Opel Omega A 1991
Opel Omega A 1991
Tere! Teen ka siia teema. Kuigi A-sid on mul piisavalt olnud, siis teen siia ka huvipärast teema. Tegu siis 91a. Omega A-ga, millel vahel 2.0 mootor ja 85kw. Ostetud sai ta umbes poolteist aastat tagasi nostalgialaksuna ning odavana hinna eest. Toona oli tegu veel ÜV-ga masinaga, millel polnud ka väliselt väga midagi viga. Sai temaga paartuhat KM sõidetud, oli ta rohkem kasutusel asendusautona. Teenis mind väga hästi näiteks olukorras, kus igapäevasõiduk mahakandmisele sõideti ning oli vaja millegagi liikuda. Ka siis, kui igapäevasõidukil mingi häda oli, teenis ta mind viisakalt ja muredeta. Tänutäheks sai talle alla sisuliselt terve uus esisild (juppe oli ka eelmistest autodest üle). Terve talve vedeles ta garaažis, kuni veebruaris teda igapäevasõiduki tehniliste murede tõttu uuesti vaja läks. Peale mitme kuist vedelemist käivitus uuesti matsust ning teenis mind kuukene ilusti.
Pilt ostupäevast (toona oli tal mitu kuud ÜV-d ja 300 euro eest oli autot küll)
Korraks sai ta isegi naaberriiki veetud.
Jõuamegi selle suve lõppu, auto oli vedelenud jällegi garaažis mitu kuud, kui sai otsus vastu võetud. Rauda teda viia veel ei raatsiks, tehnikat nagu on (mootoril läbisõit on 200 000, originaal, isegi Hollandi hooldusraamat ja ostutšekk on olemas). Sai hakatud teda lahti kakkuma, tulemus oli muidugi üsna masendav. Otsisin mõnda aega paremat keret, kuid jõudsin tõdemuseni, et seda lihtsalt pole väga kuskilt võtta. Omega A-d on jäänud üsna rariteetseks ning võrreldes nt sama ajastu BMW-dega on neid üsna vähe järel. Lisaks olid need mis järel olid umbes sama s*tas seisus ning nii rikas ma pole, et saksast korralik tuua.
Parempoole lansekatala:
Sisuliselt läks see pea terves pikkuses uus:
Vasak koobas :
See on nüüd suures jaos valmis, kahjuks pole hetkel pilti sellest panna. Amordikanne sai lapitud, needki hakkasid kergelt juba kere küljest irduma. Ühesõnaga, pildid on kehvad ja teha on veel s~taks, aga ongi sihuke kohati hea õllekõrvale nokitsemine ja möllamine. Minu õnneks on keegi tagaosa (tiivad, tiivakaared) varem juba keevitanud ja üsnagi arvestataval tasemel.
Motti veel rauda viia pole tekkinud, kui juba ette sai võetud nii suurelt, siis las ta olla, kui vaja saab alati juppideks müüa. Kahjuks pole mul piisavalt pilte sellest ajast, kui auto veel komplektne oli, kuid kui midagi toimub, uuendan kindlasti. Tegu on niiöelda säästuprojektiga, mille eesmärk on koduste vahendite (keevitusega) kere tugevamaks/korralikumaks saada ning eks siis vaatab jooksvalt.
NB! Enamus pilte tehtud telefoniga, sellest ka s*tt kvaliteet.
NB2! Keegi mode võiks aidata piltide õigesse suurusesse tegemisega.
Pilt ostupäevast (toona oli tal mitu kuud ÜV-d ja 300 euro eest oli autot küll)
Korraks sai ta isegi naaberriiki veetud.
Jõuamegi selle suve lõppu, auto oli vedelenud jällegi garaažis mitu kuud, kui sai otsus vastu võetud. Rauda teda viia veel ei raatsiks, tehnikat nagu on (mootoril läbisõit on 200 000, originaal, isegi Hollandi hooldusraamat ja ostutšekk on olemas). Sai hakatud teda lahti kakkuma, tulemus oli muidugi üsna masendav. Otsisin mõnda aega paremat keret, kuid jõudsin tõdemuseni, et seda lihtsalt pole väga kuskilt võtta. Omega A-d on jäänud üsna rariteetseks ning võrreldes nt sama ajastu BMW-dega on neid üsna vähe järel. Lisaks olid need mis järel olid umbes sama s*tas seisus ning nii rikas ma pole, et saksast korralik tuua.
