Opel Omega B 2.0 85Kw
Opel Omega B 2.0 85Kw
Sai siis vahetatud jaanuari kuus Audi 90 Opel Omega vastu. Masin siis 98 aasta ja 2.0 mootoriga 85kw.
Juba pikeamt aega on läbisõiduks 208000 kopikatega, sest kelladeplokil suht puudub info edastamine. Töötavad seal aint temperatuuri ja bensiini näidikud
Lisadest niipalju, et need praktiliselt puuduvad veel, ainuke asi, et juhiistmel on kõrguse reguleerimine elektriline, mittetöötav ABS.
Võti ei keerand ka ust ega pagassilukku, et sai lukustatud ja lahti ainult puldist, mis muidugi korra ka üles öelnud on ja siis oli jama küll, nüüdseks võti keerab ka ukselukku.
Muidugi ka mootor ei tööta kõige paremini.
Ja rooste oleks peaaegu unustanud, see kõige suurem selle juures.
Aga tasapisi käib remonditöö koguaeg, sest huvi antud isend korda teha on päris suur.
Mõned pildikesed siis ka.
Rooste siis oli oma töö teinud:
Tulemus:
Ja amordid ka just kõige paremad polnud ja ka tugilaagrite tõttu läks vist ka vedru.
Amordid koos vedrudega siis eest mõlemalt poolt vahetatud nüüdseks ja mootor ka juba läheb paremini pöördesse.
Juba pikeamt aega on läbisõiduks 208000 kopikatega, sest kelladeplokil suht puudub info edastamine. Töötavad seal aint temperatuuri ja bensiini näidikud
Lisadest niipalju, et need praktiliselt puuduvad veel, ainuke asi, et juhiistmel on kõrguse reguleerimine elektriline, mittetöötav ABS.
Võti ei keerand ka ust ega pagassilukku, et sai lukustatud ja lahti ainult puldist, mis muidugi korra ka üles öelnud on ja siis oli jama küll, nüüdseks võti keerab ka ukselukku.
Muidugi ka mootor ei tööta kõige paremini.
Ja rooste oleks peaaegu unustanud, see kõige suurem selle juures.
Aga tasapisi käib remonditöö koguaeg, sest huvi antud isend korda teha on päris suur.
Mõned pildikesed siis ka.
Rooste siis oli oma töö teinud:
Tulemus:
Ja amordid ka just kõige paremad polnud ja ka tugilaagrite tõttu läks vist ka vedru.
Amordid koos vedrudega siis eest mõlemalt poolt vahetatud nüüdseks ja mootor ka juba läheb paremini pöördesse.
Viimati muutis Andreas0110, 14 Aug 2010 13:53, muudetud 2 korda kokku.
Re: Omega B 2.0 85Kw
Tööd on omajagu jah. Mis puutub põhja roostetamisesse, siis olen täheldanud fakti, et kui roostetavad kõik jalgealused peale juhi oma, siis takso olnud.
Loodame, et ind ei rauge ja saab kena liikur olema.
Loodame, et ind ei rauge ja saab kena liikur olema.
Re: Omega B 2.0 85Kw
Huvitav on ikka nende omanike mõtlemine kes ei ole autot hoidnud ...Isegi minu omega A-l ei roosteta sealt tagaistvate inimeste jalge alt.
Muidu kena omega ja hea mootor on see 2.0 85kw...
Muidu kena omega ja hea mootor on see 2.0 85kw...
Re: Omega B 2.0 85Kw
Ei ole veel nii eriliselt silma paistnud mootori poole pealt, aga eks see paistab varsti kui korralikud jupid külge saab.
Ma ka neid omanikke ei mõista, kes kohe üldse ei kanna hoolt oma liikuri üle.
Suured tänud igatahes!
Ma ka neid omanikke ei mõista, kes kohe üldse ei kanna hoolt oma liikuri üle.
Suured tänud igatahes!
