So what
Opel Omega FL 2.5td 96kW - b00ster
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2268
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega FL 2.5td 96kW - b00ster
Sinu "lsd" on pepppus diffri sateliidid. Käitubki nagu lsd siis. Otsi juba
kemppi välja. Tee kohe 100prossa lukk
kemppi välja. Tee kohe 100prossa lukk
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega FL 2.5td 96kW - b00ster
Samas kui käitub nagu lsd milleks siis üldse midagi teha?
Talvel ohtlik kempiga sõita, autol mitte midagi pole. Vist isegi absita isend.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2723
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega FL 2.5td 96kW - b00ster
absi tuluke peaks ju tablool põlema minema. ABS on kohustuslik mingi aastast 95 vist.
Nii et olemas ta on, kui pirni pole, vb veakood sees ja ei toimi. Suht linte plokki pidurdada, kui mingi loom ette hüppab vms. talvel eveel eriti, siis kisub vb kraavi ka ära.
Nii et olemas ta on, kui pirni pole, vb veakood sees ja ei toimi. Suht linte plokki pidurdada, kui mingi loom ette hüppab vms. talvel eveel eriti, siis kisub vb kraavi ka ära.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega FL 2.5td 96kW - b00ster
Keegi teab mis huijakk on?
Pidurdades mootor nagu kõigub, seismisel töötab korralikult. Kõige suurem kõigumine kui madal kiirus ja neutraal sees - väikselt pidurdad siis korralik vibra. Jääd seisma ja kõik OK. Tühikäigul gaasi andes mingi probleemid ei esine. Täna õhtul proovin filmida.
Pumbal nüüd nurg paigas (rolts seadistas spets toolsiga) ja töötab palju paremini.
Pidurdades mootor nagu kõigub, seismisel töötab korralikult. Kõige suurem kõigumine kui madal kiirus ja neutraal sees - väikselt pidurdad siis korralik vibra. Jääd seisma ja kõik OK. Tühikäigul gaasi andes mingi probleemid ei esine. Täna õhtul proovin filmida.
Pumbal nüüd nurg paigas (rolts seadistas spets toolsiga) ja töötab palju paremini.
Re: Opel Omega FL 2.5td 96kW - b00ster
Pane meil või miski mul.oleks pakkuda Kpump
- Manused
-
- 20221004_170457.jpg (100.67 KiB) Vaadatud 3337 korda
E-30 M-technik 325i, F 02 730LD ,Opel Omega Caravan 2,5td
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega FL 2.5td 96kW - b00ster
Paar nädalat tagasi garaazi juures leidsin veits naftat (pidurivedelik). Sai vahetatud. Läbipesu jaoks kulutasin kokku 2l. Nüüd ilus, puhas, värske bosch dot 4. Ei saa aru miks keegi seda ei teinud, eriti kui 1l maksab 4euri... Vaene auto, jobanõe parmud ei jaksa 8eur kulutada..
Samal ajal märkasin et rehv servast veits söödud (ostes nii polnud)
Nii, hakkasin edasi vaatama ja opsti, mis meil siin on?
Selge pilt. Big thanks to rollu89 kes tegi keevitus tööd ja sild nüüd püsib nii nagu peab.
Samal ajal üks veovõll oli selline, nii et kohe läks vahetamisele
LSDst asi väga kaugel. Lootsin
Kässari trossid on ka uued nüüd.
Ja ofc straight piped. Alguses lõigasime aint keskmist pütti, aga kuidagi vähe oli, nii et läks full otsetoruks. Nüüd küll mõnus selle ivecoga kruiisida.
Mittevajalikud varuosad
Paagi pump vahetatud ka. Nüüd läheb ilusti käima. Külmalt koheselt, kuumalt 3sek. Ei näe mõttet kspt näppida, 3sek pole maailmalõpp.
Blue laguun. (Ise ei tangi sinist)
Lisaks rolts pani ksp nurg paika, nüüd käib veel paremini. Ennem oli täitsa paigast
Intercooler ka vahetatud, ennem oli selline; nüüd ilus puhas ja ei leki (testitud 1000 läbisõiduga)
Uus radikas paistab
Lisaks ostsin prefl esitiivad, väga mõnusa hinnaga (pmst tasuta) Sama tooniga. Vana oli auguga
Vahetasin tiivad ära pluss tegin väike sprey paintjobs Hapekrunt + veits pahtlit + kerevärvi sprey Uksed veel tegemata.
