Opel Omega A 2.0 - Anvar
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Kuivalt ei keera kunagi filtrit külge. Alati tuleb täis panna.
Võtsin vana õlipumba lahti ja otseselt midagi katkist ei tuvastanud.
Võrreldes uue pumbaga ühte vedru mis peaks ühte kuuli pingeall hoidma, oli vedru vanal pumbal nõrgem kui uuel, ehk ilmselt vedru väsinud ja õli käis pumbas ringiratast mitte ei suunanud edasi filtrisse.
Hetkel polegi muud kui detailpuhastust teha, et kapotialune taaskord värske välja näeks.
Võtsin vana õlipumba lahti ja otseselt midagi katkist ei tuvastanud.
Võrreldes uue pumbaga ühte vedru mis peaks ühte kuuli pingeall hoidma, oli vedru vanal pumbal nõrgem kui uuel, ehk ilmselt vedru väsinud ja õli käis pumbas ringiratast mitte ei suunanud edasi filtrisse.
Hetkel polegi muud kui detailpuhastust teha, et kapotialune taaskord värske välja näeks.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Vahepeal olen saanud jälle aega võtta ja mootori ehitamisega edasi tegeleda.
Õnneks siiamaani ei ole tagasilööke ega uusi avastusi tulnud, ehk kõik läheb ladusalt. (ptuiptuiptui)
Eelnevalt taastamisse viidud plokikaane olen samuti vahepeal tagasi saanud. Teostati kaanelihv, klapipesade lõikamine/sooveldamine ning uute klappide sisse pressimine. Samuti vahetatud klapivedrud ja sääretihendid. Nukkvõlli otsatihendid samuti. Nukkvõll ise oli paremas seisukorras kui ma ise arvasin ja uue nuka ostmine ei ole vajalik.
Algas kaane puhastamine ja vana õli/nõgi maha kraapimine.
Kaanega endaga on ka kõik hea, juurde lisan sinna veel 8 uut hüdrotõukurit.
Enne:
Peale 2h puhastamist:
Muusosas endiselt puhastamine ja puhastamine.
Puhastatud halja metallpinna katsin Meguiarsi metal polish pastaga, et vältida korrodeerumist.
Tehasepoolset kuldset oksüdatsioonivastast ainet igaltpoolt täiesti maha ei saanudki. Teine variant oleks olnud värvida, kuid puhas alumiinium on siiski ilusam.
Kuna klapikamber oli väga tugevalt oksüdatsioonivastase ainega koos, siis see tuli paratamatult värvida.
Kuna kannatust ei olnud ja värvitooni tahtsin hirmsasti ära näha, siis värvisin kodustes tingimustes ära. - Oleks võinud nõks tumedam olla, kuid samas muu pudru läheb ka peale. Eks tulemust ole siis hästi näha kui kõik koos.
Nädalavahetusel loodan narre õigetpidi tööle panna ja asju kokku hakata laduma.
Õnneks siiamaani ei ole tagasilööke ega uusi avastusi tulnud, ehk kõik läheb ladusalt. (ptuiptuiptui)
Eelnevalt taastamisse viidud plokikaane olen samuti vahepeal tagasi saanud. Teostati kaanelihv, klapipesade lõikamine/sooveldamine ning uute klappide sisse pressimine. Samuti vahetatud klapivedrud ja sääretihendid. Nukkvõlli otsatihendid samuti. Nukkvõll ise oli paremas seisukorras kui ma ise arvasin ja uue nuka ostmine ei ole vajalik.
Algas kaane puhastamine ja vana õli/nõgi maha kraapimine.
Kaanega endaga on ka kõik hea, juurde lisan sinna veel 8 uut hüdrotõukurit.
Enne:
Peale 2h puhastamist:
Muusosas endiselt puhastamine ja puhastamine.
Puhastatud halja metallpinna katsin Meguiarsi metal polish pastaga, et vältida korrodeerumist.
Tehasepoolset kuldset oksüdatsioonivastast ainet igaltpoolt täiesti maha ei saanudki. Teine variant oleks olnud värvida, kuid puhas alumiinium on siiski ilusam.
Kuna klapikamber oli väga tugevalt oksüdatsioonivastase ainega koos, siis see tuli paratamatult värvida.
Kuna kannatust ei olnud ja värvitooni tahtsin hirmsasti ära näha, siis värvisin kodustes tingimustes ära. - Oleks võinud nõks tumedam olla, kuid samas muu pudru läheb ka peale. Eks tulemust ole siis hästi näha kui kõik koos.
Nädalavahetusel loodan narre õigetpidi tööle panna ja asju kokku hakata laduma.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Kas narre hakkas õigetpidi käima? Nope.
