Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Suletud
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Noo jaa, aga samas tippkiirus meie riikidel pole küll väga vajalik :D See hea kuskil autobahnil, Saksamaal. Ja isegi siis väga ei viitsi mingi 400k+ autoga tahho punase tsoonas sõita :lol:

Kusjuures see on isegi hea, et opelil 3.27 ja 3.45 diffrid. Natuke erksamad, aga samas 120kw->110kw ja 105kw->96kw :cry:
Ja mis mul tegelikult kahju on, et tehasest ei olnud 3.0DTI omega, nagu näiteks 3.0d Range Rover 130kw olemas.
Aga, omame seda, mis omame. :)
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas Rax »

Eks ta inseneride poolt nii arvutatud ole.
Väiksema ülekandega differ teeb lõpuks su stock seades auto uimaseks. Pöörded võivad ju madalad olla, aga maanteekiirusel ei jaksa enam minna ja hakkab jubedalt neelama. Sellepärast ongi pöörded kõrgemal et jõud oleks koguaeg olemas.
56232754
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas raudpats0 »

omega on sama moto puhul ökom kui bemm. ligemale 1,5 liitrit sajale ja erksam. mul manuaal tds oli orikas difriga 2000rpm 100/kmh ja vahetatud lsd difriga 2400rpm 100km/h. differ oli 2,5v6 atm oma. küttekulu muuseas oli suuremal pöördel väiksem pea liiter.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Keegi oskab aidata rullikute ja rihmade ostmisel, nagu kas Y25DT'el on kõik nagu M57l (1gen)?
Rullikud kokku 4tk siis? (Rihmarattas ei arvuta)
Kuidas rihmadega? Generaatori niing kliimakompressori omad ja kõik?
Rihmapinguti?

Ei leia info nettis rsk :evil:

Need asjad aamu tahavad vahetust saada, aga tahaks ikka kõik korraga vahetada, mitte et nagu ostab neid asju, ja vahetamisel saab teada et seal veel mingi 1 rullik olemas, mis jäänud ostmata. :lol: Kuna endal garaasis pole seda "keldrid" peab siis leppima teise inimesega, et ta laenaks enda garaas päevaks. Veel peab kõik tegema ühel päeval, sest jõuab Eesti reede õhtul ja juba pühap hommikul läheb Soomele ära. Ühesõnaga kõik rakse ja probleemne, et ma oleks küll vägatänulik, kui keegi annaks teada mis seal kapotti all toimub neende rullikutega ja rihmadega, või maitea, kui keegi annaks kõike vajaliku detaile OE varuosakoodid.
Kõik mis leidsin et CONTITECH rihmad on enamvähem head, ja kui rullikud siis INA päris okei.

Muidu auto sõidab igapäev ja probleemi ei tee (peale seda et korralik vilin ees, mingi rullik täiesti läbi, ja ta ei ole lihtsalt märg vms, ise laager juba surnud), ja lõpuks elasin üle see must joon, kui absoluutselt kõik lagunes, alates diffrist kuni turboni :lol:


Samuti psse võib pakkuda töökorras 3.0d 047 pihustid, 6tk.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas Martin »

kõik rullikud on samad mis bemmil.
Odavatel rullikutel kas pole üldse määret või on sisse pandud hoopis mingi vaseliin, mitte laagrimääre.
egt rullikul oli täitsa ruville laager, aga ilma määrdeta. Vahetasin määrde ära ja asi kestab.
Kes tänasid kasutajat Martin selle postituse eest:
b00ster
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Täna sain kauaoodatud tellimus kätte. Nettilehel oli kirjas et post 2-3 tööpäeva, kuid tegelikult ootasin 8 päeva :)
Rihmapinguti & other kakka. Järgmisel nädalal vahetab ära.

Pilt

Vahepeal vahetasin kõik armatuuri pirnid ära. Ennem vasakpoolne ei põlenud. Tegelikult väga kerge töö, max 30min läks sellega, nüüd arvan saan 10min hakkama :D Ei tea miks varem ei teinud seda, mõtlesin et see mingi raske teema :oops: Panin muidu 5w pirnid, tean et seal originaalis 2w, mõned panevad 3w, ja 5 on nagu vale värk, aga ma hoian heledus pmst minimaalsel tasel, nii et midagi seal ära ei põle. Lisaks ennem mind seal oli ka 5w, ja midagi ei põlenud, heledus oli koguaeg max tases. Alguses proovisin 3w, ei näe sittagi, ebakomfoortne :D

Pilt

Mingipäev tulin parklasse, väljalüllitasin salongipuhur ja tuled, hakkasin koguma asju ja märgisin seda:

Pilt

Õues 0 kraadi ja 0.3 tühikäik :mrgreen: who can do smaller?

