Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Okei, kuna mootori poolt auto suht valmis, nüüd mõtlen, et võiks välimusega veel midagi teha....
Mõtlesin, mõtlesin, natuke paintis joonistasin.... ja sündisin seda:
VS Original
Kes mis arvab? r18
Mõtlesin, mõtlesin, natuke paintis joonistasin.... ja sündisin seda:
VS Original
Kes mis arvab? r18
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3201
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 69 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Ma arvan, et sa ei saa neid style 128 sinna koopasse mahtuma. E65 on ET 15-25..pane flants juurde ja ma arvan et hakkab sitta peeglisse pritsima
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2717
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Tänanud: 31 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
siis tuleb quattro või vfts-s tiivakaared panna
Tegelt velg võib ilus olla, aga see läheb vist liiga käest ära.
omega originaal on 33mm ET. Paned flansi vahele, siis läheb et veel väiksemaks.
Pakun puusalt et kõige õhem adapterflans on 20mm.
25mm et puhul saad lõpuks et 5mm.
Minul on originaal veljega taga 8mm, et see 5 nagu ei lõhu, aga ees hakkab küll palju probleeme tekitama.
19 tolli puhul läheb sõidumugavus ka käest ära.
Mida suurem velg, seda väiksem on veljel oleva rihma paksus ja seda rohkem hakkab koormama vedrustust ning ka velg ise hakkab rohkem punkt koormust saama löökaukudest.
Ise üle 18'' ei läheks omega puhul. Kuigi puhtalt ratsionaalselt mõeldes on kõige õigem valik võimalikult väike velg üldse- kõige pehmem ja kõige odavam.
Tegelt velg võib ilus olla, aga see läheb vist liiga käest ära.
omega originaal on 33mm ET. Paned flansi vahele, siis läheb et veel väiksemaks.
Pakun puusalt et kõige õhem adapterflans on 20mm.
25mm et puhul saad lõpuks et 5mm.
Minul on originaal veljega taga 8mm, et see 5 nagu ei lõhu, aga ees hakkab küll palju probleeme tekitama.
19 tolli puhul läheb sõidumugavus ka käest ära.
Mida suurem velg, seda väiksem on veljel oleva rihma paksus ja seda rohkem hakkab koormama vedrustust ning ka velg ise hakkab rohkem punkt koormust saama löökaukudest.
Ise üle 18'' ei läheks omega puhul. Kuigi puhtalt ratsionaalselt mõeldes on kõige õigem valik võimalikult väike velg üldse- kõige pehmem ja kõige odavam.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Poust
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
- Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Ma enda omal vaimusilmas näen vossen cv3 erilaiuseid 19 tolli. Joonista need korra alla
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Ma ise ka r19 ei taha, minu jaoks r19 on overkill. r18 on see mida võiks panna. Tegelt, küll, jah r15 ja mingi 195-65 rehv on kõige parem, mugavam ja samas koledam , disain maksab mugavust . Siis need elited võiks jäta talveks, ja suveks tahaks mingi r18 ja kindlasti 5kodaraga. Mul ei meeldi teised disainid kahjuks. Style 128 on mu jaoks kõige ilusam kunagi maailmas eksisteeriv velg. Mäletan keegi, kellel oli värviline nickname forumil müüs mingid r18 5 kodaraga ja vist erilaiused ka viimasel kevadel, mingi must unikas oli, irmscher replica võrega veel. Eks kui loed seda, anna teada kui veel alles
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2264
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Tänanud: 91 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Kirjuta Jürtsile tal äkki alles veelb00ster kirjutas: ↑14 Jaan 2019 16:12 Ma ise ka r19 ei taha, minu jaoks r19 on overkill. r18 on see mida võiks panna. Tegelt, küll, jah r15 ja mingi 195-65 rehv on kõige parem, mugavam ja samas koledam , disain maksab mugavust . Siis need elited võiks jäta talveks, ja suveks tahaks mingi r18 ja kindlasti 5kodaraga. Mul ei meeldi teised disainid kahjuks. Style 128 on mu jaoks kõige ilusam kunagi maailmas eksisteeriv velg. Mäletan keegi, kellel oli värviline nickname forumil müüs mingid r18 5 kodaraga ja vist erilaiused ka viimasel kevadel, mingi must unikas oli, irmscher replica võrega veel. Eks kui loed seda, anna teada kui veel alles
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3201
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 69 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Rohkem pilte saaks? Rehvidega, või ilma?
Kui rehvidega ss mõõdud? Hind?
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3201
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 69 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Oeh, ei viitsi neid keldrist välja tassida enne, kui keegi ära ostab esirehvid väga head, tagumistel sisemised servad siledad, a riie väljas pole. 8,5 ja 10 tolli laiad.
Hind 250.
Hind 250.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
- Poust
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
- Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Su omegal väga mõnus hääl muidugi eriti gaasi sa hetk ei vajutand aga vaiksel pöördel oli mõnus
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Sellel ei ole vajagi palju vajutada
Kus nägid muidu
- Poust
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
- Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster
Lasid mu üle tee näksi juures
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.