Endiselt oli veel detailide puhastamist ja kuna asi sai suurelt ette võetud, mõtlesin, et mis ma sellest puhtast mootorist musta mootoriruumi ikka panen. Sai mootoriruumi pesu samuti ette võetud.
Kuna endal garaašis pesurit ei ole siis tuli 2km pikkune tripp paelaotsas ette võtta.
Ja puhas mootoriruum. Kuna käsnaga sai päris matiks värv nühitud, siis poleerin järgmisel nädalavahetusel ära kui jõuan.
Endiselt oli veel detailide puhastamist ja kuna asi sai suurelt ette võetud, mõtlesin, et mis ma sellest puhtast mootorist musta mootoriruumi ikka panen. Sai mootoriruumi pesu samuti ette võetud.
Kuna endal garaašis pesurit ei ole siis tuli 2km pikkune tripp paelaotsas ette võtta.
Ja puhas mootoriruum. Kuna käsnaga sai päris matiks värv nühitud, siis poleerin järgmisel nädalavahetusel ära kui jõuan.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2268
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
vaata, et autode jupid sassi ei lähe krt sul neid ühesuguseid juba nii palju:D on ja olnud.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Tomzz kirjutas:vaata, et autode jupid sassi ei lähe krt sul neid ühesuguseid juba nii palju:D on ja olnud.
Ei tohiks minna. Nüüd on jälle ju üks vähem.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Aeg uueks postituseks.
Kuna algselt oli vaja vahetada põhimõtteliselt ainult plokaane tihend, siis selle tegemine läks ikka totaalselt lappama ära.
Kuna esistange oli ka varasemalt kusagil viga saanud ja stange võtsin ma nagunii sealt küljest ära, ei saanud ju seda vana vigastatud stanget külge tagasi panna..
Võtsin uue "varu" stange ja hakkasin asju ringi viskama. Tüüblid, klambrid, värvitud plastik (jah, see on vahetatav) ja stangetala. Taaskord kulus selleks mitu stanget, et saaks ühe korraliku kokku.
Stange sai valmis ja tahtsin külge panema hakata, kuniks meenus, et esituled ja suunad tuleb enne külge panna kui stange. Ei jäänud muud üle kui hakata esitulesid ka tegema.
Esituledeks valisin ühed poeuued karbis olevad tuled. Kuna 3000 esitulede reflektoreid ja varuosatulesid oli üle mõtlesin taaskord panna ühe korraliku tulede komplekti kokku.Plaanisin uutesse tuledesse lisada 3000 täistule kolmnurgad, kuid ei kukkunud plaanidekohaselt välja. Uued tuled olid mingid TYCi toodang ja sinna ei olnud lisatud kinnituskohti, et 3000 reflektoreid sisse panna, seega see plaan kukkus ära.
Kuna korralikke korpuseid ja kinnituskohtadega esitulesid ma ei leidnud, kasutasin ära varasemalt mustaks toonitud esitule korpused.
Värvisin kruntvärviga halliks tagasi:
Kokku panin uute klaaside ja tihenditega. Pirnideks läksid ühed OSRAMI sinakad pirnid mida tegelikult "road legal" teedel kasutada ei tohiks. Lisa täistuledesse panin OSRAM Nightbreaker unlimited pirnid. Juurde lisasin veel poeuued suunatuled.
Ja nüüd see põhiasi ka. Mootori sain vahepeal kokku ja eile lõpuks sinna kus ta tegelikult ka käib.
Sisse läks veel uus LUKi sidurikomplekt ja siduritross.
Ühtteist on veel jäänud teha + mootorijuhtmestik puhastada ja üle käia.
Kuna algselt oli vaja vahetada põhimõtteliselt ainult plokaane tihend, siis selle tegemine läks ikka totaalselt lappama ära.
Kuna esistange oli ka varasemalt kusagil viga saanud ja stange võtsin ma nagunii sealt küljest ära, ei saanud ju seda vana vigastatud stanget külge tagasi panna..
Võtsin uue "varu" stange ja hakkasin asju ringi viskama. Tüüblid, klambrid, värvitud plastik (jah, see on vahetatav) ja stangetala. Taaskord kulus selleks mitu stanget, et saaks ühe korraliku kokku.
Stange sai valmis ja tahtsin külge panema hakata, kuniks meenus, et esituled ja suunad tuleb enne külge panna kui stange. Ei jäänud muud üle kui hakata esitulesid ka tegema.
