Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Suletud
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Ja, tean et tosooli vaja juurde valada!! :D
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3201
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Jürts »

Mina need laiendid Ristole müüsin, sellepärast teadsingi, et tal need on :mrgreen:
Kes tänasid kasutajat Jürts selle postituse eest:
b00ster
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Kasutaja avatar
Andrus
Huviline
Postitusi: 329
Liitunud: 07 Veebr 2007 09:15
Auto: Omega Fl 3.0dti
Asukoht: Rõngu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Andrus »

Kapott kipub piki kukalt käima, et kaigas püsti seal? :D

Aga muidu näeb päris hea välja.
Kes tänasid kasutajat Andrus selle postituse eest:
Tomzzb00ster
Kawasaki VN 1500 cm³ Mean Streak
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Martin »

vasakpoolsed 3 tk on taastatud pihustid(puudub valuvormi raadius, pihusti plastikosa on pealt maha freesitud, seda on näha), ülejäänud kolm peaks minu poolt olema paigaldatud kunagi.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Andrus kirjutas: 01 Apr 2019 20:30 Kapott kipub piki kukalt käima, et kaigas püsti seal? :D

Aga muidu näeb päris hea välja.
Kapotti amordid ei hoia enam, täiesti otsas. Mingipäev vahetan ära.
Üks kord sain normaalselt päähe sellega, haige valu ja paar sekundiks pilt oli mustaks läinud, enam ei taha :lol: :lol:
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Martink91 kirjutas: 01 Apr 2019 20:37 vasakpoolsed 3 tk on taastatud pihustid(puudub valuvormi raadius, pihusti plastikosa on pealt maha freesitud, seda on näha), ülejäänud kolm peaks minu poolt olema paigaldatud kunagi.
1-2-3-4-5-6
Pilt
Pilt
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Rax »

b00ster kirjutas: 01 Apr 2019 20:54
Andrus kirjutas: 01 Apr 2019 20:30 Kapott kipub piki kukalt käima, et kaigas püsti seal? :D

Aga muidu näeb päris hea välja.
Kapotti amordid ei hoia enam, täiesti otsas. Mingipäev vahetan ära.
Üks kord sain normaalselt päähe sellega, haige valu ja paar sekundiks pilt oli mustaks läinud, enam ei taha :lol: :lol:
Kapoti amordid võid ju kõveraks väänata kui nagunii uued paned, pole vaja kaigast kaasas kanda, aga see kaigad võib pagassis suhtekorraldaja ka olla mõnel. :lol:
56232754
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Ammu tahtsin filmida. Väike kiirendus video.
https://www.youtube.com/watch?v=HMJt7QiLu2Q

Videol näha, et turbo alles mingi 2200 hakkab puhuma, aga kui hakkab siis oom liigub päris normalno :D
Mdea miks asi hakkab nii hilja puhuma, ausalt.
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Rax »

See 2200 rpm on normaalne. Minul on näiteks chipitud nii et 2200 on max NM. Kui oleks tahtnud et turbo varem järgi tuleks, siis oleks sidurile hakkand. No tegelikult on tunda et hakkab puhkuma juba alla 2000, aga 2200 oled juba istmes kinni.
56232754
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Rax kirjutas: 06 Apr 2019 04:46 See 2200 rpm on normaalne. Minul on näiteks chipitud nii et 2200 on max NM. Kui oleks tahtnud et turbo varem järgi tuleks, siis oleks sidurile hakkand. No tegelikult on tunda et hakkab puhkuma juba alla 2000, aga 2200 oled juba istmes kinni.
Ühel 3.0d umbes 1300 hakkab puhuma. Kadestan. :oops:
Jaa, saan aru et see mingi 3.0d pole, aga ikkagist tahaks veits varem kui 2200.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Jospa »

Sama rpmi pealt puhub mul ka. Võiks madalamalt võtta nii 1500 pealt juba
Kes tänasid kasutajat Jospa selle postituse eest:
b00ster
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Martin »

Kui panna väiksem turbo või 3.0 püstak vahele, siis saab varem puhuma.
Kubatuuri vahe on 16%. kui paegu hakkab 2200 pealt puhuma, siis 3.0 konega saaks teoreetiliselt 1848 rpm pealt käima. Mis on ikka kõrge... huvitav, kas vaakumit tühipöördel ikka piisavalt või lekib maha?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
tanellenat
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas tanellenat »

Rax kirjutas: 06 Apr 2019 04:46 See 2200 rpm on normaalne. Minul on näiteks chipitud nii et 2200 on max NM. Kui oleks tahtnud et turbo varem järgi tuleks, siis oleks sidurile hakkand. No tegelikult on tunda et hakkab puhkuma juba alla 2000, aga 2200 oled juba istmes kinni.
Stiven teebki nii et 1800 pealt hakkab puhuma. See selleks et hooratas ei saaks suurt koormust. Mul Transiti tegi sama moodi ära. :mrgreen: Transit sai 500nm ja umbkaudselt 170-180kw. Transitil originaalis 92kw kuid tehasest tuli ka 140kw lihtsalt aju piirang seega sai 140 alguses ja siis sinna juurde väänatud :D
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Martink91 kirjutas: 06 Apr 2019 21:01 Kui panna väiksem turbo või 3.0 püstak vahele, siis saab varem puhuma.
Kubatuuri vahe on 16%. kui paegu hakkab 2200 pealt puhuma, siis 3.0 konega saaks teoreetiliselt 1848 rpm pealt käima. Mis on ikka kõrge... huvitav, kas vaakumit tühipöördel ikka piisavalt või lekib maha?
Krt pidin täiesti algusest M57D29 panna, nüüd liiga hilja ja mõttetu ja ei viitsi :D. Kuna tihendid, simmerid ja asjad oma mootoril vahetatud. Ja raha ka pole selle jaoks ja ei pea mingi mega suur vahe olla 2.5d või 2.9d, mu meelest. Kas lekib või mitte ei oska öelda. Kiirendades tahmab ka muidu, suurtel pöördedel, mitte väga hullu, aga tahmab küll. Kütusekulu normis.
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Jospa kirjutas: 06 Apr 2019 17:26 Sama rpmi pealt puhub mul ka. Võiks madalamalt võtta nii 1500 pealt juba
Sain ühe 3.0ga tiiru, ATM kast. Aparaat mingi 1400pealt hakkab huijaaritama. Väga mugav sõita sellega. Pizdets kuidas kadestan :D
Suletud