte ka:
Otsingud algasid juba tegelikult 2 või lausa 3 kuud tagasi. Autoklasse oli mitmeid. Esimene variant oli insignia, siis nii nagu teistelgi, facelift omega (2001-) ja siis ikka see sama hea, omega A.
Tehasest veeres välja antud omega üsna hea varustusega. Nagu Diamond ikka.
* 4x el aknad
* Kompuuter
* Püsikiiruse hoidja
* Rooli regulaator (ülesse ja alla)
* Lisakaugtuledega esituled
* Laekaga käetugi
* Nahkkattega rool
* kerevärvi peeglid
Kere on üsna heas seisukorras. 4st poolraamist 3 on korras, üks on roostene kuna sellega on ilmselt kusagile kiviotsa sõidetud. Viimase üritan lähiajal ära ka keevitada.
Tagatiivad vahetatud ja samuti roostevabad, kuid eeltöö on olnud kehv ja tiibadelt pahtel mõranenud. Tiivad võtan ette järgmisel aastal.
Parempoolne küljekarp on ka vahetatud, aga vahetaja on niivõrd kooner olnud, et isegi kruntvärvi pole keevitusele peale kantud, mistõttu keevituskohad roostesed.
Uksed on roostevabad ja head. Kere üldine plaan on samuti hea. Tänu suuresti all olevate logarite pärast.
Ja see kõige huvitavam lugu.Tehasest veeres ta välja 2.4 bensukana. Tänaseks päevaks on sellest saanud diisel, ja diiselmootor on pärit fronteralt.
Mootor on 2.3 ja turboga. Ilma intercoolerita variant, kuid pumpa on juba moditud.
Üldiselt olen ma diisli vastane terve aeg olnud, kuid mõtlesin, et proovin selle vanakooli diisli siis ära.
Alla läksid peaaegu uued talverehvid ja omega originaal kärgveljed.
Reg nr sai ka vahetatud, nii nagu ikka.
Pilte ka:
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega A Diamond 2.3D - Anvar
Hivitav, kas liigub paremini kui tavaline disla? Originaal disla
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A Diamond 2.3D - Anvar
Väändemoment pidavat olema varasem kui tavalisel 2.3 diislil. Proovinud ei ole ja tõekspidavust ei tea.
Mustika all kogunemisel ütles keegi, et erilist vahet ei tohiks tegelt olla.
Aga, esmakordselt puutun kokku tagajuhtmestikust tuleva relee pesaga. Kellegil aimu mis see võiks olla?
Ja muuseas vahetasin ära ka 2 tagumist suurt õõtsapuksi kuna vanad tegid kolksu. Vana puksi välja kiskudes murdus see lihtsalt kaheks osaks.
Mustika all kogunemisel ütles keegi, et erilist vahet ei tohiks tegelt olla.
Aga, esmakordselt puutun kokku tagajuhtmestikust tuleva relee pesaga. Kellegil aimu mis see võiks olla?
Ja muuseas vahetasin ära ka 2 tagumist suurt õõtsapuksi kuna vanad tegid kolksu. Vana puksi välja kiskudes murdus see lihtsalt kaheks osaks.
- oskaja
- Klubiliige
- Postitusi: 756
- Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 3 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: Opel Omega A Diamond 2.3D - Anvar
Võin väga villast visata aga kas käru pistiku tarbeks ei või olla? Mul praegusel on konks küljes ja selles pesas relee ka täitsa olemas. Aga pole kordagi viitsinud uurida kuhu ja milleks vajalik on Mingitel asjadel on veel see pesa olemas olnud aga kõik ilma releeta ja konksuta olnud.
- markus20
- Klubiliige
- Postitusi: 304
- Liitunud: 31 Aug 2012 14:30
- Asukoht: Harjumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Opel Omega A Diamond 2.3D - Anvar
Mint masin. Ega alla 1500 pole mõtet ära anda!
Respect a mans car and the man respects you.
2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A Diamond 2.3TD - Anvar
Nii..
Seiklus kus tunnelilõpus paistab valgus.
Peale mõneajalist sõitmist (loe: 1000km lätti ja tagasi) hakkas mootor kodu garaašiukse juures veidrat kolinat tegema. Peale natukest kuulamist ja klapikambrikaane lahtivõtmist sai viga selgeks. Vasakpoolne ketitald oli miljoniks jupiks lennanud ja kett oli lõdva. Egas midagi, tellisin uue ketitalla ja plaanisin mõne tunniga ära vahetada. Juhtus aga see mis kõige halvemas unenäos ka ei juhtu.