Parempoole lansekatala:
Sisuliselt läks see pea terves pikkuses uus:
Vasak koobas :
See on nüüd suures jaos valmis, kahjuks pole hetkel pilti sellest panna. Amordikanne sai lapitud, needki hakkasid kergelt juba kere küljest irduma. Ühesõnaga, pildid on kehvad ja teha on veel s~taks, aga ongi sihuke kohati hea õllekõrvale nokitsemine ja möllamine. Minu õnneks on keegi tagaosa (tiivad, tiivakaared) varem juba keevitanud ja üsnagi arvestataval tasemel.
Motti veel rauda viia pole tekkinud, kui juba ette sai võetud nii suurelt, siis las ta olla, kui vaja saab alati juppideks müüa. Kahjuks pole mul piisavalt pilte sellest ajast, kui auto veel komplektne oli, kuid kui midagi toimub, uuendan kindlasti. Tegu on niiöelda säästuprojektiga, mille eesmärk on koduste vahendite (keevitusega) kere tugevamaks/korralikumaks saada ning eks siis vaatab jooksvalt.
NB! Enamus pilte tehtud telefoniga, sellest ka s*tt kvaliteet.
NB2! Keegi mode võiks aidata piltide õigesse suurusesse tegemisega.
Viimati muutis tartlane, 25 Sept 2017 21:38, muudetud 5 korda kokku.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2268
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega A 1991
Tubli ette võtmine siiski, et päästad selle looma!
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega A 1991
Pane pildi url tagide vahele. Peaks toimetama küllNB2! Keegi mode võiks aidata piltide õigesse suurusesse tegemisega.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
Re: Opel Omega A 1991
Jama jätkub . Seekord oleme siis jõudnud parema koopani, igasugust sobitamist ja susserdamist on isuga, ütleme nii. Aga noh, ongi hea kätt harjutada. Vahepeal on küll mõtted, et krt viiks rauda, aga samas... suhteliselt palju on juba ära tehtud. Hetkel motiveerib see, et põhi ja poolraamid on veel heas seisus. Kindlasti tahaksid kunagi vahetamist ka karbid, kuid millal selleni jõuab, pagan seda teab.
Kui kellegil on pakkuda korralike esitiibu (feisslifti omi, ehk siis masinatelt alates 91-93, siis oleks huvi, eriti juhipoolse vastu, see on nii mäda, et alumist osa pole väga enam kuhugi kinnitada).
Lisaks, kes kirub Opeli roostekindlust, siis hea näide tööjuures umbes 22a nooremast Volkswagenist :
Kui kellegil on pakkuda korralike esitiibu (feisslifti omi, ehk siis masinatelt alates 91-93, siis oleks huvi, eriti juhipoolse vastu, see on nii mäda, et alumist osa pole väga enam kuhugi kinnitada).
Lisaks, kes kirub Opeli roostekindlust, siis hea näide tööjuures umbes 22a nooremast Volkswagenist :
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2268
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega A 1991
see juba teada värk, et muud jurri mädanevad ennem ära ju
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Re: Opel Omega A 1991
Vett on vahepeal palju merre voolanud ning aega mööda läinud. Musta Omega nina ja poolraamid on saanud vajalikud keevitused (suure üllatusena tuli välja, et karbid on vist enamvähem okeid). Suurem jama on sellega möödas,mõned elektriasjad tuleb taas toimima saada, kuid see selleks.
Kus üks, sinna sai toodud juurde ka teine....
