Opel Omega A 3000
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 13 Mär 2019 10:03
- Has tänanud: 5 korda
- Been tänatud: 2 korda
Opel Omega A 3000
Nonii.. Kuna kõik suure nõudmisega teemat tahtsid, siis otsustasin end kokku võtta ja selle ka siia teha.
Tegemist on 89nda aasta Omega 3000ga, mis tuli tehasest tumehalli värvi, manuaalkasti ja 3.0l 12-klapilise mootoriga.
Auto taustast ka veidike..
Auto saabus meie perre 2008a Detsembri lõpus (13a) tagasi ajutise auto pähe, kommiraha eest saadud. Tol hetkel oli käigukast laiali lastud, kuid et auto liiguks, sai alla topitud 2.0l kast koos 3.0 kojaga. Enne meid oli keegi jõudnud karpe kylje pealt lappida. Sai teda kasutatud nii vahest mõned aastad, kuniks 2015 jäi ta lõplikult kasutuna seisma, oma aega ootama..
Ja nüüd tänapäeva..
Kuna tekkis jõhker isu mingisuguse huvitava esimese projektika järgi, otsustasin lõpuks asja aretama hakata.
11. Oktooober 2021.a sai pill uuesti käima aetud üle kolme aasta, käivitus poolest pöördest ja ilma probleemideta. Käisin tegin autoga väikse tiiru, lasin mootoril rahulikult töötemperatuurile soojeneda ja tuulutasin teda veidi, siis ajasin ta sisse tagasi.
Jõudes siis 12. Oktoobri juurde, tekkis juhuslikult vaba päev, mõtlesin veidike asja ligemalt uurida. Ajasin auto teise kohta, kiskusin pealt karbikatted ja uurisin seisu altpoolt..
Ütleme nii, et karbid tuleks täies ulatuses ära vahetada ja sammuti ka tagumiste poolraami otsadega, kust raam paagi peale tõuseb.
Hetkeseisuga plaan keevitada külge uued karbid, raamijupid vahele uued, ees tuledega kõik jonksu saada, alla 3.0 kast, uus summutijooks ja ka täishooldus (rihmad, rullid, õlid, filtrid jne). Seda kõike siis nädalavahetuseti talvel nokitsedes, et kevadel saaks ÜV ja suveks kerge "barnfind" hõnguga pilli. Ülevärviga kiiret pole, seda jõuab veel mõelda.
Kindlasti on ka mingeid pudinaid vaja, niiet kui kellegil juhuslikult peaks olema 3000nde juppe, voib vabalt pakkuda. Lõustaraamatut arge soovitage, sealt tuleb yhe reaalse jupi pakkumise peale 7 viiesaja euro venda, neist kopp ees
Tegemist on 89nda aasta Omega 3000ga, mis tuli tehasest tumehalli värvi, manuaalkasti ja 3.0l 12-klapilise mootoriga.
Auto taustast ka veidike..
Auto saabus meie perre 2008a Detsembri lõpus (13a) tagasi ajutise auto pähe, kommiraha eest saadud. Tol hetkel oli käigukast laiali lastud, kuid et auto liiguks, sai alla topitud 2.0l kast koos 3.0 kojaga. Enne meid oli keegi jõudnud karpe kylje pealt lappida. Sai teda kasutatud nii vahest mõned aastad, kuniks 2015 jäi ta lõplikult kasutuna seisma, oma aega ootama..
Ja nüüd tänapäeva..
Kuna tekkis jõhker isu mingisuguse huvitava esimese projektika järgi, otsustasin lõpuks asja aretama hakata.
11. Oktooober 2021.a sai pill uuesti käima aetud üle kolme aasta, käivitus poolest pöördest ja ilma probleemideta. Käisin tegin autoga väikse tiiru, lasin mootoril rahulikult töötemperatuurile soojeneda ja tuulutasin teda veidi, siis ajasin ta sisse tagasi.
Jõudes siis 12. Oktoobri juurde, tekkis juhuslikult vaba päev, mõtlesin veidike asja ligemalt uurida. Ajasin auto teise kohta, kiskusin pealt karbikatted ja uurisin seisu altpoolt..
Ütleme nii, et karbid tuleks täies ulatuses ära vahetada ja sammuti ka tagumiste poolraami otsadega, kust raam paagi peale tõuseb.
