2. leht 3-st

Re: Autode müüjad vihkavad mind selle artikli eest

Postitatud: 31 Dets 2018 14:09
Postitas tanellenat
Martink91 kirjutas: 31 Dets 2018 12:41 Värvid omavad psühholoogilist tegurit.
Ja teinekord ka praktilist eesmärki identisifitseerimisel.
Putukad, mis on punased, näitavad, et on on mürgised- taimed, mis on punased(ka kollased jms. erksad), kutsuvad putukaid neid tarbima.
Taksod on üld tuntult kollased(nii nagu nyct), kuid Tulikal on omale valge värv sisse kujunenud ja nemad oma brändi värvi välja ei vaheta, Inglismaal on taksod üldse väga spetsiifilised sõidukid, mida mujal pole.

-10aastat vana sõiduki remont võib ka täitsa mõistlik olla. Kõik oleneb sõidukist. Mul isal on 2006a focus, selline päris plank. Anz väitis, et täiesti pommikindel aparaat. Ainukeseks tüüüpveaks üks roolivõimu toru. Samas kui bmw e60 on ilmselt maailma kõige suurem feil üldse.
Jällegi oleneb mis mootorist ja aastast me räägime

Re: Autode müüjad vihkavad mind selle artikli eest

Postitatud: 03 Jaan 2019 05:04
Postitas Martin
tanellenat kirjutas: 31 Dets 2018 14:09
Martink91 kirjutas: 31 Dets 2018 12:41 Värvid omavad psühholoogilist tegurit.
Ja teinekord ka praktilist eesmärki identisifitseerimisel.
Putukad, mis on punased, näitavad, et on on mürgised- taimed, mis on punased(ka kollased jms. erksad), kutsuvad putukaid neid tarbima.
Taksod on üld tuntult kollased(nii nagu nyct), kuid Tulikal on omale valge värv sisse kujunenud ja nemad oma brändi värvi välja ei vaheta, Inglismaal on taksod üldse väga spetsiifilised sõidukid, mida mujal pole.

-10aastat vana sõiduki remont võib ka täitsa mõistlik olla. Kõik oleneb sõidukist. Mul isal on 2006a focus, selline päris plank. Anz väitis, et täiesti pommikindel aparaat. Ainukeseks tüüüpveaks üks roolivõimu toru. Samas kui bmw e60 on ilmselt maailma kõige suurem feil üldse.
Jällegi oleneb mis mootorist ja aastast me räägime
bmw puhul pole oluline, mis aasta või mootor. e6x on igast otsast häbiplekk. enne lükkan opelit, kui sõidan e6x :D

jah, muidu tüüpvead olenevad tõesti mingil määral aastast ja ka mootorist ja sajast muust asjast veel. Kuid 1000km hind selgub iga kasutaja põhiselt eraldi. Täpselt sama auto järgmise ostja käes on suure tõenäosusega oluliselt odavama km hinnaga kui esmasel omanikul, puhtalt oluliselt väiksema väärtuslanguse tõttu.

Re: Autode müüjad vihkavad mind selle artikli eest

Postitatud: 26 Mai 2019 13:17
Postitas b00ster
Vb see e60 on probleemne, ei oska midagi rääkida, pole omanud, lihtsalt olen sõitnud paar tkga. Aga ta on sitaks ilus (ideaalis must sedaan ja mpacket) Sees on ka megamugav ja soliidne. Ise auto on ~15+a vana, ja siiamani, 2019 aastal näeb suht uuena välja. Näiteks kui vaadata eelmine kere, e39, siis kohe näha et tegu 90s autoga, kui kõik autod hakkanud ringikujuliseks saama. Sama asi juhtub e34ga, vaadates seda autot kohe näha, et disain otse 80st. E60 on ise 2003-2010 auto, aga krt, kui hea seisukorras, ilus välimusega; poleeritud, norm pappud jne, siis isegi ei ütleks et see auto on nii vana.
See auto küll pole mingi katastroof.

Re: Autode müüjad vihkavad mind selle artikli eest

Postitatud: 26 Mai 2019 15:00
Postitas tanellenat
b00ster kirjutas: 26 Mai 2019 13:17 Vb see e60 on probleemne, ei oska midagi rääkida, pole omanud, lihtsalt olen sõitnud paar tkga. Aga ta on sitaks ilus (ideaalis must sedaan ja mpacket) Sees on ka megamugav ja soliidne. Ise auto on ~15+a vana, ja siiamani, 2019 aastal näeb suht uuena välja. Näiteks kui vaadata eelmine kere, e39, siis kohe näha et tegu 90s autoga, kui kõik autod hakkanud ringikujuliseks saama. Sama asi juhtub e34ga, vaadates seda autot kohe näha, et disain otse 80st. E60 on ise 2003-2010 auto, aga krt, kui hea seisukorras, ilus välimusega; poleeritud, norm pappud jne, siis isegi ei ütleks et see auto on nii vana.
See auto küll pole mingi katastroof.
tehniliselt katastroof. Mul 2 sõpra kes teenivad elatist AINULT e60 lammutamistega. See üks lagunevamaid autosid. ÜK-s võid pm kilohinnaga kokku osta. 3 e60 saad uk-s hea diilipuhul 4000€ eest