Põhja, poolraame ja karpe enam ei ole (kaasaarvatud ka sisekarpi), ka tagatiivakaari mitte, seega on selle masina eesmärgiks olla lihtsalt tehnikadoonor (peal on 3.0 ja 2.6-e) hübriid, mis on saanud kapremondi (ketid jne on vahetatud eelmise tegelase poolt). Mootor käib kui antsu viiul. Siit ka järgmine küsimus. On kellegil midagi vaja selle masina pealt? Veljed ning differ, poolteljed, mootor ja kast jäävad endale, kuid muud sitta võin müüa. Keredetaili pole siit mitte ühtegi võtta, kõik täiesti utiil, kui näiteks usteklaasid jne oleks saadaval. Ka stanged saadaval. Lisad on ka päris hea peal (nt kompu, istmesoojendused jne).
Kus üks, sinna sai toodud juurde ka teine....
Põhja, poolraame ja karpe enam ei ole (kaasaarvatud ka sisekarpi), ka tagatiivakaari mitte, seega on selle masina eesmärgiks olla lihtsalt tehnikadoonor (peal on 3.0 ja 2.6-e) hübriid, mis on saanud kapremondi (ketid jne on vahetatud eelmise tegelase poolt). Mootor käib kui antsu viiul. Siit ka järgmine küsimus. On kellegil midagi vaja selle masina pealt? Veljed ning differ, poolteljed, mootor ja kast jäävad endale, kuid muud sitta võin müüa. Keredetaili pole siit mitte ühtegi võtta, kõik täiesti utiil, kui näiteks usteklaasid jne oleks saadaval. Ka stanged saadaval. Lisad on ka päris hea peal (nt kompu, istmesoojendused jne).
Re: Opel Omega A 1991
Ee, omaarust ma kirjutasingi suhteliselt selgelt, et eriti midagi sealt võtta ei ole . Mingeid peegleid ja tulesid ja sellist jura leiab, muud väga midagi. Lisaks on ka suur enamus salongi puudu, niiet jah, sul on õigus.
Re: Opel Omega A 1991
Naljapärast uuendan ka... R6 Mootori sain ümbervisatud ning isegi käima ja liikuma. Väljalase oleks veel vaja lõpuni teha ja ka uued värvitud tiivad külge panna. Kere peaks nüüd korras olema.
Üks ähmane pildinäru ka, paremat hetkel võtta ei ole:
Tiivast ka üks sitt pilt, nüüd vaadates, siis see telefonikaamera on ikka mage:
Nüüd siis vol 2 tekst. Sõber jalutas ühel oktoobri reedesel päeval Tartus Tammelinnas ringi ning nägi sellist jura :
Saatis mulle pildi, mõtlesin mõnda aega, et kas sellist paska vaja. Samas peas tiksus mõte, et kui saaks alla rauahinna/rauahinnaga, annaks seal mingeid tükke ikka müüa ja lõpus ehk kopikaski teenida.Aastast 86 ja täisblank, 2.0 85kw mootoriga, 4x vänt jne, ainsad lisad tunduvad olevat roolivõim ja tahhomeeter.
Läksin mainitud maja juurde, omanik isegi juhtus kodus olema. Saime üsna kiiresti kokkuleppele, masin tuli kätte 130 euroga. Mis mind toona ostma ajas oli see, et küljes tundusid olevat täiesti roostevabad uksed, esitiivad ja üsna korralik luuk ja jutu järgi all üsna uus paak (oligi).
Pesin puhtamaks (oli 3 aastat puu all muruplatsil seisnud, hakkas täitsa juba autot meenutama). Käivitus kohe esimesel katsel ja sõitis ka 5km koju ära.
Peale seda hakkas nagu juba kahtlus tekkima, et ku......, kui põhjas midagi alles on, siis miks mitte nt talveroikaks võtta. Asi kanalile aetud, üllatuseks olid poolraamid täitsa alles. Põhjas oli 2 suuremat auku, need said kiirkorras ära lapitud, amordikannudele sai ka lapid peale tehtud. ÜS, selle auto eesmärk on olla talvedrifter , mida vahel põiki lasta ning pärast kunagi enne emexit väärtuslikumad tükid küljest võtta. Samas ka kulutada võimalikult null raha (okei, uue õli peaks vast ikka sisse panema, kütsifilter juba sai), sest teise masina mootorivahetustest on veel enamus tükke nagu korralikud pidurid jne alles. Korralik sumpajooks sai ka alla topitud, nüüd peakski millalgi üritama ülevaatust, kere seda enam takistama ei tohiks jääda.
