Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Kõik mõtted ja arutelud klubi külalistele ja mitte klubilistele
Vasta
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas M2x »

Mine vaata automaailma. Seal on tumesinise klaasiga T10 pirnid, muidugi on peal kiri "not for road use" :D Minul tegid väga ilusa valge valguse, läksid originaalxenoniga ilusti kokku. Maksid ka pmst 2€ vist ainult. Maeimäleta kust sa oled, aga Tartus mul vist üks komplekt sõidab autos kuskil kaasa isegi neid, pole omal kuhugi panna enam.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas Jospa »

Hahahahhaa :lol:
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas raudpats0 »

b00ster kirjutas: 23 Mär 2019 19:49
Jürts kirjutas: 23 Mär 2019 18:57 Mis kuradi K-sid sa gabariidi pirnides taga ajad?
K tähendab valgusühikut, "kandela" ja 4300K gabariidipirn peaks valgustama täpselt sama tugevalt, kui 4300K lähitule pirn 🤣 Ebareaalne, onju 🤣
Telli hiinast LEDid gabariitidesse ja timm, sinine valgus.
Udukasse osta Osram Cool blue vms ja saab ka hea.
Tra täiesti alguses küsisin: mis värvitemperatuur omega ksenoonil on? Sain vastus et on 4300k, nii ostsin neid 4300k gabakad, et värvitoon käiks ksenooniga kokku, aga tegelikult sain mingi kusine kollase värviga pirnid. Tegelikult omega ksenon on 6000k temperatuuriga, seda sain juba ise teada, nii kui keegi tahab endale puhta valge ja kaasaegne värviga gabakad ja udukad (kuna see kollane värv on 80s teema) ostke 6000k temperatuuriga pirnid, puhas valge värv, mis pole mingi sinine ka.
Selles oli point, mitte kui tugevalt või hästi need pirnid paistavad.
reaalselt öösel oma 6000K värvitemperatuuriga tuledega võite pe... käia. esiteks ei näe ise sõita ja teiseks pimestate teisi.

tehase poolt on üle 4300K värvus ksenonitel(originaalidel) otsa saamise tunnus. 3500-4200K on tehase originaalsäte.
halogeenid üle 3500K värvitemperatuuri ei anna.
inimese silm näeb kõige paremini vahemikus 2000-4000K.
Kes tänasid kasutajat raudpats0 selle postituse eest:
Anz69
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1295
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas Faric »

Keegi neid CID displeisid ka veel remondib? Sai üks tds koju veetud aga displey pilt sassis. Triibud ainult. V mis seal üldse teha annaks ehk ise.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas Martin »

lintkaabel läbi. Kunagi kait remontis, ei tea kas enam?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
siimp
Klubiliige
Postitusi: 160
Liitunud: 25 Aug 2015 09:34
Asukoht: Põlva
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas siimp »

T10 5w led parktuli ja udukas jahutusega led, mölemad on 5000k. Kui keegi täpsemat pilti soovib siis PM :)

Pilt
Kes tänasid kasutajat siimp selle postituse eest:
b00ster
Omega 3.0dti automaat
muhtasib
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
Asukoht: Estland
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas muhtasib »

Jürts kirjutas: 23 Mär 2019 18:57 Mis kuradi K-sid sa gabariidi pirnides taga ajad?
K tähendab valgusühikut, "kandela" ja 4300K gabariidipirn peaks valgustama täpselt sama tugevalt, kui 4300K lähitule pirn 🤣 Ebareaalne, onju 🤣
Telli hiinast LEDid gabariitidesse ja timm, sinine valgus.
Udukasse osta Osram Cool blue vms ja saab ka hea.
Ei maksa teiste inimeste *harimiseks* sellist jama kirjutada.
K on lühend kelvini, SI süsteemis termodünaamilise temperatuuriskaala mõõtühiku kohta. 3500K - kui miski oleks kuumutatud temperatuurini 3500K ehk 3227 Celsiust, siis see kiirgaks sellise lainepikkusega valgust.