Re: Autode müüjad vihkavad mind selle artikli eest

Postitatud: 26 Mai 2019 17:12
Postitas b00ster
tanellenat kirjutas: 26 Mai 2019 15:00
b00ster kirjutas: 26 Mai 2019 13:17 Vb see e60 on probleemne, ei oska midagi rääkida, pole omanud, lihtsalt olen sõitnud paar tkga. Aga ta on sitaks ilus (ideaalis must sedaan ja mpacket) Sees on ka megamugav ja soliidne. Ise auto on ~15+a vana, ja siiamani, 2019 aastal näeb suht uuena välja. Näiteks kui vaadata eelmine kere, e39, siis kohe näha et tegu 90s autoga, kui kõik autod hakkanud ringikujuliseks saama. Sama asi juhtub e34ga, vaadates seda autot kohe näha, et disain otse 80st. E60 on ise 2003-2010 auto, aga krt, kui hea seisukorras, ilus välimusega; poleeritud, norm pappud jne, siis isegi ei ütleks et see auto on nii vana.
See auto küll pole mingi katastroof.
tehniliselt katastroof. Mul 2 sõpra kes teenivad elatist AINULT e60 lammutamistega. See üks lagunevamaid autosid. ÜK-s võid pm kilohinnaga kokku osta. 3 e60 saad uk-s hea diilipuhul 4000€ eest
Fl vb tõuesti on, preface ei usu. Mis seal võib nii laguneda, kui auto on 3.0d 160kw + 6HP automaat?

Re: Autode müüjad vihkavad mind selle artikli eest

Postitatud: 26 Mai 2019 18:16
Postitas tanellenat
Mul sõber omab 2004 e60 manu.. ostis masina 7000ga 5 aastat tagasi või isegi rohkem. 2sel aastal omamisest on lasknud vahetada KOGU juhtmestiku nii mootoril kui salongis.
Kõik ajud või lci asjad on vahetanud välja.
Arvas et kui kõik vahetab välja on vsjoo..
Nope... samad jamad hakkasid kummitama 2 aastat hiljem..
Hetkel remondi arved 5 aasta peale on üle 10 k €
Arvad et on lolli kindel ja seda mootor võibki olla kuid mitte elektroonika..

Re: Autode müüjad vihkavad mind selle artikli eest

Postitatud: 26 Mai 2019 18:18
Postitas tanellenat
Mul sõber omab 2004 e60 manu.. ostis masina 7000ga 5 aastat tagasi või isegi rohkem. 2sel aastal omamisest on lasknud vahetada KOGU juhtmestiku nii mootoril kui salongis.
Kõik ajud või lci asjad on vahetanud välja.
Arvas et kui kõik vahetab välja on vsjoo..
Nope... samad jamad hakkasid kummitama 2 aastat hiljem..
Hetkel remondi arved 5 aasta peale on üle 10 k €
Arvad et on lolli kindel ja seda mootor võibki olla kuid mitte elektroonika..
Ning see pole ainult 1 mu tuttavatest või sõpradest.
Sellepärast ma tegin Opeli sama raha eest enda moodi. Alguses oli plaan osta e61 v a6 peale suurt ja pikka uurimist otsustasin Omega kasuks

Re: Autode müüjad vihkavad mind selle artikli eest

Postitatud: 26 Mai 2019 18:19
Postitas tanellenat
Sorry eksisin. Ta on 13 000 remondile pannud 5 aastaga.