Üks ähmane pildinäru ka, paremat hetkel võtta ei ole:
Tiivast ka üks sitt pilt, nüüd vaadates, siis see telefonikaamera on ikka mage:
Nüüd siis vol 2 tekst. Sõber jalutas ühel oktoobri reedesel päeval Tartus Tammelinnas ringi ning nägi sellist jura :
Saatis mulle pildi, mõtlesin mõnda aega, et kas sellist paska vaja. Samas peas tiksus mõte, et kui saaks alla rauahinna/rauahinnaga, annaks seal mingeid tükke ikka müüa ja lõpus ehk kopikaski teenida.Aastast 86 ja täisblank, 2.0 85kw mootoriga, 4x vänt jne, ainsad lisad tunduvad olevat roolivõim ja tahhomeeter.
Läksin mainitud maja juurde, omanik isegi juhtus kodus olema. Saime üsna kiiresti kokkuleppele, masin tuli kätte 130 euroga. Mis mind toona ostma ajas oli see, et küljes tundusid olevat täiesti roostevabad uksed, esitiivad ja üsna korralik luuk ja jutu järgi all üsna uus paak (oligi).
Pesin puhtamaks (oli 3 aastat puu all muruplatsil seisnud, hakkas täitsa juba autot meenutama). Käivitus kohe esimesel katsel ja sõitis ka 5km koju ära.
Peale seda hakkas nagu juba kahtlus tekkima, et ku......, kui põhjas midagi alles on, siis miks mitte nt talveroikaks võtta. Asi kanalile aetud, üllatuseks olid poolraamid täitsa alles. Põhjas oli 2 suuremat auku, need said kiirkorras ära lapitud, amordikannudele sai ka lapid peale tehtud. ÜS, selle auto eesmärk on olla talvedrifter , mida vahel põiki lasta ning pärast kunagi enne emexit väärtuslikumad tükid küljest võtta. Samas ka kulutada võimalikult null raha (okei, uue õli peaks vast ikka sisse panema, kütsifilter juba sai), sest teise masina mootorivahetustest on veel enamus tükke nagu korralikud pidurid jne alles. Korralik sumpajooks sai ka alla topitud, nüüd peakski millalgi üritama ülevaatust, kere seda enam takistama ei tohiks jääda.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2723
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega A 1991
millega sa pildistad nokia express music?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Opel Omega A 1991
Selle 130eur eest oleks jah parema pildiaparaadi saanud .
Aga hea diil auto suhtes, miks ta nii odavalt müüs?
Pooled pildid üldse teemast kadunud, ei näe...
Aga hea diil auto suhtes, miks ta nii odavalt müüs?
Pooled pildid üldse teemast kadunud, ei näe...
Re: Opel Omega A 1991
Tegelikult tegin toona pildid kiiruga vana telefoniga, loomulikult peale selle mustade kätega taskust välja võtmist, seega kannatas kvaliteet. Üritan paremad teha lähipäevil. Odavalt tuli kätte jah, algul pakkusin talle 100, tahtis 150 saada, lõpuks saime 130 peal kokku. Miks need pildid ära kaovad- ma ei teagi. Eks üritan teha värskemat pildimaterjali ja korralikumalt.
Täna sai käiguhoovastik korda nikerdatud, käigud lülituvad nagu peab. Veel on jäänud esimese parema ratta pidurid teha ja siis peaks ÜV-d proovima.
Re: Opel Omega A 1991
Palju aega mööda läind ja vett merre vooland. Postituse eesmärk ongi rohkem endale mingit päevikut hoida. Vahepeal auto sisuliselt viimased 3 aastat vedelenud, kuid alles ta mul on. Isseenesest suuremad kereaugud said ära parandatud (suured tänud ka eelmistele külameestele, kes oma kätt seal peal harjutand on ). 2.0 Mootor sai minema visatud ning vahele sai c30ne, sisselase sai 2.6 Dual Rami pealt võetud. Eelmine vend enne mind on vahetanud mootoril keti ja muus osas üle käind. Jõudu on küll ning mingite teadjameeste juttude järgi peaks see madalatel pööretel äkkilisust juurde andma. Äkki annab ka?
