23. leht 48-st

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 01 Mär 2019 23:13
Postitas Martin
omega salongipuhuri surm on üsna harv nähe. Kui paned otse 12v klemmdidele peale ja tööle ei hakka, on mootor kutu. Kui hakkab, on reostaat. Reostaadi surm võib tulla kinni kasvanud salongfiltrist, mis ei lase enam õhku läbi. Nimelt reostaati jahutatakse sisse imetava õhu abil. Ja kui filter umbes, siis vent võib täiega uhada, aga õhku peale ei saa. st puudub jahutus siilil ja siil põleb maha.

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 01 Mär 2019 23:45
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: 01 Mär 2019 23:13 omega salongipuhuri surm on üsna harv nähe. Kui paned otse 12v klemmdidele peale ja tööle ei hakka, on mootor kutu. Kui hakkab, on reostaat. Reostaadi surm võib tulla kinni kasvanud salongfiltrist, mis ei lase enam õhku läbi. Nimelt reostaati jahutatakse sisse imetava õhu abil. Ja kui filter umbes, siis vent võib täiega uhada, aga õhku peale ei saa. st puudub jahutus siilil ja siil põleb maha.
Alles vahetasin salongifilter, panin mingi aktiiv.... See filter on mingi kivisüsiga vms, ja vb ei lase piisavalt õhku läbi? No mdea, ei usu :roll: :D
Muidu puhur vahepeal, talvel, kui oli külmad tegi erinev koledad hääled, esimesel sekuntidel, ja vot, üks hommik ei läinud tööle. Krt küll veel 1 kuu külmad, peab kannatama :D Alguses kui istud külm autosse mingi aja pärast aknad lähevad uduseks, peab katuseluuk avada, et niiskus läheks ära. Aga siis pizdets kui külm :D No muud valikud pole, elab üle :lol:

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 01 Mär 2019 23:47
Postitas b00ster
Mdea sellel autol iga asi läheb katki :D

Martin, kas sa ise korralikult nussisid selle autoga või ikka jõudsid müüa õigel ajal? :lol:
Kahjuks vana teema on kustutatud.

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 02 Mär 2019 01:46
Postitas Jürts
b00ster kirjutas: 01 Mär 2019 23:47 Mdea sellel autol iga asi läheb katki :D

Martin, kas sa ise korralikult nussisid selle autoga või ikka jõudsid müüa õigel ajal? :lol:
Kahjuks vana teema on kustutatud.
Martin ei sõitnudki selle autoga. Ostis rondina, putitas vähe ja müüs natuke vähem rondina 🤣
Aga kui soendus enne mölises, siis kas mootori laagrid või harjad.
Sorry Iljuhhin,aga mulle jääb arusaamatuks, miks peaks sa Soome palga juures veel mitu kuud külma autoga sõitma, enne kui uue/kasutatud vendi mootori osta saad?
Tegelt ka, kui Soome palgaga peab 2-3 kuud säästma, et 50€ kokku saada, siis võiks ju ka kodumaal tööd teha. Hoiaks hunniku raha kokku laeva piletite pealt 🤣

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 02 Mär 2019 07:28
Postitas Rax
Mina käisin seda oomi esimesena vaatamas tallinnas.
800€ oli hind ja tingimisruum oli ka veel kui kohe minema viin. Poolteist aastat oli seisnud seal maja ees, sisu oli räpane ja muid asju ka veel. Mina jätsin ostmata dokumentide jama pärast. Martin sai ise hiljem sellega majandada :D :D

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 02 Mär 2019 10:19
Postitas Martin
ma enam täpselt ei mäleta, aga vist 650€ oli millega ostsin. dokid ajasin 2 või kolm kuud hiljem välja, auto kandsin oma nimele, ja autosse sisse panin puhast raha mingi 700 ringis.
Mälujärgi panin kõik neli uut park andurit(20€ tk), uus(kasutatud) eberi aju, uus küünal(30€), termostaat(30€), jahutusvedelik, õli, talverehvid(80€), ajasin välja antitheftiga puldi, et autole varuvõtme saaks teha, vikingist võtsin immo PIN koodi(30€). Ukse alt tegin rooste ära ja tagumise tiiva värvisin ka mingil põhjusel. Peale läks kasutatud kõrgsurvepump. Hiljem selgus, sojast peast välja suremise põhjus- vända andurile oli 2 tihendit alla pandud ja andur oli 3mm kaugemal, kui peaks. Sisu pesemine, kõik detailid tõstsin autost välja, sinna läks oma paar päeva(turtel wax on üli hea asi ). Põhjavaip käis mingis ettevõttes keemilises pesus(40€). Klapikambri kaane tihendi vahetasin.
Natukene sõitsin ka, aga see piirdus vb 1000km läbisõiduga. Turgu läks 2400€
müües ei töödanud parema esimese uksetõstuki nupp ja tagumine kaardin, termostaat oli vahepeal uuesti untsu läinud, kuna ilmselt gerosse jäi tilk punast jahutusvedeliku ja rohelisega segunedes rikkus termostaadi ära. Jahutusvedelik oli valgeks tõmmanud. Muidu oli timm pill.

