omega b 2.6 dual ram

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
mhku
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 22 Mär 2008 18:35
Asukoht: Pärnu(Nv Viljandimaa)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas mhku »

See täiesti tavaline, et kaks või kolm pihustit löövad korraga. Näiteks c20ne mootoril lööb ka kaks pihustit samal ajal. Volkswagenitel samal ajal olid kõik neli pihustit ühel ajal toimima pandud.
eedu32
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 29 Nov 2007 22:43
Asukoht: Lõuna-eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas eedu32 »

Jama .. C20ne mootoril kõik neli korraga ja uue tüübi C20 ne millel on juba kolmerialine ecu seal paariks jaotatud. Ecu vahe kindlaks tegemine lihtne meetod on selline et lähed vaatad kapotialla kas sul on gaasipedaali andur regullitav või kindlalt paigas . Regullitav on kaherealine ECU ja paigas andur kolmerealine . Vabandust teemaalgataja suhtes SEE EI KÄI ÜLTSE SIIA
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

ei ei , see oli väga teretulnud jutt , andiski minu jutule kinnitust :wink:
paikas
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas paikas »

aga miks siis mitte kasutada ökonoomsuse saavutamiseks pihustitel takisti plokki? Japanlastel on ju sama süsteem, kuid pihustite juhtimine käib lisaks läbi resistor ploki kus siis jagatakse igale pihustile vajalikud takistused, et eri pihustid pihustaksid eriaegselt.
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

ilmselt sel samal põhjusel et tegu ei olegi honda ega nissaniga, ja kõige ökonoomsemad need mootorid polegi ju
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

väikesed uuendused siis vahepeal toimunud , vahetatud sai siis terve veermik, uued puksid, vedrud jne, ja taha sai siis ikkagi pandud omega b tagusild.
tegemist vajaks veel mootor( küttekulu kole karm , péab diagnosti minema vist) mootoriruum vajab veel korrasamist(kõik voolikud ja topsikud korralikult kinni ja oma kohale) ning keretööd oleks vaja ette võtta.
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

tavaline differ lendas laiali ja alla sai pandud mv6 lsd differ ja peaks olema 45% libisemisega, lisaks hakkasin ka tegelema keretöödega ja kui hästi läeb on järgmise kuu joooksul pill juba ilma selle koleda mõlgita :P
sonyc
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas sonyc »

potsataja kirjutas:tavaline differ lendas laiali ja alla sai pandud mv6 lsd differ ja peaks olema 45% libisemisega, lisaks hakkasin ka tegelema keretöödega ja kui hästi läeb on järgmise kuu joooksul pill juba ilma selle koleda mõlgita :P
Kuidas see diffri laiali lendamine välja näeb,,mis juhtus???
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

nu ega ma täpselt ei tea miks ja kuidas , aga igaljuhul kui lahti tegin olid satelliidid küljest ära murdunud ja difti augud ovaalsed.
sonyc
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas sonyc »

potsataja kirjutas:nu ega ma täpselt ei tea miks ja kuidas , aga igaljuhul kui lahti tegin olid satelliidid küljest ära murdunud ja difti augud ovaalsed.

Kas niisama uudishimust läksid diffrit lammutama ja avastasid et asi puru või tekkisid sümptomid mille tagajärjel kiskusid diffri lahti??
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

jaa see kõik käis üsna kähku viimasel tööpäeval ennem puhkust põletasin rahvale kummi , siis läksime kõik tööle ja pärast tööd, kohe lõpiku peole ja sinna minnes käis natukese aega mingi tume müdin/kolin läbi kere ja kilomeeter ennem sihtkohta käis väike raksakas ja oligi vedu kadunud. hommikul vedasime auto koju , kiskusin kaane maha difril ja siis ma nägingi et kõik oli laiali sees 8)
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

veel siis väheke uuendusi, külge panin bmw 520 pihustid, mis on 4 düüsiga (mõte on selles et äkki teevad need pihustid peenema pihuse ja ma võidaks nii küttekuluga kui ka parema jõudlusega) ja võtsin ette ka keretööd. kuu algul olen sunnitud ka ära vahetama veepumba kuna vanal lendas laba pooleks.
ps: ei jõua talve ära oodatagi , tahaks juba proovida kuda lumel ja jääl lsd´ga on sõita 8)
Kasutaja avatar
Omega 978
Huviline
Postitusi: 522
Liitunud: 09 Sept 2008 16:54
Asukoht: Tallinn/Anija
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas Omega 978 »

Huvitav teema lugeda kuid sheeri pilte ka meiega! :D
Pilt
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

jaa ei pilte panen aga mitte praegu , ei taha ennem pilte teha kui tagumised tiivad korda saavad ja veepump peal. kui need tehtud siis võin panna ka, kuid millest täpsemalt pilte tahad:P
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

niisis sai jällegi vähe tehtud vahepeal. Nimelt sai sisselaske torustik ja katted mustaks värvitud(kuumakindla värviga), siis sai veel peale pandud uuema tüübi 120A genekas , pagassi on pandud 2x1kw lanzar heritage woofrit.
Lisaks : kuna mul enam konditsioneeri osa ei tööta ( kuna selle motoga radikas ära ei mahu) siis leidsin kondi pumba lülitile rakenduse , et ta seal konsoolis niisama ilu pärast ei oleks. Nimelt saab sellest nupust nüüd sund jahutuse käima panna.
Ja homme peaksid kohale jõudma ka luuptuled.
siin veidike pilt kah , kahjuks pole pildid just kõige parema kvaliteediga.
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery ... id=2244719
Vasta