Samas otsin veel erinev nuppud salongile, homme vahetan ära, mu omad on väga kuulunud ja koledat. Need mis sain enamvähem okei, nagu seisukord keskmisest üle.
Ja termostaat (Ei tea milline, aga arvan et mitte egrri oma) jälle putsis :) Alles aasta tagasi vahetasin mõlemmad ära, panin HELLA ja uus jahutusvedelik. Nüüd uuesti auto ei lähe soemaks. Nagu salongis on soe küll, aga mootor mitte kunagi ei jõua 90kraadile. Hoiab 75-85, oleneb mis teed. Maantel kasvab kuni 85, kui 100km oled sõitnud, ja tühikäigul kukkub kuni 75. No nagu ennem oli, täpselt sama huinja. Ajab nii närvi oiblää. Nahhui ta teeb nii, eriti talvel....

Nii otsustasin panna vanahea papp radiaatori ette, võite heitida, et ma debiilik jne, aga see asi reaalselt aitab :lol: Eelmisel talvel olen ka niimodi teinud, ja jäängi elulõppuni nii tegema, diislitel siis. :lol:

Pilt

1 osa siis seal kui iluvõre, 2 osa enne radiaatorid. Meil siin soomes oli -10kraadi vahepeal, ja sellega soe õhk jõuab kiiremini salongile. See on fakt.

EDIT: unustasin mainida et tagauks nii prõksub et kardan seda avada üldse, homme liigun Eestile niing sõidan läbi forssi ja ostan 10tk neid stopperid :)
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas Martin »

originaal pirnid ongi 5w kellaploki taustvalgustusele. Ma ei tea kust sa 2w jutu võtnud oled.
Ja soojaks ei lähe ta sul seetõttu, et sul on egr välja lülitatud.
Kui sul termostaat läbi oleks, siis sul ei läheks maantee sõidu aeg kindlasti 85 kraadini.
Ma ise sõidan ka suht külma mootoriga ringi, seier on maanteel seal 80 kraadi juures. Linnas tõuseb 92 peale(siis rakendub kliima ventikas).
Õige tühikäigu kulu on 0,6L/h, väiksemaks kukkumist pole küll mitte kunagi näinud, pigem läheb ikka suuremaks, kui mingi probleem on.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Martink91 kirjutas: 30 Nov 2018 03:12 originaal pirnid ongi 5w kellaploki taustvalgustusele. Ma ei tea kust sa 2w jutu võtnud oled.
Ja soojaks ei lähe ta sul seetõttu, et sul on egr välja lülitatud.
Kui sul termostaat läbi oleks, siis sul ei läheks maantee sõidu aeg kindlasti 85 kraadini.
Ma ise sõidan ka suht külma mootoriga ringi, seier on maanteel seal 80 kraadi juures. Linnas tõuseb 92 peale(siis rakendub kliima ventikas).
Õige tühikäigu kulu on 0,6L/h, väiksemaks kukkumist pole küll mitte kunagi näinud, pigem läheb ikka suuremaks, kui mingi probleem on.
Aaa ma tervenett lugesin läbi, et mis pirnid seal on, ja leidsin infot et 2w. Aga mõned panevad 3w et nagu oleks heledam. Aaa okei muidu, siis saab max tasemele panna :D temperatuur tõuseb kuni 80-85 alles siis kui oled väga kaua sõitnud, 100km. Mul kodust tööle mingi 27km sõit ja kui jõuan tööle, seier kuskil 75* peal. Alles paar päeva tagasi veel ei olnud nii. Temp väljas siis -5 kuni 0.
Muidu kui mootor täiesti soe, salongipuhur puhub ja tuled põlevad ka siis näittab 0.5l/h
Sain 0.3 alles siis kui väljalüllitasin pmst kõike, tahtsin et autol oleks külm, et hommikul klaaside peal jää ei oleks.
Kasutaja avatar
siimp
Klubiliige
Postitusi: 160
Liitunud: 25 Aug 2015 09:34
Asukoht: Põlva
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas siimp »