Sisuks sai Omega 3000-de poolkorvid, muus osas suht stock. Diffriks on kemppi, esitiivad said Anvari käest enamvähem korralikud sebitud ning värvitud. Ideaalis oleks veel tagauksi ka vaja. Udukad tuleks ka külge keerata. Vedelevad mitu aastat juba riiulis.
Varuosade kättesaadavus on muidugi hoopis teine teema... Näiteks terve väljalaske pidin sebima Poolast, sest Eestis kohapeal lihtsalt ei ole mitte midagi... Mingil hetkel polnud ka klapikambritihendit mitte kuskil kohapeal olemas. Võtsin ka neid igaksjuhuks mitu varuks .
Lisan ka mõned pildid. Täna oli kehv ilm ja auto vedeles suures loigus, seega ei viitsind sinna tallama minna , eks üritan homme paremad teha...
Doonori lõpp.
Paar videot on ka. Siin esimene käimine ja esimene sõit.
https://www.dropbox.com/home/Mart%20Sii ... 869698.mp4
https://www.dropbox.com/home/Mart%20Sii ... 074405.mp4
To do list:
Laepolstri riie tuleks ilmselt tagasi liimida. Ripub päris kohutavalt.
Legaalne sumps alla teha (Ühesõnaga peaks kuskilt mingid kat-id sebima). Praegu on all pmst otsetoru ja tagapütt
Põhjakate alla toppida
3000 võre ette tuunida.
Üleüldse kuidagi tänavalegaalseks saada.
Ühesõnaga igav ei hakka.
Edit: Kui kellegil on mulle pildilolevate velgede kapsleid pakkuda, siis võid ühendust võtta .
Sisuks sai Omega 3000-de poolkorvid, muus osas suht stock. Diffriks on kemppi, esitiivad said Anvari käest enamvähem korralikud sebitud ning värvitud. Ideaalis oleks veel tagauksi ka vaja. Udukad tuleks ka külge keerata. Vedelevad mitu aastat juba riiulis.
Varuosade kättesaadavus on muidugi hoopis teine teema... Näiteks terve väljalaske pidin sebima Poolast, sest Eestis kohapeal lihtsalt ei ole mitte midagi... Mingil hetkel polnud ka klapikambritihendit mitte kuskil kohapeal olemas. Võtsin ka neid igaksjuhuks mitu varuks .
Lisan ka mõned pildid. Täna oli kehv ilm ja auto vedeles suures loigus, seega ei viitsind sinna tallama minna , eks üritan homme paremad teha...
Doonori lõpp.
Paar videot on ka. Siin esimene käimine ja esimene sõit.
https://www.dropbox.com/home/Mart%20Sii ... 869698.mp4
https://www.dropbox.com/home/Mart%20Sii ... 074405.mp4
To do list:
Laepolstri riie tuleks ilmselt tagasi liimida. Ripub päris kohutavalt.
Legaalne sumps alla teha (Ühesõnaga peaks kuskilt mingid kat-id sebima). Praegu on all pmst otsetoru ja tagapütt
Põhjakate alla toppida
3000 võre ette tuunida.
Üleüldse kuidagi tänavalegaalseks saada.
Ühesõnaga igav ei hakka.
Edit: Kui kellegil on mulle pildilolevate velgede kapsleid pakkuda, siis võid ühendust võtta .
- Manused
-
- Opel 5.jpg (99.54 KiB) Vaadatud 6066 korda
-
- Opel 4.jpg (110.44 KiB) Vaadatud 6066 korda
-
- Opel 3.jpg (95.8 KiB) Vaadatud 6066 korda
-
- Opel 2.jpg (137.04 KiB) Vaadatud 6066 korda
-
- Opel 1.jpg (165.95 KiB) Vaadatud 6066 korda
Viimati muutis tartlane, 11 Mai 2021 16:08, muudetud 2 korda kokku.
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3202
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 63 korda
- Been tänatud: 74 korda
Re: Opel Omega A 1991
Lae jah,parem otse siia telo galeriist,mitte läbi mingite pilvede
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.