Re: Autode müüjad vihkavad mind selle artikli eest

Postitatud: 26 Mai 2019 18:48
Postitas Martin
e6x suurimad probleemid on jah elektroonikaga. Muidugi nüüd on juba varuosade hinnad kukkuma ka hakanud.
Mõned näited
*neliveoliste tüüphäda on esimene kardaanvõll, uus maksab 1000€ ja kasutatud peast saada suhteliselt võimatu, poolaastat tagasi kuulsin esimest korda et keegi olevat suutnud seda ka remontida ja nüüd pakutakse juba ka remonditeenust sellele. aasta tagasi seda veel ei eksisteerinud
*Sital juhul võtab pooldunud kardaanvõll kaasa ka automaat kasti. Nimelt, kui ristist pooleks läheb, siis maanteel sõites hakkab viskama ja lööb kastist killu välja, sitt juhus on paraku üsnagi tavaline.
*CCC- auto raadio, sureb ära kas lugemislääts või üks kiip tuleb jootest lahti, läätse on võimalik vahetada, kiipi ühe korra joota, teist korda joota pole enam võimalik. Remont maksab 250€ digiledis. Romulad küsivad ccc ploki eest 450€ alates.
*luugijuhtmestiku surm universaalil. Lappimine on suur töö, sest juhtmed ei ulatu kerest välja lappimise jaoks.
*õhkvedrustuse kompressori surm-180€ kasutatud kompressor, tüüphäda. sammuti on tüüphäda õhu regulaator klapp
*õhkpadjad- vanusest tingitud tüüphäda, universaali probleem, sedaanid on vedrudeega.
*universaali tagatuled- tulevad plastiku keevitusest altservast lahti ja vesi ning sodi läheb sisse, hiljem on akvaarium.
*universaalil luugi sees puldi vastuvõtja- vesi läheb sisse ja moodul peetis. kasutatud moodul kuskil 180€, uus 300, carways oli vähemalt kunagi sellele nimekirja jäärgi ootejärjekord taga.
*esituled-surevad nii angela aagid, kui adaptiivsuse plokid 250€ kasutatu komplektne tuli täna.
*mootorites lähevad ketid ja seejärel terve mootor. Probleem seisneb dpf filtri põletuses, kus põletuse aeg suunatakse väljalaske takti aeg silindrisse kütust. Esimese põlvkonna dpf mootoritel olid õhukesed kolvirõngad nii nagu 120/135/142kw isenditel ja seal läks kütus läbi, mis jõudis karterisse, seal käis õliga koos ringi, kuid kütusel ei ole nii head määrimis omadused, kui mootoriõlil ja ketid hävinesid enne eluea lõppu. Tulemuseks kett pooleks, klapid peas ja pooldunud nukkvõllid, nukkvõlli hind 400€ tk uuena.
*Automaatkastide turbiin on sammuti tüüphäda. Kui ära surevad siis püsikaga sõites hakkab pöördeid viskama, minu xd hakkas kiirendamisel üldse raputama. Turbiini remont 300€, + töö koos õlivahetusega 400€, tänaseks müüakse eraldiseisvat õlifiltrit automaatkastile. aasta tagasi sai õlifiltrit ainult koos uue karteriga, mis maksis 90€
*lekkivad esiamordid on tüüphäda, õnneks uued ei maksa palju tänaseks, vähemalt mitte tagaveolisel, nelikul, sashid 135€ tk, bilsud on pea 200tk.
*üks tõsisem tüüphäda sellel autol on ISESÜTTIMINE, mida põhjustab aku plusskaabel, mis tuleb varuratta juurest läbi põhja. Sealt kipub vask ära oksüdeeruma ja saavutab kerega kontakti- tulemuseks heal juhul kärssanud auto, kehval juhul põlenud tagaots, kuid üldjuhul maani maha põlenud auto.
*panoram katuseluugi puhul, sureb katuseluuk ära, seal on plastiknagad, mis katki lähevad, luuk ei liigu enam korrektselt.
*panoram katuse puhul lähevad ka vee äravoolu torud umbe- tulemuseks surnud moodulid varuratta all, hinnad vahemikus 25-90€ tk ja neid on seal minimaalselt 3 tk, parema varustuse puhul rohkem. konksu moodul 25€, MPM moodul 50€, parkimisanduri moodul 70€, õhkvedrustuse moodul 90€
*kojameeste varred on laagrite peal- keskmise kojamehe varre laagri surm, kojamees laguneb ära, kasutauna mina müüsin 20nega, aga vist küsisin vähe... lisaks kojameeste mootori surm
*elektrilise juhtimisega turbo aktuaatori surm- sees on plastikust hammasratas mis läbi kulub, 250€ uus aktuaator
*nelikul vahekasti siduri ja ajami surm- vahekast siduri remont 800€, mootor, mis sidurit vajutab.... uue hinda ei tea, aga müüsin kasutatud mootori 275€ga maha.

Seda jama võibki lõpmatult ketrama jääda, rohkem ei viitsi.

Re: Autode müüjad vihkavad mind selle artikli eest

Postitatud: 26 Mai 2019 18:55
Postitas tanellenat
eksole. ja mõtlen mis olid varuosa hinnad 2-3 aastat tagasi.. rääkimata inimesest kes ise ei tee ja laseb teha... töötundide arv mis sinna visatakse on jõhker.