Ketitalla alumine polt on täiesti all, otsakaane taga. Mis tähendas koheselt otsakaane mahavõtmist. Et otsakaant kätte saada, on vaja eemaldada klapikambrikaas, plokikaas, sisselaske ja väljalaske kollektor, turbo, pump, kütusefilter jms pudi. Kokkupanemiseks on vaja alt eemaldada karteripõhi. Ja seda kõike 20€ ketitalla pärast. Eelarve kasvas mõne hetkega 300€ni.
Ebavajalikud asjad eest ja kaas maha.
Kuna määrdunud ja õliseid asju kokku panna ei saa, tuli ette võtta 3h puhastus ja detailid puhtaks teha. k.a mootoriplokk.
Kuna lahtivõtmine läks niivõrd suurejooneliseks, sai vastu võetud otsus, et mis sellest plokist niisama sinna 2 padja külge ikka jätta.
Plokk sai maha võetud ja pukki. Hea, et sai, kuna tuli välja, et mootoripadjad mõlemad olid samuti mõradega ja kohekohe murdumas.
Seega 2x mootoripadjad said ka uued.
Nii ta minust hetkel jäi. Mootor ootab veel viimaseid uusi tihendeid ja saab hakata kokku laduma. Mootorile saab kõik tihendid uued (k.a vändasimmerid jms). Kaas lihvimiseses ja tegemises. Ülemine ots vaadatakse teise inimese poolt üle ja saab ka see remondi.
Seega ketitalla vahetusest sai järsku mootori kapremont.
Et poolraamid roostetama ei hakkaks, said poolraamid ja põhja kõige roostealtimad kohad puhastatud ja üle tehtud mastiksiga.
Nii muuseas päästsin lagunevast kuurist ühe Omega3000 ka ära.
Seiklus kus tunnelilõpus paistab valgus.
Peale mõneajalist sõitmist (loe: 1000km lätti ja tagasi) hakkas mootor kodu garaašiukse juures veidrat kolinat tegema. Peale natukest kuulamist ja klapikambrikaane lahtivõtmist sai viga selgeks. Vasakpoolne ketitald oli miljoniks jupiks lennanud ja kett oli lõdva. Egas midagi, tellisin uue ketitalla ja plaanisin mõne tunniga ära vahetada. Juhtus aga see mis kõige halvemas unenäos ka ei juhtu.
Ketitalla alumine polt on täiesti all, otsakaane taga. Mis tähendas koheselt otsakaane mahavõtmist. Et otsakaant kätte saada, on vaja eemaldada klapikambrikaas, plokikaas, sisselaske ja väljalaske kollektor, turbo, pump, kütusefilter jms pudi. Kokkupanemiseks on vaja alt eemaldada karteripõhi. Ja seda kõike 20€ ketitalla pärast. Eelarve kasvas mõne hetkega 300€ni.
Ebavajalikud asjad eest ja kaas maha.
Kuna määrdunud ja õliseid asju kokku panna ei saa, tuli ette võtta 3h puhastus ja detailid puhtaks teha. k.a mootoriplokk.
Kuna lahtivõtmine läks niivõrd suurejooneliseks, sai vastu võetud otsus, et mis sellest plokist niisama sinna 2 padja külge ikka jätta.
Plokk sai maha võetud ja pukki. Hea, et sai, kuna tuli välja, et mootoripadjad mõlemad olid samuti mõradega ja kohekohe murdumas.
Seega 2x mootoripadjad said ka uued.
Nii ta minust hetkel jäi. Mootor ootab veel viimaseid uusi tihendeid ja saab hakata kokku laduma. Mootorile saab kõik tihendid uued (k.a vändasimmerid jms). Kaas lihvimiseses ja tegemises. Ülemine ots vaadatakse teise inimese poolt üle ja saab ka see remondi.
Seega ketitalla vahetusest sai järsku mootori kapremont.
Et poolraamid roostetama ei hakkaks, said poolraamid ja põhja kõige roostealtimad kohad puhastatud ja üle tehtud mastiksiga.
