Re: Martink91 Ω A 88a.
Postitatud: 25 Dets 2023 01:16
Küljekarbi vorm sai valmis, või noh nö valmis. Eks alati tuleb timmida peale välja võtmist, sest tekkib alati mingeid kohti, mis vajaks veidikenegi töötlust. Vaiku sai järjest 4h rullitud.
Sama jooksuga sai oma vormist ka esimesed enda detailid tehtud. Käiku läks ukse paneelide vorm.
Jäin isegi rahule, paar murekohta tuli välja, mida järgmise partiiga juba eemaldan.
Koos kõigega läks konkreetne tööaeg umbes 1,5h kahe detaili jaoks.. ehk siis 3x pva, 2x Gel kate ja 1x220g klaaskiudmatt+1x600g klaaskiudmatt, + vormist välja sikutamine läks mingi pool tundi ja mõõtu trimmimine. Vorm on küll tehtud osaliselt koos ukse plekiga(vorm on suurem, kui paneel), aga ma trimmisin plastiku paneeli servadeni. Vaatasin vormile peale ka, täna teeks vormi ikka oluliselt teistmoodi.
Sisuliselt olen rahul, aga järgmine kord teen ilmselt ühe asemel kaks kihti 600st matti. Praegune on üli kerge, aga tundub, et nagu liiga õhuke siiski.
Mõned pildid ka.
Ühel tegin klotsis sisse nii, et on paraleelselt puute pinnaga, teisel tegin nii, et on servaga vastu detaili.
Esimese varjandi eelis on, et ei hakka detaililt lahti murdma, kui vastu põhja kruvida, miinus on see,e t kuumliimi kulu on jube suur.
Teise varjandi puhul kuumliimi kulu on väike, aga valesti paigutades võib juhtuda, et vastu põhja kruvides murrab liimist lahti. Siin keerasin plaadi serviti. Suur plaat on siis "põhi". Kruvid keerasin plaadist läbi ja ja need tõmbasid detailid tugevalt vastu põhja. Detailid tööasendis kinnitatud. Hunnik vaiku ja riiet. Välja murtud puhastamata vorm. Ukse paneelid, trimmimata kujul. Võtsin ukse ka eest ära. Auto küljes olles ei saa paneeli külge liimida. Vaatasin, et mis see rooste seal teeb....
Suht kole oli ausaltöeldes. Korra mõtlesin et äkki teeks korda, aga kuna tõenäoliselt ma sõidan need uksed niikuinii mingi hetk ribadesk, siis pole ilmselt ikka mõttet.
Ööseks roostesurm peale ja homme lapib selle ussitanud pleki kokku tagasi. Kusjuures, väljast näeb plekk täitsa okei välja.
Sama jooksuga sai oma vormist ka esimesed enda detailid tehtud. Käiku läks ukse paneelide vorm.
Jäin isegi rahule, paar murekohta tuli välja, mida järgmise partiiga juba eemaldan.
Koos kõigega läks konkreetne tööaeg umbes 1,5h kahe detaili jaoks.. ehk siis 3x pva, 2x Gel kate ja 1x220g klaaskiudmatt+1x600g klaaskiudmatt, + vormist välja sikutamine läks mingi pool tundi ja mõõtu trimmimine. Vorm on küll tehtud osaliselt koos ukse plekiga(vorm on suurem, kui paneel), aga ma trimmisin plastiku paneeli servadeni. Vaatasin vormile peale ka, täna teeks vormi ikka oluliselt teistmoodi.
Sisuliselt olen rahul, aga järgmine kord teen ilmselt ühe asemel kaks kihti 600st matti. Praegune on üli kerge, aga tundub, et nagu liiga õhuke siiski.
Mõned pildid ka.
Ühel tegin klotsis sisse nii, et on paraleelselt puute pinnaga, teisel tegin nii, et on servaga vastu detaili.
Esimese varjandi eelis on, et ei hakka detaililt lahti murdma, kui vastu põhja kruvida, miinus on see,e t kuumliimi kulu on jube suur.
Teise varjandi puhul kuumliimi kulu on väike, aga valesti paigutades võib juhtuda, et vastu põhja kruvides murrab liimist lahti. Siin keerasin plaadi serviti. Suur plaat on siis "põhi". Kruvid keerasin plaadist läbi ja ja need tõmbasid detailid tugevalt vastu põhja. Detailid tööasendis kinnitatud. Hunnik vaiku ja riiet. Välja murtud puhastamata vorm. Ukse paneelid, trimmimata kujul. Võtsin ukse ka eest ära. Auto küljes olles ei saa paneeli külge liimida. Vaatasin, et mis see rooste seal teeb....
Suht kole oli ausaltöeldes. Korra mõtlesin et äkki teeks korda, aga kuna tõenäoliselt ma sõidan need uksed niikuinii mingi hetk ribadesk, siis pole ilmselt ikka mõttet.
Ööseks roostesurm peale ja homme lapib selle ussitanud pleki kokku tagasi. Kusjuures, väljast näeb plekk täitsa okei välja.