Autol peaks 420k juba peal ka olema, et ei imesta, kui ventikas kinni on. Lõpuks saavad harjad otsa ikkagi. Õnneks väga keeruline vahetada pole. Kindalaegas eest ära ja ventikas juba paistab.

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 02 Mär 2019 11:52
Postitas kuno666
Enda omegal vahetasin eelmine aasta salongi vendi ära kuna lihtsalt lakkas töötamast ja maksis tutikas mingi 75 euri äkki. Vahetus oli ka suht lihtne. Aga kui uus osta siis mitte kõige odavam sest need ei ole nii tasakaalu aetud ja värisevad kui puhuri põhja paned.

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 02 Mär 2019 12:13
Postitas b00ster
Jürts kirjutas: 02 Mär 2019 01:46
b00ster kirjutas: 01 Mär 2019 23:47 Mdea sellel autol iga asi läheb katki :D

Martin, kas sa ise korralikult nussisid selle autoga või ikka jõudsid müüa õigel ajal? :lol:
Kahjuks vana teema on kustutatud.
Martin ei sõitnudki selle autoga. Ostis rondina, putitas vähe ja müüs natuke vähem rondina 🤣
Aga kui soendus enne mölises, siis kas mootori laagrid või harjad.
Sorry Iljuhhin,aga mulle jääb arusaamatuks, miks peaks sa Soome palga juures veel mitu kuud külma autoga sõitma, enne kui uue/kasutatud vendi mootori osta saad?
Tegelt ka, kui Soome palgaga peab 2-3 kuud säästma, et 50€ kokku saada, siis võiks ju ka kodumaal tööd teha. Hoiaks hunniku raha kokku laeva piletite pealt 🤣
Asi ei ole rahas. Mul soomes pole garassi, kus tegeleda. Aga haapsalus on garass, on tööristad. Soomes, kuskil parklas, maja ees maihakka midagi vahetama, eriti kui õues -5.
Vott tak vot 😀

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 02 Mär 2019 12:52
Postitas b00ster
Ja kui nii hakkata mõtlema, palju siin Martin on teinud, ja palju ma olen raha alla pandud (VIIMASEL 2A JOOKSUL), siis tuleb päris suur summa :lol: .
Ma ostsin seda 1300€, auto oli korras, kast töötas nagu unistus. Autol oli r15 plekkid. Enne mind oli allea vahetatus esiklass. Ainuke kasjakk oli differ ja termostaat. Mõlemmad saanud vahetust. Siis vahetasin veljed, 50€ saanud mustad Elite ring :D , värvimistööd 0 (lihtsalt atsetooniga eemaldasin värv ära, kuna veljed oli spreyega värvitud, seda kohe märgasin ostmisel. Kast hakkas libisema. Vahetasin stabikakondid, panin mingi nonamed (need mis oli kohal Haapsalus) piduriklotsid, piduriandurid (need mis on esiklotsides), kässar korda teinud. Muidugi oli need õlid ja filtri vahetused. Vahetasin visko ära, saanud mingi sitt visko, mis undas, aga vähemalt sirge oli. Vahetasin iluvõre. Plahvatas roolivõimu tagasivoolu voolik, vahetasin ära, lisaks pesisin sisselaske kollekas, vahetasin tihendid ära, ja karterituulutusfilter. Vahetasin pendelhoova puksi, käisin sillastendi. Vahetasin pidurivedeliku. Turbo suri ära. Andsin auto Martinile, kes tegi mulle manuual swap, vahetus koos tagumise vändasimmeriga + turbo vahetus, peale läks gt2256v (3.0d) oma. Eemaldasin ventilaator intercoolerist. Keevitasin sumpa; eemaldasin 1 kat ära ja püttid lõigasin ära, tagapütile läks simonssi resonaator. Kuna vana sump roostetas ära. Siis tuli tagavedrute vahetus, ostsin Anvari käest omega 3000 madaldussari, vahetasin alles tagumised. Auto läks tuttavale värvimisele, värvitud päris palju osad + esituled lakkitud. Vahetasin keskmine roolivarras. Vahetasin õhulugeja. Vahetasin kõik rullikud ja rihmad. Viisin autoveelkord Martinile, kes vahetas mulle pihustid (3.0d omad) koos M57N map anduriga ja esivända simmer. Käisin remappimisele, plahvatasime Wautzeriga egr toru :lol: , vahetasin egr toru, vahetasin turbo boost controll solenoid, tegin Map anduril juhtmed korda, õigesti, vahetasin starter, tõin uued veljed. Aahh veel kõlarid, kliima nuppud, flantsid, nahad, spido pirnid jne. Siuke list, ja nkn unustasin midagi. Ma küll anna ei alla, see auto saab valmis dailyks. Tegelt see juba ammu daily, aga laguneb rsk.. No loodan et varsti saavad juba kõik asjad vahetust ja enam midagi katki ei lähe.
Poleks ma armastanud omega ja poleks töötanud Soomes see masin ammu oleks pressi all. Martiniga päästsime teda surmast, tema oma sirge käega ja ma oma rahakottiga :lol:

Vähemalt nüüd: mootor töötab väga hästi, käivitub nagu kella värk, liigub nagu lennuk, seest pestud igalpool jne. Nüüd tuleb veermik full rebuildile, pidurid korras, kässärid ja asjad töötavad. Välimus ka pole hädane. Ülevaatusel muidu saanud puhtalt läbi, ainult et esiklassidel toonklaas oli pidi korduvale minema. Läbisõit hetkel 424k

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 02 Mär 2019 18:58
Postitas Martin
minujaoks oli eelmine omanik lihtsalt niipalju nahka teinud, et ma pidin jaurama niipalju.
Kõrgsurve pumba vahetus tuligi näiteks selle pärast, et eelmin omanik oli omast arust mingi tihendi vahetuse teinud tervele mootorile, ja siis mõtles et vända andurile on mõistlik kaks 3mm paksusega tihendit alla panna. sellest tuli ka soojast peast välja suremine. Kuna ma niipalju kebeniitasin, siis lihtsalt ehkupeale läks pump vahetusse.
Ilmselt see esimene vändasimmer sai samamoodi vahetatud mingise utiili vastu eelmise omaniku poolt, mida ma pärast boosteri soovil uue originaali(corteco) vastu ära vahetasin.
Ja no, ma pidin ju metsikult koristama, kuna auto hallitas. Selle sama vända anduri vea tõttu suri mootor välja, kui soojaks hakkas minema ja ilmselt seetõttu ka auto seisma jäigi tal- pooleteiseks aastaks.
Ahja, meenus veel selline asi, et üleeelmine omanik, nussis ajusid mootori tulega. VIKING motors ei saanud aru mis teema oli(aastal 2011). Külmast peast oli mootor limp moudis ja normaalselt sõita sai alles siis kui diagnostikga vea ära kustutasid sooja mootoriga. 2 päeva tegin monitooringut mootorile ja siis sain veale jälile- kütusefiltri andur pani külmast peast villast.

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 02 Mär 2019 19:49
Postitas b00ster
Muidu leidsin üks vana, 2009a teema autost.
http://www.streetrace.ee/foorum/viewtop ... 48&t=27879

Istmed oleks võinud sama seisus olla :lol:
Maisaa aru mis toimub neende tagatuledega. Vahepeal need oli toonitud, vahepeal valged, siis jälle toonitud? :?: :roll:
Nagu ma tean iga DTIl peavad tehasest toonitud tagatuled olema.

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 02 Mär 2019 20:22
Postitas Martin
See Raien Enok, oligi see, kes käis mootori veaga vikingi vahet, ja kellelt ma lõpuks auto oma nimele sain. Auto oli üldse SEB liisingu hingekirjas :D
Eks see üks totakas selle auto ära rikkus. Kui raienile pilte näitasin auto olukorrast, siis to ehmunus päris ära.

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 03 Mär 2019 17:20
Postitas Jospa
Mul ka neid rohelisi vaja. Veermik pehme.....vedel

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 03 Mär 2019 19:42
Postitas b00ster
Jospa kirjutas: 03 Mär 2019 17:20 Mul ka neid rohelisi vaja. Veermik pehme.....vedel
Võin 1tk 10€ga müüa, kuna mulle saadeti neid 3tk :D
Poes sellel hind 21€, saan saada koos pidurisuppordiga, kui sul veel vaja. Kui huvitab kirjuta pssi, räägime hinnast, palju ei küsi ja ma sel reedel juba Eestis. Support kompleektne ja töökorras.

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 04 Mär 2019 05:18
Postitas raudpats0
b00ster kirjutas: 02 Mär 2019 19:49 Muidu leidsin üks vana, 2009a teema autost.
http://www.streetrace.ee/foorum/viewtop ... 48&t=27879

Istmed oleks võinud sama seisus olla :lol:
Maisaa aru mis toimub neende tagatuledega. Vahepeal need oli toonitud, vahepeal valged, siis jälle toonitud? :?: :roll:
Nagu ma tean iga DTIl peavad tehasest toonitud tagatuled olema.
Tagatuled ei pea toonitud olema. Mul on originaalis toonimatta tuled. Lähevad vict pre fl tuled asemele. Kerdi müüdud tdi olid küljes ja mina vigu ei näinud seal et oleks valesti istunud. Peale müüki siis.