Nii muuseas päästsin lagunevast kuurist ühe Omega3000 ka ära.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega A Diamond 2.3TD - Anvar
väliselt tundub nagu hea toorik olema. kaua seisnud on?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A Diamond 2.3TD - Anvar
Martink91 kirjutas:väliselt tundub nagu hea toorik olema. kaua seisnud on?
Seisnud on kaua. Kokku 8 aastat, kuid vahepeal on õnneks käidud käivitamas ja natuke liigutamas.
Toorikuks tegelikult nii hea ei ole. Tegin korraliku checki ja kere on siiski piisavalt väsinud, et minu käsi seda taastama enam ei tõuse.
Läheb tõenäoliselt kere vahetuseks.
Enda kodulinna Rakvere lähedalt.Tomzz kirjutas:KUS sa selle leidsid ?
Aga diislist veel niipalju, et mootor peal, vedelikud sees ja kõik hea. Elektriskeemi käisin ka kõik üle ja parandasin ära parandamist vajavad juhtmed ning pistikud. Erinevad lõdvikud said ka puhastatud ja vanad klambrikohad ära lõigatud. Uued klambrid hoiavad ka kõiki lõdvikuid nüüd kinni.
Kui pumpa peale hakkasin panema, vaatasin, et see on ka piisavalt nõgine ja rõve, siis otsustasin selle ka diislispetsialistide kätte remonti ja tihendite jms vahetusse viia.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2268
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega A Diamond 2.3TD - Anvar
kui veel need kollased jopsikud ka sealt välja vahetada saaks siis on ikka üx paganama puhas vanadiisel
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Re: Opel Omega A Diamond 2.3TD - Anvar
See punane mida päästa üritad, ei ole omega 3000. Tavaline omega 3.0 töömahuga. Enne Eestisse toomist on saanud korraliku paugu paremale küljele, B-piilar asendatud. Poolraamid on otsas, selle kerega pole kahjuks midagi teha. Hea asi on mootor 30 NE tehasest ilma katalüsaatoritta, CO näidud lubavad rohkemat...
Sidur on suht otsas, teise käigu sünkro otsas, külmast läheb raskelt sisse.
Kust selline info?
Olin selle auto teine ja viies omanik eestis. Jah omanud kaks korda, enne kui ostsin teistkordselt siis meenus, et auto ju liikus aga see kere on ikka sitaks raske isegi 130kw jaoks. Talvel oli hea liuelda kolmandaga, kui madala pöördega ei läinud liikuma siis tiba sidurit ja liikus jälle
2007 lõpus sai teha esisillale täis remont ja tagumised pidurid. Peale seda aasta liikus ja jäigi järgmisel omaniku seisma, kahjuks.
Sidur on suht otsas, teise käigu sünkro otsas, külmast läheb raskelt sisse.
Kust selline info?
Olin selle auto teine ja viies omanik eestis. Jah omanud kaks korda, enne kui ostsin teistkordselt siis meenus, et auto ju liikus aga see kere on ikka sitaks raske isegi 130kw jaoks. Talvel oli hea liuelda kolmandaga, kui madala pöördega ei läinud liikuma siis tiba sidurit ja liikus jälle
2007 lõpus sai teha esisillale täis remont ja tagumised pidurid. Peale seda aasta liikus ja jäigi järgmisel omaniku seisma, kahjuks.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A Diamond 2.3TD - Anvar
Väga lahe!
Päästa ma seda ei ürita kuna tõsi ta on, et kere läbi.
3000 modifikatsiooni ta siiski kannab
Küljepaugu avastasin samuti, kuna keegi on sinise omega kere detaile kasutanud.
Aga lahe on igast infot saada. Pilte ka veel on?
Päästa ma seda ei ürita kuna tõsi ta on, et kere läbi.
3000 modifikatsiooni ta siiski kannab
Küljepaugu avastasin samuti, kuna keegi on sinise omega kere detaile kasutanud.
Aga lahe on igast infot saada. Pilte ka veel on?
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A Diamond 2.3TD - Anvar
Selle auto teekond on tänase seisuga minu käes lõppenud.
Müüdud on ta edasi, ning auto jäi õnneks foorumisse. Eks uus omanik tea ise kas teeb uue teema või mitte.
Müüdud on ta edasi, ning auto jäi õnneks foorumisse. Eks uus omanik tea ise kas teeb uue teema või mitte.