b00ster kirjutas: 30 Nov 2018 09:03 temperatuur tõuseb kuni 80-85 alles siis kui oled väga kaua sõitnud, 100km. Mul kodust tööle mingi 27km sõit ja kui jõuan tööle, seier kuskil 75* peal. Alles paar päeva tagasi veel ei olnud nii. Temp väljas siis -5 kuni 0.
..mul on 10km külmaga mootor nõks alla 90 kraadi (87 kraadine termostaat peaks mul olema) ja tuba on 27km peale juba väga soe. Tahan veel enne talve põhja katte ka lasta sõbral valmis meisterdada ja samamoodi papitükk radika ette :D Sul on põhja kate olemas?
Omega 3.0dti automaat
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Temperatuur nagu jõuab 75kraadidele ja jääb seal väga kauaks. Pärast pikka sõidu hakkab edasi liikuma. Ja maantel läheb soemaks, kuna seal papp radika ees, mis nagu blokeerib külma õhku :D ja manteel mootoril koguaeg pöörded, slspt temp kasvabki? arvan ilma selle pappita temp oleks koguaeg 75~. Aga see lslt mu arvamus.

Nagu mul mingipäev hakkas komppu näitama et low aircoolant level. Ostsin mingi jahutusvedelik ja valasin umbes 300ml sisse max leveleni. Kuna ei mäleta milline vedelik valasin sinna aasta tagasi, panin värvi järgi. Tean ka et seal need g11, g12, g13 teemat, aga sellel ei olnud kirjas mis antifreezega tegu. Küll see mingi CCCP aja tosool ka polnud :D Võibolla juhtus see jahutusvedeliku ebasegamine ja termostaat läkski putsi? Ennem ju oli nii. Sest mul ennem seda kõik töötas ideaalselt, stabiilsed 88-90kraadid. Õues oli samad kraadid nagu nüüd.
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

siimp kirjutas: 30 Nov 2018 09:11
b00ster kirjutas: 30 Nov 2018 09:03 temperatuur tõuseb kuni 80-85 alles siis kui oled väga kaua sõitnud, 100km. Mul kodust tööle mingi 27km sõit ja kui jõuan tööle, seier kuskil 75* peal. Alles paar päeva tagasi veel ei olnud nii. Temp väljas siis -5 kuni 0.
..mul on 10km külmaga mootor nõks alla 90 kraadi (87 kraadine termostaat peaks mul olema) ja tuba on 27km peale juba väga soe. Tahan veel enne talve põhja katte ka lasta sõbral valmis meisterdada ja samamoodi papitükk radika ette :D Sul on põhja kate olemas?
Mkm, põhjakattet ei ole.
No salongis mul ka soe, aga mootori temp koguaeg 75~.
Ja puhuris koguaeg 21° temp, kuna imo see on kõige komfoortsem temp :)
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas Martin »

vaata, et sul mingil juhul punast jahutusvedeliku sinna sisse ei saanud. See keerabki termokad peeti, kuna on punase vedeliku jaoks valest materjalist.
ja kuni 75 kraadini läheb vb seetõttu kiiresti, et gero töötab just sinna temperatuurini ja edasi lülitab ennast välja.
Kes tänasid kasutajat Martin selle postituse eest:
b00ster
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
kuno666
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 22 Mär 2015 21:50
Asukoht: pärnu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas kuno666 »

Huvitav minu omegal algusest peale punane sees olnud ja korra vahetasin termostaati aga mootor läks suht kiirelt soojaks ainult salong jäi jahetaks. Nüüd eemaldasin selle egri jahutus torud ja salong läheb ka soojaks .
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Martink91 kirjutas: 30 Nov 2018 11:03 vaata, et sul mingil juhul punast jahutusvedeliku sinna sisse ei saanud. See keerabki termokad peeti, kuna on punase vedeliku jaoks valest materjalist.
ja kuni 75 kraadini läheb vb seetõttu kiiresti, et gero töötab just sinna temperatuurini ja edasi lülitab ennast välja.
Ei, ei, ikka sinine + sinine. Nii loll veel pole :D
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas Martin »

kuno666 kirjutas: 30 Nov 2018 11:51 Huvitav minu omegal algusest peale punane sees olnud ja korra vahetasin termostaati
Aeg-ajalt joppab ja ei juhtu midagi. Kuid üldiselt kipuvad need peeti minema. Võimalik et resistentsus sõltub ka termostaadi tootjast.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Suletud