Esituledeks valisin ühed poeuued karbis olevad tuled. Kuna 3000 esitulede reflektoreid ja varuosatulesid oli üle mõtlesin taaskord panna ühe korraliku tulede komplekti kokku.Plaanisin uutesse tuledesse lisada 3000 täistule kolmnurgad, kuid ei kukkunud plaanidekohaselt välja. Uued tuled olid mingid TYCi toodang ja sinna ei olnud lisatud kinnituskohti, et 3000 reflektoreid sisse panna, seega see plaan kukkus ära.
Kuna korralikke korpuseid ja kinnituskohtadega esitulesid ma ei leidnud, kasutasin ära varasemalt mustaks toonitud esitule korpused.
Värvisin kruntvärviga halliks tagasi:
Kokku panin uute klaaside ja tihenditega. Pirnideks läksid ühed OSRAMI sinakad pirnid mida tegelikult "road legal" teedel kasutada ei tohiks. Lisa täistuledesse panin OSRAM Nightbreaker unlimited pirnid. Juurde lisasin veel poeuued suunatuled.
Ja nüüd see põhiasi ka. Mootori sain vahepeal kokku ja eile lõpuks sinna kus ta tegelikult ka käib.
Sisse läks veel uus LUKi sidurikomplekt ja siduritross.
Ühtteist on veel jäänud teha + mootorijuhtmestik puhastada ja üle käia.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2268
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Silm puhkab kohe Kena töö. Jõudu edaspidiseks!
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Mootori juhtmestiku puhastamine oli küll paras peavalu, kuid hambahari töötas hästi ja aega kulus vaid 3h.
(mootori peamine juhtmepuu + generaatori ja starteri juhtmepuu)
Ja mootorile sai kõik vajalik lõplikult külge pandud ning vedelikud sisse valatud.
Juurde läks veel poeuus generaator ja starter. Mõlemad Boschid, ja rahakotis vaesus.
Ümbertringi plastikud ka korrastatud ja küljes. Aku ka uus.
Kogu mootori ja kapotialune juhtmestik on samuti tebitud õige riideteibiga.
Ideaalis tahaks paisupaagi ka välja vahetada uue vastu, kuid praegu pole veel õiget leidnud.
Kuna kardaan on ka lahti siis proovin ehk homme või järgmisel nädalavahetusel LSD diffri ka alla panna.
Selle tarbeks on samuti ostetud diffrile uued tihendid ja õli.
aa, ja käima panin ka. Oh seda tunnet.
Praeguseks jälle kõik.
(mootori peamine juhtmepuu + generaatori ja starteri juhtmepuu)
Ja mootorile sai kõik vajalik lõplikult külge pandud ning vedelikud sisse valatud.
Juurde läks veel poeuus generaator ja starter. Mõlemad Boschid, ja rahakotis vaesus.
Ümbertringi plastikud ka korrastatud ja küljes. Aku ka uus.
Kogu mootori ja kapotialune juhtmestik on samuti tebitud õige riideteibiga.
Ideaalis tahaks paisupaagi ka välja vahetada uue vastu, kuid praegu pole veel õiget leidnud.
Kuna kardaan on ka lahti siis proovin ehk homme või järgmisel nädalavahetusel LSD diffri ka alla panna.
Selle tarbeks on samuti ostetud diffrile uued tihendid ja õli.
aa, ja käima panin ka. Oh seda tunnet.
Praeguseks jälle kõik.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2723
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
õlikõva. Mulle tundus see kollane paisupaak just selline... ilus, või on foto nii hästi tehtud, igastahes ei tundu kuidagi et oleks roostevett saanud.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2268
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Ma siis tean kus hari juba "soe" on toon sulle asju puhastada. Vinge!!! Jätkab!
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Roostevett saanud pole jah + kõik detailid mis kapotiall on, said puhastatud. Kapotialune poleeritud ja poolraamid kaetud Dinitroli mastiksiga.
Videot veel teinud ei ole.
Niipalju veel lisaks, et tavadiffri vahetust lsd vastu ei olegi nii lihtne teha.
Veovõlli otsad on erineva suurusega, mis tähendab, et ka õõtsad on erinevad. Uurisin järgi ja omega 3000 tagumised õõtsad on tõesti veidi suuremad + rattalaagrid on ka suurema läbimõõduga.
Eelmine nädalavahetus ei jõudnud tavadiffrit alla tagasi panna ja panen tuleval nädalavahetusel.
Õnneks on doonor 3000 veel hoovil ja sealt võtan millalgil õõtsad. Ilmselt saadan pritsi/värvi ja laon terve tagasilla uute asjadega kokku tagasi, aga seda veidi hiljem, sest kannatust ei ole ja tahaks juba sõita.