3. leht 5-st

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 18 Okt 2017 15:03
Postitas oskaja
Mis kohapealt need õõtsad siis suuremad on? Või kuidas see seostub veovõlli otstega?

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 18 Okt 2017 17:38
Postitas AnvarV
oskaja kirjutas: 18 Okt 2017 15:03 Mis kohapealt need õõtsad siis suuremad on? Või kuidas see seostub veovõlli otstega?
Õõtsad on 6mm paksemad kui 2.0 omad. See tegelt rolli nagu ei mängikski, kuid rummud ise on ka suuremad. Nagu ennist kirjutasin siis laager ka erineva suurusega. Seda kinnitavad ka varuosa kataloogid. Veovõlli otste suuruseid ei mõõtnud, sest olid juba silmnähtavalt erinevad.
Diffri poolne nuut ka jämedam.

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 18 Okt 2017 18:35
Postitas oskaja
Ei no nuut ja laager/rumm on jah erinevad.
Sa kirjutasid, et võlli otsad on erinevad ja sellepärast ka õõtsad erinevad. Ja selle peale ma küsisingi, et kuidas see võlli ots seostub õõtsa (paksuse) erinevusega?
Ratta poolne võlli kinnitus (6 poldiga) on ka erinevas mõõdus? Kui ei ole siis pole teoreetiliselt vaja ju õõtsasid vahetada. Difri viskad koos võllidega alt ära ja teise difri koos võllidega asemele. Kardaaniga tekib probleem. 2L on kardaani (vähemasti difri poolne ots) ots väiksem kui suurematel isenditel.

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 18 Okt 2017 21:18
Postitas AnvarV
Jep, õõtsapoolne võlli ots on ka suurem.

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 18 Okt 2017 23:02
Postitas Martin
See 3000ei olevat ju originaal 3000 olnud, nagu meeles on. Seal siis sillad ka vastavad..

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 18 Okt 2017 23:13
Postitas oskaja
Alates 2,6 (vb isegi 2,4) mootorist on samad sillad. 3000 erines ainult salongi ja välisdisainiga.

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 24 Okt 2017 19:40
Postitas AnvarV
Kas see punane 3000 on originaal või mitte, jääb igaühe enda spekuleerida. Isegi kui ei ole originaal, on keegi roppu moodi vaeva näinud, et identset 3000 ehitada.

Aga järjekordsed seiklused, mis on kahjuks tingitud omaenda lollusest.
Auto sain komplektseks ning sõitma. Proovitiiru tegin kusagil 10-15km ja selle ajaga oli kõik hea. Sõitis vaikselt ja erinevaid lekkeid ei tuvastanud.
Peale 120km sõitu tuli 3 käiguga rahulikult sõites kusagilt päris tugev kolin. Kuna hääl tuli käigukasti poolt, eeldasin kas hooratas või siduriga midagi lahti. (kuigi külge läks LUKi uus komplekt koos survelaagriga).

Kast maha, sidur maha.

Image

Kuna kõik tundus terve olema ning omal kohal, siis viga ilmselt seal ei ole. Julgesin veel korraks käima panna kuid kolin jätkus. Saaga oligi mujal..
Teeme arvamismängu ka. Mis juhtus?

Image

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 24 Okt 2017 20:38
Postitas Martin
mutrivõti ununes karterisse :D
ei tegelt tundub et raamsaale oli lahti kolisenud. vähemalt miski on karteri õlirahustisse sisse käinud.

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 24 Okt 2017 20:58
Postitas vivaldi
Vale tihend. Tihendi plekile vastu käimise jäljed?

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 24 Okt 2017 21:00
Postitas Martin
tihendiviga oleks kohsel kävitamisel välja löönud ju.. ega 120km tihend niipalju õhemaks tõmba.
offtopic ka, kuidas sul fotosid õnnestus laadida?

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 24 Okt 2017 22:01
Postitas AnvarV
Martin tabas naelapea pihta (või targem oleks öelda poldipea pihta? :lol: ).

Igatahes kolmas raamsaale on lahti ennast logistanud ning viga oli veninud raamsaale poltides, mida ma ei vahetanud.
Õnneks oli see õlirahusti seal olemas ja peksiski vastu seda plekki. Poleks seda seal olnud, oleks raamsaale pakk lihtsalt karteripõhja kukkunud ja polekski võib-olla aru saanud, et midagi valesti on.

Paku retsis igastahes päris korralikult ära. Annan treialile ja ehk saab üleliigsed karvased randid maha lihvitud.

Image

Saale sai ka viga, kuid tundub, et väntvõll ise on sile. Õnneks on ka STD mõõdus saaled ehk rem mõõtu vaja pole.

Image

Nüüd kabuhirmus tellin uued raamsaaled ning kepsu ja raamipoldid ka.

Pildid lisan (rimg][/rimg) vahele.

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 04 Nov 2017 23:50
Postitas AnvarV
Mootor jälle sõiduvalmis ja sõidetud ~200km. Nüüdseks sai vist hea.

Tegelema hakkasin nüüd nende kereprobleemidega millest varem kirjutanud olen.

Taga vasak nurk peale tugevamat koputamist oli selline:
(Roostealgajata, miks see kõik juhtus on ka pildil)

Image

Image

Seejäärel keevitasin uue tüki ning keevituskohad katsin kereliimiga.

Image

Ja peale seda dinitroli mastiks ja nii jäi.

Image

Image

Need suured ja mõtetud "tolmupagassilaskjad" tegin väiksemaks ja panin ainult ühe ribi varasema 4-ja asemel.

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 05 Nov 2017 00:04
Postitas Martin
kas nendel tolmu pagassi laskjatel a kerel klappe pole?
Need klapid on puhtalt auto ventilatsiooni jaoks, et salongi ventika poolt sisse tõmmatav õhk tagantotsast välja saaks.

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 05 Nov 2017 00:15
Postitas AnvarV
labad on ka ikka jah, aga omega a-l viskab tagarattast koguaeg igast sodi sinna labadele.
Teisalt tegemist juba vana autoga ja küll see õhk muudmoodi ka välja saab. :lol:

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitatud: 06 Dets 2017 11:51
Postitas AnvarV
Vahepeal on üle 1000km täis saanud ja tegin uuesti õlivahetuse. Varasema 10w40 vahetasin välja täissünteetilise 5W40 Liqui Moly õli vastu.
Juhiukse lukk hakkas ka külmaga vastikult raksuma ja selle tegin ka ükspäev lahti ning õlitasin uuesti ära. Nüüd jälle vaikne ja võti keerab sujuvalt.

Image