Hetkeseisuga plaan keevitada külge uued karbid, raamijupid vahele uued, ees tuledega kõik jonksu saada, alla 3.0 kast, uus summutijooks ja ka täishooldus (rihmad, rullid, õlid, filtrid jne). Seda kõike siis nädalavahetuseti talvel nokitsedes, et kevadel saaks ÜV ja suveks kerge "barnfind" hõnguga pilli. Ülevärviga kiiret pole, seda jõuab veel mõelda.
Kindlasti on ka mingeid pudinaid vaja, niiet kui kellegil juhuslikult peaks olema 3000nde juppe, voib vabalt pakkuda. Lõustaraamatut arge soovitage, sealt tuleb yhe reaalse jupi pakkumise peale 7 viiesaja euro venda, neist kopp ees
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2287
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 71 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega A 3000
Väga viis!
Midagi kontimurdvat ei paista. Kindlasti vaata üle ka esimesed poolraamid, eriti mootori ruumi poolt, ka pealt. Seal kipub ka sellist roostet olema mida katsud siis kukub ära. Mis sisu su autol on? Originaal poolnahk 3000 nde sisu ?
Igatahes jälgin tegemisi!
Ps, vaatsin uuesti jah ikka õige 3000 salong
Midagi kontimurdvat ei paista. Kindlasti vaata üle ka esimesed poolraamid, eriti mootori ruumi poolt, ka pealt. Seal kipub ka sellist roostet olema mida katsud siis kukub ära. Mis sisu su autol on? Originaal poolnahk 3000 nde sisu ?
Igatahes jälgin tegemisi!
Ps, vaatsin uuesti jah ikka õige 3000 salong
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2736
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 82 korda
Re: Opel Omega A 3000
See on kere, mida tasub juba lappida. A omegate hinnad on Anvari aastate pikkuse töö tulemusel siin ülesse poole liikuma hakanud. 3000 on ka pisut erilisem mudel, kui tavaline 2L kärakas.
150kw dualram oleks ka äge mootor seal vahel.
150kw dualram oleks ka äge mootor seal vahel.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Opel Omega A 3000
Superäge ja soovin edu. Soovitan ka esimeste logarite alla vaadata. Minu väliselt tipp-topp koopad osutusid peale logarite eemaldamist täielikult sõelapõhjaks nende alt. Kipuvad neil ka üldiselt hästi mädanema (vee äravool on minuarust tehtud
tehasest suhteliselt sitasti). Sumpaga on aga selline lugu, et vähemalt eelmine suvi ma seda kuskilt kodumaalt ei leinud ning lõpuks tellisin Poolast (äkki nüüd keegi on hakanud pakkuma, aga eelmine suvi, kui mul vaja oli, siis oli täielik ikaldus sellega). Mingeid juppe vaja läheb, siis võid siia foorumisse vabalt teema teha, Anvaril vast vedeleb ühtteist ning vast vedeleb ka veel omal miskit (paar R6 mootoriga ompsi on enda oma tarbeks ära lammutatud).
Käigukastide sisud on külajuttude järgi samad nii r4 kui ka r6. On seal siis mingit erilist/tuntavat vahet?
Kui trossiga getragi kasti otsid, siis nende hinnad on ilmselt suht laes ja kahtlane kas eestis väga ongi.
tehasest suhteliselt sitasti). Sumpaga on aga selline lugu, et vähemalt eelmine suvi ma seda kuskilt kodumaalt ei leinud ning lõpuks tellisin Poolast (äkki nüüd keegi on hakanud pakkuma, aga eelmine suvi, kui mul vaja oli, siis oli täielik ikaldus sellega). Mingeid juppe vaja läheb, siis võid siia foorumisse vabalt teema teha, Anvaril vast vedeleb ühtteist ning vast vedeleb ka veel omal miskit (paar R6 mootoriga ompsi on enda oma tarbeks ära lammutatud).
Käigukastide sisud on külajuttude järgi samad nii r4 kui ka r6. On seal siis mingit erilist/tuntavat vahet?