Nüüd näeb veits viisakam välja, nagu tavaline auto, mitte roostekäkk. Ah jaa, plekkid ostsin ka Roltsist ära, nii et sorry Jürts 3tk UUED plekkid küljes, 0km läbisõit, rehvid dot 2000-2002a aga pohh, siin 1 kuu veel ja panen normaalsed, värsked naelrehvid alla. 1 plekk juba läbisõiduga, natuke roostes.
Sihuke masuudikas siis praegu. Tagumine kojamees värvitda ka.
6x eelsüüteküünlad, pendelhoova puks ka vahetatud.
Ühesõnaga nüüd täitsa sõidukõlblik sõiduk ja talveks pmst valmis.
Veel vaja teha: Kässariklotsid, sest trossid on nüüd uued aga kässär ikka nõrk, proovisime pingutada, tulemust eriti ei saanud.
Evrymod, KSP pea, uued sisselaskekollektori tihendid, uus mootoriõli ja filter, kuna eelmine kord vahetasin õli ilma filtrita, sest ei saanud filtrit kätte, korpus oli õhupüssiga 1000nm kinni keeratud. Ja no mootorile väike läbipesu pahaks ei tee. Väike sprey paintjobs veel, siis tundub et kõik? Differ las jääb selline nagu on. Hetkel auto sõidab igapäev probleemideta, tööloom teeb oma tööd.
Seda asja võib ikka pakkuda
Peaasi et siin oleks korras
Samal ajal märkasin et rehv servast veits söödud (ostes nii polnud)
Nii, hakkasin edasi vaatama ja opsti, mis meil siin on?
Selge pilt. Big thanks to rollu89 kes tegi keevitus tööd ja sild nüüd püsib nii nagu peab.
Samal ajal üks veovõll oli selline, nii et kohe läks vahetamisele
LSDst asi väga kaugel. Lootsin
Kässari trossid on ka uued nüüd.
Ja ofc straight piped. Alguses lõigasime aint keskmist pütti, aga kuidagi vähe oli, nii et läks full otsetoruks. Nüüd küll mõnus selle ivecoga kruiisida.
Mittevajalikud varuosad
Paagi pump vahetatud ka. Nüüd läheb ilusti käima. Külmalt koheselt, kuumalt 3sek. Ei näe mõttet kspt näppida, 3sek pole maailmalõpp.
Blue laguun. (Ise ei tangi sinist)
Lisaks rolts pani ksp nurg paika, nüüd käib veel paremini. Ennem oli täitsa paigast
Intercooler ka vahetatud, ennem oli selline; nüüd ilus puhas ja ei leki (testitud 1000 läbisõiduga)
Uus radikas paistab
Lisaks ostsin prefl esitiivad, väga mõnusa hinnaga (pmst tasuta) Sama tooniga. Vana oli auguga
Vahetasin tiivad ära pluss tegin väike sprey paintjobs Hapekrunt + veits pahtlit + kerevärvi sprey Uksed veel tegemata.
Nüüd näeb veits viisakam välja, nagu tavaline auto, mitte roostekäkk. Ah jaa, plekkid ostsin ka Roltsist ära, nii et sorry Jürts 3tk UUED plekkid küljes, 0km läbisõit, rehvid dot 2000-2002a aga pohh, siin 1 kuu veel ja panen normaalsed, värsked naelrehvid alla. 1 plekk juba läbisõiduga, natuke roostes.
Sihuke masuudikas siis praegu. Tagumine kojamees värvitda ka.
6x eelsüüteküünlad, pendelhoova puks ka vahetatud.
Ühesõnaga nüüd täitsa sõidukõlblik sõiduk ja talveks pmst valmis.
Veel vaja teha: Kässariklotsid, sest trossid on nüüd uued aga kässär ikka nõrk, proovisime pingutada, tulemust eriti ei saanud.
Evrymod, KSP pea, uued sisselaskekollektori tihendid, uus mootoriõli ja filter, kuna eelmine kord vahetasin õli ilma filtrita, sest ei saanud filtrit kätte, korpus oli õhupüssiga 1000nm kinni keeratud. Ja no mootorile väike läbipesu pahaks ei tee. Väike sprey paintjobs veel, siis tundub et kõik? Differ las jääb selline nagu on. Hetkel auto sõidab igapäev probleemideta, tööloom teeb oma tööd.
Seda asja võib ikka pakkuda
Peaasi et siin oleks korras
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2723
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega FL 2.5td 96kW - b00ster
Värvikoodil on tegelikult väike erinevus z147 ja z157, arosoolipurkidel vist 2 võrra vahe sees, z157 on 55250. Aga kaugelt on kena.
Sihukest silla murdumist polegi näinud. Päris halb olukord.
See, milline piduriõli visuaalselt välja näeb pole üldsegi mitte nii oluline, kuivõrd see, kuipalju seal niiskust sees on.
