Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Fitment
Siin natuke näha rehvi kõverust, banaan.
Muidu leidsin täpselt samasugused rehvid nagu mul hetkel all, Nokian WR A3. Isegi mustrijääk umbes samasugune, 6mm
Ostsin ära, nüüd ootan transport Haapsalust Helsingisse, vedas et sõber liigub nädala pärast ja võtab neid kaasa.
2 tk sain, no jääb 1 varurehviks
Ja vahepeal mõtlesin et naljapärast proovib sõita ilma maf andurita, lihtsalt uurimiseks.
Ja johhaidi milline jõudu tuli selle pistiku eemaldamisel. Rongivääne. Nii kergelt läheb pöördesse niing omega lihtsalt lendab. Ja see veel ilma remapita! ei kujuta ette kuidas asi hakkab liiguma uue softiga, kohe tuli suur tahtsus seda teha
Huvitav veel see, et musta tahma üldse ei ole.
Proovisin siis pesta õhulugejat, kuivasin ära, panin tagasi ja ikka sama asi, kui see ühendadud, siis ei liigu nii hästi nagu ilma seleta. Eriti tunda madal pöördedel. Mootorile kuidagi kergem elada ilma seda huijoovinata, aga ikkagist saan aru et vajab uut panna.
Pestud siis, ennem oli päris kakkane küll:
Nüüd jään sõitma ilma maf andurita mingiks ajaks.
Siin natuke näha rehvi kõverust, banaan.
Muidu leidsin täpselt samasugused rehvid nagu mul hetkel all, Nokian WR A3. Isegi mustrijääk umbes samasugune, 6mm
Ostsin ära, nüüd ootan transport Haapsalust Helsingisse, vedas et sõber liigub nädala pärast ja võtab neid kaasa.
2 tk sain, no jääb 1 varurehviks
Ja vahepeal mõtlesin et naljapärast proovib sõita ilma maf andurita, lihtsalt uurimiseks.
Ja johhaidi milline jõudu tuli selle pistiku eemaldamisel. Rongivääne. Nii kergelt läheb pöördesse niing omega lihtsalt lendab. Ja see veel ilma remapita! ei kujuta ette kuidas asi hakkab liiguma uue softiga, kohe tuli suur tahtsus seda teha
Huvitav veel see, et musta tahma üldse ei ole.
Proovisin siis pesta õhulugejat, kuivasin ära, panin tagasi ja ikka sama asi, kui see ühendadud, siis ei liigu nii hästi nagu ilma seleta. Eriti tunda madal pöördedel. Mootorile kuidagi kergem elada ilma seda huijoovinata, aga ikkagist saan aru et vajab uut panna.
Pestud siis, ennem oli päris kakkane küll:
Nüüd jään sõitma ilma maf andurita mingiks ajaks.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2266
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Tänanud: 91 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
kas see nüüd 25mm flants ?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 22 Mär 2015 21:50
- Asukoht: pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Lase see maf kohe mõnel seadistajal välja kirjutada ja kohe natuke jõudu ka juurde keerata. Seda on vaja ainult egri jaoks sest turbo saab oma info map sensorilt.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Natuke jõudu juurde keerata
lõpptulemus +-140-150kw pole küll natuke
või maitea palju selle turboga saab, stock 2.5dti saab remapida kuni 145kw vms, 2556ga ma arvan saab natuke rohkem, aga samas ei oska midagi öelda
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2718
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Tänanud: 31 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
ee, kas õhulugejat ka mitte kütuse pritsekoguse arvutamise jaoks vaja pole? Rõhk ja õhu kogus ei ole omavahel aritmeetilises seoses.
see on ka põhjus, miks vahetatakse väiksed turbod suuremate vastu.
Muidugi üks põhjus on see, et väiksema turbo läbilaskevõime on madalam(ristlõike pindala), sest seal on sisemine takistus suurem.
Kuid väiksem turbo liigutab sama absoluutrõhu juures ka vähem õhku läbi, kui suurem turbo sama rõhu juures.
Meelevaldse näite tuues, siis väike turbo näiteks 1bar absoluutrõhku tootab 150L minutis, siis suur tubo sama rõhu juures 200L/min
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2266
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Tänanud: 91 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Siis ikkagi sellele veljele 30-40mm vaja
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Ei?
Nii kõige parem seis, sest kui auto inimesi täis rehv ei käi tiivade vastu. Oleks mingi 30-40mm siis oleks kaput.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2266
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Tänanud: 91 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Kitsam rehv kergelt strech ja siis ei käi vastu
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Strech on sigullite teema, laiad plekkid+ strech rehvid.
Aga ma kahjuks pole stretchi lover, nii et jääb nagu on.
Välimus võib öelda täiesti valmis, ainuke asi mis tahan veel: esistangelisa, originaal oma, niing toonkile esi klaasidele. Kevadel veel värvib küljekarbid esistangega.
Nüüd peab interiöör korda tegema, tahan kõik uued turvavööd, mõned nuppud ära vahetada (avariinupp ja salongipuhurite omad), uued originaalsed kummimatid, või mis on mõeldud selle autole, mitte need mis mul hetkel on, mingid universaalsed ja ei istu sirgelt, nagu peaks. Ja ikkagist keemiline pesu teha.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2718
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Tänanud: 31 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
strech rehv on neile, kes jaksavad bling-bling velge osta, kuid rehvide jaoks jääb eelarvest puudu.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
ma ei kujuta ette stretsiga sõita. ma ühe juuniori golf3 proovisin.ahastus tuli peale. sillad olid korras aga juhitav see kolkswagen 3 nüüd küll polnud.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
235 laiusega jättis mul kah välimise serva puutumatta. ja sisemise näris läbi. probleem just 17 tollise veljega
ma võin järgmisegs nädalaks selle anduri varuosakoodi leida mis mul asenduseks läks. mul on karp veel alles.
pesukaru mingi 1,6 või 1,8 bensuka oma.üle 2 liitri sakslased ka suht koht sama ploki peal.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Mis prikoll saab olla, kui kaua sõidad suure kiirusega (120+) mingi 15km pärast hakkab esp tuli põlema niing ei saa seda enam nuppust tööle panna. Peab auto restardima siis jälle kõik korras, ehk nuppust saab välja lüllitada niing tööle panna. Väga ei sega küll aga siiski huvitav general motorsi nali. Ja kui sõidad mingi 80-100 siis sellist jouki ei tee
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Rehvid eri kõrgusega...
Absu andur õhtul
Absu blokk saba andmas.
Absu andur õhtul
Absu blokk saba andmas.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851