Valgustugevuse mõõtühik on candela, maakeeli 1 küünal, lühend cd.
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3201
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas Jürts »

muhtasib kirjutas: 29 Mär 2019 15:16
Jürts kirjutas: 23 Mär 2019 18:57 Mis kuradi K-sid sa gabariidi pirnides taga ajad?
K tähendab valgusühikut, "kandela" ja 4300K gabariidipirn peaks valgustama täpselt sama tugevalt, kui 4300K lähitule pirn 🤣 Ebareaalne, onju 🤣
Telli hiinast LEDid gabariitidesse ja timm, sinine valgus.
Udukasse osta Osram Cool blue vms ja saab ka hea.
Ei maksa teiste inimeste *harimiseks* sellist jama kirjutada.
K on lühend kelvini, SI süsteemis termodünaamilise temperatuuriskaala mõõtühiku kohta. 3500K - kui miski oleks kuumutatud temperatuurini 3500K ehk 3227 Celsiust, siis see kiirgaks sellise lainepikkusega valgust.

Valgustugevuse mõõtühik on candela, maakeeli 1 küünal, lühend cd.
Väga hea. Tänud harimast. Õpin pähe, siis hea võmme tee peal harida :mrgreen:
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Kasutaja avatar
Poust
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas Poust »

Mul lambi hiinakad t10 ja hb 4 alist piltide järgi vaatasin kelvinitest asjadest ei tea midagi :mrgreen: feedbackid olid head :D
Pilt
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas b00ster »

M57 bemmidel olemas vakuum receiver, M57 omegadel seda pole.
Keegi pole mõelnud paigaldada seda omegale? Mis profit üldse tuleb sellest receiverist?

NR6
Pilt


Kapoti all leiab küll ruumi kui väga vaja, aga kas mingi profit tuleb sellest ka? Ei usu et omegadel see polnud paigaldatud, sest ruumi ei piisanud. Pigem et omega on odavam auto või jälle mingi downgrade teema.
No hoiab ta vaakumit ja hoiab, reservuaar vakuumi jaoks, aga mis edasi? Kui see väga ei tee midagi ja saab ilma selleta olla (nagu on näha omega näidel), siis miks ikka BMW on paigaldanud seda oma sõidukile? :?
erki525
Üldmoderaator
Postitusi: 147
Liitunud: 14 Apr 2014 19:03
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas erki525 »

Omegal on see paremal rattakoopas,logari taga.
Kes tänasid kasutajat erki525 selle postituse eest:
b00ster
Opel Omega B
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas Martin »

vaakum reservuaar, nagu nimigi ütleb, hoiab vaakumit varuks, juhul kui seda on vaja kiiresti ja palju ja vaakumpump piisavalt ette toota ei jõua.
Vaakumi alatootikust tingivad ka pikkadest ja peenikestest vaakumliinidest. Pump võib ju võimekas olla, kuid vaakum liigub aeglaselt(pumpamis kaod, vooliku väiksest läbimõõdust tingitud sisetakistus). Samas suure läbimõõduga toru puhul on vajalik jällegi suurem kogus õhku torustikust välja, imeda, et saavutada vajalik vaakumi kogus.
Omegal on see reservuaar jah paremal rattakoopas. Turbost üsna kaugel. Sinna minev kolmik asub klapikambri peal. Et saavutada head ja kiiret tulemust oleks vajalik viia vaakum reservuaar vaakumsolenoidile võimalikult ligidale. Ja lühendada võimalikult palju vaakum torustiku, st. seda mis on peale reservuaari. Sellest veel kiirem turbo geomeeria liigutamine on juba elektriline, sisuliselt hetkeline, samal ajal kui vaakumi puhul võtab geomeetria liigutamine aega terve sekundi. Tulemuseks- teravam throttle response ja väiksem kogus nähtavat musta tahma.
Kes tänasid kasutajat Martin selle postituse eest:
b00ster
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas raudpats0 »

b00ster kirjutas: 08 Apr 2019 22:25 M57 bemmidel olemas vakuum receiver, M57 omegadel seda pole.
Keegi pole mõelnud paigaldada seda omegale? Mis profit üldse tuleb sellest receiverist?