Kui trossiga getragi kasti otsid, siis nende hinnad on ilmselt suht laes ja kahtlane kas eestis väga ongi.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 13 Mär 2019 10:03
- Has tänanud: 5 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Opel Omega A 3000
R4 ja r6 kastid siiski veidi erinevad, olen saanud ka oige kastiga 3.0 korvalistmel soita ja julgen seda väita. Anvarilt sain täna kasti, suunad ja yhe esitule, olen väga tänulik talle nende varuosade eest! Aga aitüma sulle soovituste eest, kindlasti vaatan üle.tartlane kirjutas: ↑15 Okt 2021 17:51 Superäge ja soovin edu. Soovitan ka esimeste logarite alla vaadata. Minu väliselt tipp-topp koopad osutusid peale logarite eemaldamist täielikult sõelapõhjaks nende alt. Kipuvad neil ka üldiselt hästi mädanema (vee äravool on minuarust tehtud
tehasest suhteliselt sitasti). Sumpaga on aga selline lugu, et vähemalt eelmine suvi ma seda kuskilt kodumaalt ei leinud ning lõpuks tellisin Poolast (äkki nüüd keegi on hakanud pakkuma, aga eelmine suvi, kui mul vaja oli, siis oli täielik ikaldus sellega). Mingeid juppe vaja läheb, siis võid siia foorumisse vabalt teema teha, Anvaril vast vedeleb ühtteist ning vast vedeleb ka veel omal miskit (paar R6 mootoriga ompsi on enda oma tarbeks ära lammutatud).
Käigukastide sisud on külajuttude järgi samad nii r4 kui ka r6. On seal siis mingit erilist/tuntavat vahet?
Kui trossiga getragi kasti otsid, siis nende hinnad on ilmselt suht laes ja kahtlane kas eestis väga ongi.
Re: Opel Omega A 3000
Suunatulesid kusjuures vist müüakse siiani uuena. Aga selge, paraku mu enda masinad on kõik enda originaal kastidega olnud, sp tahtsingi teada, kas ka mingi tuntav vahe on.Kristjan kirjutas: ↑16 Okt 2021 01:18R4 ja r6 kastid siiski veidi erinevad, olen saanud ka oige kastiga 3.0 korvalistmel soita ja julgen seda väita. Anvarilt sain täna kasti, suunad ja yhe esitule, olen väga tänulik talle nende varuosade eest! Aga aitüma sulle soovituste eest, kindlasti vaatan üle.tartlane kirjutas: ↑15 Okt 2021 17:51 Superäge ja soovin edu. Soovitan ka esimeste logarite alla vaadata. Minu väliselt tipp-topp koopad osutusid peale logarite eemaldamist täielikult sõelapõhjaks nende alt. Kipuvad neil ka üldiselt hästi mädanema (vee äravool on minuarust tehtud
tehasest suhteliselt sitasti). Sumpaga on aga selline lugu, et vähemalt eelmine suvi ma seda kuskilt kodumaalt ei leinud ning lõpuks tellisin Poolast (äkki nüüd keegi on hakanud pakkuma, aga eelmine suvi, kui mul vaja oli, siis oli täielik ikaldus sellega). Mingeid juppe vaja läheb, siis võid siia foorumisse vabalt teema teha, Anvaril vast vedeleb ühtteist ning vast vedeleb ka veel omal miskit (paar R6 mootoriga ompsi on enda oma tarbeks ära lammutatud).
Käigukastide sisud on külajuttude järgi samad nii r4 kui ka r6. On seal siis mingit erilist/tuntavat vahet?
Kui trossiga getragi kasti otsid, siis nende hinnad on ilmselt suht laes ja kahtlane kas eestis väga ongi.
Endiselt edu ja kindlat kätt.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 13 Mär 2019 10:03
- Has tänanud: 5 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Opel Omega A 3000
Nii!
Pole pikka aega siia postitanud, nimelt ei jõua kahte blogi korraga üleval pidada, ning kuna foorumisse pilte jms lisada telefonist keerulisem ning aeganõudvam, siis olen otsustanud minna lihtsama vastupanu teed ning jätkan postitamist ainult Instagramis.
Loodan mõistvat suhtumist!!
https://www.instagram.com/166azo/
Pole pikka aega siia postitanud, nimelt ei jõua kahte blogi korraga üleval pidada, ning kuna foorumisse pilte jms lisada telefonist keerulisem ning aeganõudvam, siis olen otsustanud minna lihtsama vastupanu teed ning jätkan postitamist ainult Instagramis.
Loodan mõistvat suhtumist!!
https://www.instagram.com/166azo/
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2736
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 82 korda
Re: Opel Omega A 3000
ega kui memuaare ei viitsi pidada, siis mõne pildi võiks ikka siia panna vahest.
Foorum võiks kah elada mingil määral. Muidu, olgem ausad, sureb see koht ka välja...
Mis pigem tundub küll paratamatus olema, aga vähemalt pikendame eluiga.
Foorum võiks kah elada mingil määral. Muidu, olgem ausad, sureb see koht ka välja...
Mis pigem tundub küll paratamatus olema, aga vähemalt pikendame eluiga.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534