See tökat võib täitsa vabalt kuivavõitu olla. Mustaks muutub ta torustikuga reageerides.
Kässari klotside puhul tõmba kässar 3-4 hammast peale ja siis reguleeri kruvikaga läbi rattapoldiaugu klotsid vastu. Siis on hea. Kui lihtsalt pingele keerad, siis tõmbab klotsid ühest nurgast vastu, aga hõõrepinda on niivõrd vähe, et ei hoia.
Seejärel lased kangi lahti ja vaba/paigas ta ongi.
Paagi puhastamise jaoks tegin ma viimanekord omale toluimeja vahepaagi. Tolmukas ühendatud ämbriga millel kaas peal. Tolmukas tõmbab ämbri vaakumisse ja kaane küljes siis stuts, koos voolikuga vooliku otsas vajadusel veel 10mm vasktoru.. Imeb kütuse koos selle sodiga paagist välja. Kütus jõuab ämbrisse. diisli puhul ohutu..... bensuka puhul.... ma loodan et aurud mootori harjadeni ei jõua Ja kui jõuavad,s isi loodan, et ei sädele.
Sihukest silla murdumist polegi näinud. Päris halb olukord.
See, milline piduriõli visuaalselt välja näeb pole üldsegi mitte nii oluline, kuivõrd see, kuipalju seal niiskust sees on.
See tökat võib täitsa vabalt kuivavõitu olla. Mustaks muutub ta torustikuga reageerides.
Kässari klotside puhul tõmba kässar 3-4 hammast peale ja siis reguleeri kruvikaga läbi rattapoldiaugu klotsid vastu. Siis on hea. Kui lihtsalt pingele keerad, siis tõmbab klotsid ühest nurgast vastu, aga hõõrepinda on niivõrd vähe, et ei hoia.
Seejärel lased kangi lahti ja vaba/paigas ta ongi.
Paagi puhastamise jaoks tegin ma viimanekord omale toluimeja vahepaagi. Tolmukas ühendatud ämbriga millel kaas peal. Tolmukas tõmbab ämbri vaakumisse ja kaane küljes siis stuts, koos voolikuga vooliku otsas vajadusel veel 10mm vasktoru.. Imeb kütuse koos selle sodiga paagist välja. Kütus jõuab ämbrisse. diisli puhul ohutu..... bensuka puhul.... ma loodan et aurud mootori harjadeni ei jõua Ja kui jõuavad,s isi loodan, et ei sädele.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2268
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega FL 2.5td 96kW - b00ster
Igakord kui boosteri teemat loen siis mingi huumorb00ster kirjutas: ↑05 Okt 2022 21:02 Paar nädalat tagasi garaazi juures leidsin veits naftat (pidurivedelik). Sai vahetatud. Läbipesu jaoks kulutasin kokku 2l. Nüüd ilus, puhas, värske bosch dot 4. Ei saa aru miks keegi seda ei teinud, eriti kui 1l maksab 4euri... Vaene auto, jobanõe parmud ei jaksa 8eur kulutada..
Samal ajal märkasin et rehv servast veits söödud (ostes nii polnud)
Nii, hakkasin edasi vaatama ja opsti, mis meil siin on?
Selge pilt. Big thanks to rollu89 kes tegi keevitus tööd ja sild nüüd püsib nii nagu peab.
Samal ajal üks veovõll oli selline, nii et kohe läks vahetamisele
LSDst asi väga kaugel. Lootsin
Kässari trossid on ka uued nüüd.
Ja ofc straight piped. Alguses lõigasime aint keskmist pütti, aga kuidagi vähe oli, nii et läks full otsetoruks. Nüüd küll mõnus selle ivecoga kruiisida.
Mittevajalikud varuosad
Paagi pump vahetatud ka. Nüüd läheb ilusti käima. Külmalt koheselt, kuumalt 3sek. Ei näe mõttet kspt näppida, 3sek pole maailmalõpp.
Blue laguun. (Ise ei tangi sinist)
Lisaks rolts pani ksp nurg paika, nüüd käib veel paremini. Ennem oli täitsa paigast
Intercooler ka vahetatud, ennem oli selline; nüüd ilus puhas ja ei leki (testitud 1000 läbisõiduga)
Uus radikas paistab
Lisaks ostsin prefl esitiivad, väga mõnusa hinnaga (pmst tasuta) Sama tooniga. Vana oli auguga
Vahetasin tiivad ära pluss tegin väike sprey paintjobs Hapekrunt + veits pahtlit + kerevärvi sprey Uksed veel tegemata.
