omega b 2.6 dual ram

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Postitus Postitas potsataja »

nu nende 6 sisselasketakti jooksul töötavad pihustid 2 korda kui nad töötaksid 6 korda siis oleks ilmselgelt kütuse üleujutus
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Mitu pihustit mootoril on?
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

6 ikka :D
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

sebi autodata ja sealt otsi ülesse 2.6 dual rammi juhtmestik (wireing diagram vms) , siis saad aru mida ma vatran siin :D
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Sinu juttu lugedes tekib nagu pilt silme ette, et mootor töötab nii

3 s silindris korraga käib pauk nagu:D


Kui vaatad silindrite tööjärjekorda siis saad vast ise paremini aru mida mina vatran:D

Iga silinder siis ikkagi käib omaette, ei ole 3 kaupa, ei paaris ega muud korraga pihustite avanemist
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

ei seda jah iga silinder töötab ikka erinevatel aegadel lihtsalt pihustid käivad teistmoodi :D
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

pm pihustid pihustavad ette ära ja kütte segu imetakse sisse alles sisselaske takti ajal, mis on igal silindril erineval ajal :roll: :D imelik see on aga näe nii ta töötab
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas Tim »

potsataja kirjutas:pm pihustid pihustavad ette ära ja kütte segu imetakse sisse alles sisselaske takti ajal, mis on igal silindril erineval ajal :roll: :D imelik see on aga näe nii ta töötab
Ja vahepeal teeb mida pihustunud kütus?Ootab niikaua pihustunud moel,kui sisselaske klapp avaneb,ok töösoojal mootoril see ehk isegi toimib aga külm mootor...Kui nii,siis on need opeli insenerid jälle ikka väga imeliku lahenduse välja mõtelnud.Tegu muidugi vana mootori tüübiga aga sel juhul ei saa mingist ökonoomsusest juttugi olla(ega sellise töömahuga mootori puhul ei ootakski bensiini säästlikust).

Vaatasin ka mootori el.skeemi üle on jah pihustid 3/3 ühendatud.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Sel juhul kui see ka nii on, siis ei ole pihustist ju absoluutselt kasu ja kohe kindlasti see mootor nii ei tööta.

Ebareaalne oleks kui kinnise sisselaskeklapi ette pihustatakse mingi kogus kütet ja see niriseb sealt silindrisse.Pihusti on ikka selleks, et silindrit võimalikult yhtlase segukogusega täita.

Yhendus võib olla aga kuidas asi töötab, uurime asja.

Kui silindreid palju mootoris siis võib sisselaske trass olla erinevate pikkustega ja mingi loogika on pihusti samaaegsel avanemisel, sel juhul mootoritööjärjekorda vaadates 3 ja 3 silindrit tööjärjekorrast.
Sel juhul veel kõik pihustid erineva iseloomuga, oi jah, see on selline raketikeemia, et sellist asja välja mõelda juhtmete kokkuhoiu mõttes-no anna andeks:D
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas risto »

kas omega r6 on sama järjekord?
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

Tim kirjutas:
potsataja kirjutas:pm pihustid pihustavad ette ära ja kütte segu imetakse sisse alles sisselaske takti ajal, mis on igal silindril erineval ajal :roll: :D imelik see on aga näe nii ta töötab
Ja vahepeal teeb mida pihustunud kütus?Ootab niikaua pihustunud moel,kui sisselaske klapp avaneb,ok töösoojal mootoril see ehk isegi toimib aga külm mootor...Kui nii,siis on need opeli insenerid jälle ikka väga imeliku lahenduse välja mõtelnud.Tegu muidugi vana mootori tüübiga aga sel juhul ei saa mingist ökonoomsusest juttugi olla(ega sellise töömahuga mootori puhul ei ootakski bensiini säästlikust).

Vaatasin ka mootori el.skeemi üle on jah pihustid 3/3 ühendatud.
ega ta jah väga öko mootor olegi , eriti praegu kus mul lambda tuksis on :D
Ja siiani on mulle tundunud jah et pihustunud kütus ootab vahepeal, kuna teine varjant oleks et, kütust pihustatakse 3mekordselt rohkem ja see oleks vähe ebatõenäolisem :mrgreen:
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Pilt
Kasutaja avatar
mardus72
Klubiliige
Postitusi: 1184
Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
Auto: volvo v60cc
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas mardus72 »

ei saa see kütus seal kuskil oodata,ega ka pihustid tühja pritsida.See koer ikka kuskile mujale maetud.Ei usu seda,kui ise ei näe.Võta pihustid maha ja lase starteril käia,siis peaks näha olema,kuidas pihustab ja millal,kas ikka 3 korraga,või ükshaaval.Ja tee video asjast,siis puust ja punaseks tehtud
Kui probleemi saab lahendada,siis pole mõtet muretseda.Kui mitte,siis mis seal enam muretseda;)
Image
potsataja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas potsataja »

Milleks ma pean pihusteid maha kiskuma, lihtsam on vaadata el skeemi, mida ka juba on tehtud ja minuga nõus oldud. ma ei akkan pihusteid maha kiskuma lihtsalt sellepärast et kellelegi midagi tõestada, suur risk on et ma rikun tihendid ära . ma postitasin selle teema et jagada oma kogemusi mitte laskuda vaidlusesse. vb töötavad pihustid erineva voolu tugevuse või pinge pealt ja niimoodi töötavad nad üksaaval (väga vähe usutav) aga fakt on see et 3pihustit jagavad ühte paari juhtmeid ja teised 3 jagavad teist paari juhtmeid ja silindrite tööjärjekord on sama mis teistelgi r6 mootoritel.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Ega ei peagi vaidlema, see ei vii kuhugile.

Ma vaatasin teist elektriskeemi ja see väidab midagi muud.

Püüan otsida erinevaid skeeme.
Teema iseenesest on huvitav.

Diagnostika näitab ka pihustite tööd.


Samas tekkis potsataja jutu põhjal uus küsimus, kui juhtmed on samad, siis ajab keeruliseks erinevate takistuste jutt asja.

Kuidas pidi nüüd akujuhe on see on omaette küsimus, ei leidnud algust asjal.

Asi muutub järjest huvitavamaks.
Vasta