Re: Omega B 2.0 85Kw
Praeguseks olen saanud mootori enamvähem tööle, et nüüd minek ikak hoopis teine... veakoodi andemete põhjal sai siis vahetatud õhulugeja, gaasiklapiasendiandur ja veel nipetnäpet.
Sai ka alla ehitatud korralik summuti, kuna vana oli juba läbi roostetand kohati
Täna ehitasin ovaalid taha aknalauale, et sealtpoolt ka heli tuleks:
Ise olen rahul.
Sai ka alla ehitatud korralik summuti, kuna vana oli juba läbi roostetand kohati
Täna ehitasin ovaalid taha aknalauale, et sealtpoolt ka heli tuleks:
Ise olen rahul.
Re: Omega B 2.0 85Kw
ISe peaks sama projekti ette v6tma. See plaat tuli lihtsalt lahti? Või oli mingi suurem lammutamine ?
Re: Omega B 2.0 85Kw
Kui nipi kätte saad siis ei ole keeruline enam Pagassis taga otsas on kolm punni plastikust, mis tasuks enne sisse lükata. Plaati tõmmates jälgi, et nurgad ei jääks turvavöö süsteemide taha kinni. Päris kõvasti pidin sikutama seda plaati ja siis tuli järsku lahti.sh99 kirjutas:ISe peaks sama projekti ette v6tma. See plaat tuli lihtsalt lahti? Või oli mingi suurem lammutamine ?
Re: Opel Omega B 2.0 85Kw
Nüüdseks tehtud sellised asjad:
Tahhokas ja spidokas töötavad ja olin sunnitud loobuma bensunäitajast. Teema selles, et sai ostetud 94. aasta masina pealt pärit spidoka plokk ja sellel oli klemmide asetus teine, et sai täiega mõõdetud ja nuputatud. Päris õiegsti ei tööta, aga asja ajab ära küll, et spidokas kiirendades näitab naq kell, aga hoo maha võttes liigub ühtlaselt.
Esisillal palju detaile vahetatud ja paika reguleeritud, nüüd palju parem sõita ja kui veel tugilaagrid ära saaks vahetatud siis ei saa paremat tahtagi.
Roolivõimupump oli ka õhtal, selle kakkusin laiali ja tõesti oli näha suuri kulumisjälgi. Õnneks tööjuures vedeles üks berlingo töötav pump, mis istus peaaegu hästi vana asemele, rihmarattal aint üks kiilusoon vähem, see ei sega
Vahepeal külma mootoriga ei taht üldse pöördesse minna, paha oli nii, sai siis vahetatud bensufilter ära ja nüüd korras. Vahetatud sai ka õlifilter koos õliga ja õhufilter.
Et hakkab saama vaikselt kere kallale minna, kui miskit uut viga mootori või veermiku osas ei ilmne.
Tahhokas ja spidokas töötavad ja olin sunnitud loobuma bensunäitajast. Teema selles, et sai ostetud 94. aasta masina pealt pärit spidoka plokk ja sellel oli klemmide asetus teine, et sai täiega mõõdetud ja nuputatud. Päris õiegsti ei tööta, aga asja ajab ära küll, et spidokas kiirendades näitab naq kell, aga hoo maha võttes liigub ühtlaselt.
Esisillal palju detaile vahetatud ja paika reguleeritud, nüüd palju parem sõita ja kui veel tugilaagrid ära saaks vahetatud siis ei saa paremat tahtagi.
Roolivõimupump oli ka õhtal, selle kakkusin laiali ja tõesti oli näha suuri kulumisjälgi. Õnneks tööjuures vedeles üks berlingo töötav pump, mis istus peaaegu hästi vana asemele, rihmarattal aint üks kiilusoon vähem, see ei sega
Vahepeal külma mootoriga ei taht üldse pöördesse minna, paha oli nii, sai siis vahetatud bensufilter ära ja nüüd korras. Vahetatud sai ka õlifilter koos õliga ja õhufilter.
Et hakkab saama vaikselt kere kallale minna, kui miskit uut viga mootori või veermiku osas ei ilmne.