Nüüd näeb veits viisakam välja, nagu tavaline auto, mitte roostekäkk. Ah jaa, plekkid ostsin ka Roltsist ära, nii et sorry Jürts 3tk UUED plekkid küljes, 0km läbisõit, rehvid dot 2000-2002a aga pohh, siin 1 kuu veel ja panen normaalsed, värsked naelrehvid alla. 1 plekk juba läbisõiduga, natuke roostes.
Sihuke masuudikas siis praegu. Tagumine kojamees värvitda ka.
6x eelsüüteküünlad, pendelhoova puks ka vahetatud.
Ühesõnaga nüüd täitsa sõidukõlblik sõiduk ja talveks pmst valmis.
Veel vaja teha: Kässariklotsid, sest trossid on nüüd uued aga kässär ikka nõrk, proovisime pingutada, tulemust eriti ei saanud.
Evrymod, KSP pea, uued sisselaskekollektori tihendid, uus mootoriõli ja filter, kuna eelmine kord vahetasin õli ilma filtrita, sest ei saanud filtrit kätte, korpus oli õhupüssiga 1000nm kinni keeratud. Ja no mootorile väike läbipesu pahaks ei tee. Väike sprey paintjobs veel, siis tundub et kõik? Differ las jääb selline nagu on. Hetkel auto sõidab igapäev probleemideta, tööloom teeb oma tööd.
Seda asja võib ikka pakkuda
Peaasi et siin oleks korras
"Vaene auto, jobanõe parmud ei jaksa 8eur kulutada"
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2723
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega FL 2.5td 96kW - b00ster
Oli seda vastust kirjutades siis tsiteerida vaja? Lihtsalt leht venib koos topelt fotodega väga pikaks.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega FL 2.5td 96kW - b00ster
Värvitoon veits teine jah, aga seda on näha aint siis kui päike paistab ja saturn & jupiter kosmoses ühes joonis maaga koos. Peaasi et 1m kaugelt näeb normilt välja. Praegu nagunii vahetame kella siis õues 24-7 tume siis nagu erinevust üldse pole näha. Mu kerel siis z147 kood ja selline sprey ostsingi, preflil natuke tumedam. Mdea nii must pidurivedelik suht kahtlane, sellist kunagi ei näinud. Nagu üldse polnud läbipaistavust. Sidur ka kuidagi veits parem peale pidurivedeliku vahetamisest, aga vbla see mingi placebo effect. Kässaril tundub et klotsid veel gm tehasest, pinguta palju tahad, tulemus suht 0. Veits hoiab sirgel teel, et nagu auto saab küll tööle jätta kui lähed tanklasse õltsi järgi, aga kui mingi väike mägi, siis tuleb ikka peab käigu peale panna. Pohh vahetab klotsid ka, see ei maksa palju. Paagis see prügi puhastatud nii palju kui viitsimist oli, ehk ütleme nii, et 50% on puhastatud sõidab küll, ei juhtu midagi. Kui ma poleks seda autot ostnud siis ilmselt järgmine peatus oli tal kuusakoskis või taeblaautol.Martink91 kirjutas: ↑05 Okt 2022 21:16 Värvikoodil on tegelikult väike erinevus z147 ja z157, arosoolipurkidel vist 2 võrra vahe sees, z157 on 55250. Aga kaugelt on kena.
Sihukest silla murdumist polegi näinud. Päris halb olukord.
See, milline piduriõli visuaalselt välja näeb pole üldsegi mitte nii oluline, kuivõrd see, kuipalju seal niiskust sees on.
See tökat võib täitsa vabalt kuivavõitu olla. Mustaks muutub ta torustikuga reageerides.
Kässari klotside puhul tõmba kässar 3-4 hammast peale ja siis reguleeri kruvikaga läbi rattapoldiaugu klotsid vastu. Siis on hea. Kui lihtsalt pingele keerad, siis tõmbab klotsid ühest nurgast vastu, aga hõõrepinda on niivõrd vähe, et ei hoia.
Seejärel lased kangi lahti ja vaba/paigas ta ongi.
Paagi puhastamise jaoks tegin ma viimanekord omale toluimeja vahepaagi. Tolmukas ühendatud ämbriga millel kaas peal. Tolmukas tõmbab ämbri vaakumisse ja kaane küljes siis stuts, koos voolikuga vooliku otsas vajadusel veel 10mm vasktoru.. Imeb kütuse koos selle sodiga paagist välja. Kütus jõuab ämbrisse. diisli puhul ohutu..... bensuka puhul.... ma loodan et aurud mootori harjadeni ei jõua Ja kui jõuavad,s isi loodan, et ei sädele.