NR6
Pilt


Kapoti all leiab küll ruumi kui väga vaja, aga kas mingi profit tuleb sellest ka? Ei usu et omegadel see polnud paigaldatud, sest ruumi ei piisanud. Pigem et omega on odavam auto või jälle mingi downgrade teema.
No hoiab ta vaakumit ja hoiab, reservuaar vakuumi jaoks, aga mis edasi? Kui see väga ei tee midagi ja saab ilma selleta olla (nagu on näha omega näidel), siis miks ikka BMW on paigaldanud seda oma sõidukile? :?

Omega pole kunagi low price low end car olnud. Ehk siis mootorile vajalikud lisad on kõik küljes. Juhi mugavuses on mõningad asjad lisa arvustuses olnud. Fl kere puhul siis bose, tibusoendus*4, vihmasensor, navi ja klapitavad peeglid. Extra lisa oli teler laes. Xenoneid ei oska lisade hulka liigitada kuna see oli sihtkohamaade järgi erinev.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas Jospa »

Martink91 kirjutas: 08 Apr 2019 23:41 vaakum reservuaar, nagu nimigi ütleb, hoiab vaakumit varuks, juhul kui seda on vaja kiiresti ja palju ja vaakumpump piisavalt ette toota ei jõua.
Vaakumi alatootikust tingivad ka pikkadest ja peenikestest vaakumliinidest. Pump võib ju võimekas olla, kuid vaakum liigub aeglaselt(pumpamis kaod, vooliku väiksest läbimõõdust tingitud sisetakistus). Samas suure läbimõõduga toru puhul on vajalik jällegi suurem kogus õhku torustikust välja, imeda, et saavutada vajalik vaakumi kogus.
Omegal on see reservuaar jah paremal rattakoopas. Turbost üsna kaugel. Sinna minev kolmik asub klapikambri peal. Et saavutada head ja kiiret tulemust oleks vajalik viia vaakum reservuaar vaakumsolenoidile võimalikult ligidale. Ja lühendada võimalikult palju vaakum torustiku, st. seda mis on peale reservuaari. Sellest veel kiirem turbo geomeeria liigutamine on juba elektriline, sisuliselt hetkeline, samal ajal kui vaakumi puhul võtab geomeetria liigutamine aega terve sekundi. Tulemuseks- teravam throttle response ja väiksem kogus nähtavat musta tahma.
Ega seal midagi rasket ole. Võta koopast välja ja paiguta ta kapoti alla, torud lõika lühemaks Iseasi on see kas kuumus mõjutab seal midagi.Samas ma mingit gaini külle ei loodaks saada aga mine tea.
Sisselaske puhul sai throttle responcet väiksemaks 3.0V6: throttle body portimine, mazeli box replica oma - tuutud oleks pidanud sisse laskma teha. Sisselaske pikkus sai lühemaks ja toru nata jämedamaks kuid mitte liiga suureks. Seal sain gaasivastust paremaks kuid mitte midagi erilist. V6 hooratas mängib rolli, suvekatel oli risto oma 3.0v6 platsis ja seal oli 1massiline hooratas, puhusid gaasipedaalile ja juba reageeris.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
muhtasib
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
Asukoht: Estland
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas muhtasib »

[/quote]
Omega pole kunagi low price low end car olnud. Ehk siis mootorile vajalikud lisad on kõik küljes. Juhi mugavuses on mõningad asjad lisa arvustuses olnud. Fl kere puhul siis bose, tibusoendus*4, vihmasensor, navi ja klapitavad peeglid. Extra lisa oli teler laes. Xenoneid ei oska lisade hulka liigitada kuna see oli sihtkohamaade järgi erinev.
[/quote]

See pole siiski teler vaid LCD ekraan DVD-mängijale. Tuunerit ei ole.
Vasta