Re: Opel Omega B 2.0 85Kw
Eile õhtupoole juhtus selline asi, et Raplas Meie Pubi teeotsast välja kiirendades lõppes kiirendamine väga järsu aeglustamisega. Sai siis kapott lahti tõmmatud ja vaatasin siis, et genekarihm läind ja sai ka piilutud katte alla ja näed, hammasrihm ka ribadeks. Õnn oli, et töökaaslane juhtus just mööda sõitma ja võttis mu kohe nööri otsa ja sai tööjuurde ära veetud. Töökoht selline hea, et oma autot saab seal vabalt õhtuti ehitada, aga see selleks. Igatahes Autoapteek oli veel lahti ja sai sealt kohe uued rihmad ostetud. Aga probleem tekkis ka veel väntvöllipöörlemisanduri juhtmega, et see sai veidi kannatada, sai siis see ka ära lapitud. Katki läks siis kell 17:15 ja kodupoole sõitsin juba 19:30 umbes.
Pilt ka siis:
Aga hetkeseis siis selline:
Pilt ka siis:
Aga hetkeseis siis selline:
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3201
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 69 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Opel Omega B 2.0 85Kw
Aga on ikka pagana hea küll see OHC mootor onju?
Mul endal ka vectral kunagi läks 50km/h pealt rihm ja ei midagi,samuti jooksis calil veepump kokku ja tõmbas rihmal hambad maha-samuti ei midagi.Oleks sul ecotec olnud,jookseksid praegu peaga vastu seina ja teeksid muid masohhistlikke trikke,või paremal juhul oleksid otse romulasse vedanud ta
See on see,kui eelnevad omanikud on lohakad ja laisad olnud ja pole kleepsu viitsinud panna,millal rihm vahetatud on.Ole hea ja tee seda vähemalt sina ja pane sellisesse kohta,kust see järgmise rihmavahetuse välbani maha ei kuluks.
Mul endal ka vectral kunagi läks 50km/h pealt rihm ja ei midagi,samuti jooksis calil veepump kokku ja tõmbas rihmal hambad maha-samuti ei midagi.Oleks sul ecotec olnud,jookseksid praegu peaga vastu seina ja teeksid muid masohhistlikke trikke,või paremal juhul oleksid otse romulasse vedanud ta
See on see,kui eelnevad omanikud on lohakad ja laisad olnud ja pole kleepsu viitsinud panna,millal rihm vahetatud on.Ole hea ja tee seda vähemalt sina ja pane sellisesse kohta,kust see järgmise rihmavahetuse välbani maha ei kuluks.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Re: Opel Omega B 2.0 85Kw
outlaw kirjutas:Aga on ikka pagana hea küll see OHC mootor onju?
Mul endal ka vectral kunagi läks 50km/h pealt rihm ja ei midagi,samuti jooksis calil veepump kokku ja tõmbas rihmal hambad maha-samuti ei midagi.Oleks sul ecotec olnud,jookseksid praegu peaga vastu seina ja teeksid muid masohhistlikke trikke,või paremal juhul oleksid otse romulasse vedanud ta
See on see,kui eelnevad omanikud on lohakad ja laisad olnud ja pole kleepsu viitsinud panna,millal rihm vahetatud on.Ole hea ja tee seda vähemalt sina ja pane sellisesse kohta,kust see järgmise rihmavahetuse välbani maha ei kuluks.
On küll väga hea, sellepärast ma ei põdendki väga.
Oleks Dohc olnud, siis ma arvan et ma oleks alguses rihma ära vahetand juba.
Ja kleepsu panin juba peale jah.
Re: Opel Omega B 2.0 85Kw
See värv ei ole praegu tegelikult üldse ilus, aga kavatsen korda ta teha, selles mõttes et siluda ja siis üle värvida korraliku valgega.Marko540 kirjutas:Valge värv päris kena ja no üldiselt vot sellised autoarmastajad mulle meeldivad kes teevad autost auto! Edu auto putitamisel
Tänud, eks ma suht koguaeg nokitsen ta kallal.