Re: Autode müüjad vihkavad mind selle artikli eest

Postitatud: 26 Mai 2019 19:26
Postitas Tomzz
Martink91 kirjutas: 26 Mai 2019 18:48 e6x suurimad probleemid on jah elektroonikaga. Muidugi nüüd on juba varuosade hinnad kukkuma ka hakanud.
Mõned näited
*neliveoliste tüüphäda on esimene kardaanvõll, uus maksab 1000€ ja kasutatud peast saada suhteliselt võimatu, poolaastat tagasi kuulsin esimest korda et keegi olevat suutnud seda ka remontida ja nüüd pakutakse juba ka remonditeenust sellele. aasta tagasi seda veel ei eksisteerinud
*Sital juhul võtab pooldunud kardaanvõll kaasa ka automaat kasti. Nimelt, kui ristist pooleks läheb, siis maanteel sõites hakkab viskama ja lööb kastist killu välja, sitt juhus on paraku üsnagi tavaline.
*CCC- auto raadio, sureb ära kas lugemislääts või üks kiip tuleb jootest lahti, läätse on võimalik vahetada, kiipi ühe korra joota, teist korda joota pole enam võimalik. Remont maksab 250€ digiledis. Romulad küsivad ccc ploki eest 450€ alates.
*luugijuhtmestiku surm universaalil. Lappimine on suur töö, sest juhtmed ei ulatu kerest välja lappimise jaoks.
*õhkvedrustuse kompressori surm-180€ kasutatud kompressor, tüüphäda. sammuti on tüüphäda õhu regulaator klapp
*õhkpadjad- vanusest tingitud tüüphäda, universaali probleem, sedaanid on vedrudeega.
*universaali tagatuled- tulevad plastiku keevitusest altservast lahti ja vesi ning sodi läheb sisse, hiljem on akvaarium.
*universaalil luugi sees puldi vastuvõtja- vesi läheb sisse ja moodul peetis. kasutatud moodul kuskil 180€, uus 300, carways oli vähemalt kunagi sellele nimekirja jäärgi ootejärjekord taga.
*esituled-surevad nii angela aagid, kui adaptiivsuse plokid 250€ kasutatu komplektne tuli täna.
*mootorites lähevad ketid ja seejärel terve mootor. Probleem seisneb dpf filtri põletuses, kus põletuse aeg suunatakse väljalaske takti aeg silindrisse kütust. Esimese põlvkonna dpf mootoritel olid õhukesed kolvirõngad nii nagu 120/135/142kw isenditel ja seal läks kütus läbi, mis jõudis karterisse, seal käis õliga koos ringi, kuid kütusel ei ole nii head määrimis omadused, kui mootoriõlil ja ketid hävinesid enne eluea lõppu. Tulemuseks kett pooleks, klapid peas ja pooldunud nukkvõllid, nukkvõlli hind 400€ tk uuena.
*Automaatkastide turbiin on sammuti tüüphäda. Kui ära surevad siis püsikaga sõites hakkab pöördeid viskama, minu xd hakkas kiirendamisel üldse raputama. Turbiini remont 300€, + töö koos õlivahetusega 400€, tänaseks müüakse eraldiseisvat õlifiltrit automaatkastile. aasta tagasi sai õlifiltrit ainult koos uue karteriga, mis maksis 90€
*lekkivad esiamordid on tüüphäda, õnneks uued ei maksa palju tänaseks, vähemalt mitte tagaveolisel, nelikul, sashid 135€ tk, bilsud on pea 200tk.
*üks tõsisem tüüphäda sellel autol on ISESÜTTIMINE, mida põhjustab aku plusskaabel, mis tuleb varuratta juurest läbi põhja. Sealt kipub vask ära oksüdeeruma ja saavutab kerega kontakti- tulemuseks heal juhul kärssanud auto, kehval juhul põlenud tagaots, kuid üldjuhul maani maha põlenud auto.
*panoram katuseluugi puhul, sureb katuseluuk ära, seal on plastiknagad, mis katki lähevad, luuk ei liigu enam korrektselt.
*panoram katuse puhul lähevad ka vee äravoolu torud umbe- tulemuseks surnud moodulid varuratta all, hinnad vahemikus 25-90€ tk ja neid on seal minimaalselt 3 tk, parema varustuse puhul rohkem. konksu moodul 25€, MPM moodul 50€, parkimisanduri moodul 70€, õhkvedrustuse moodul 90€
*kojameeste varred on laagrite peal- keskmise kojamehe varre laagri surm, kojamees laguneb ära, kasutauna mina müüsin 20nega, aga vist küsisin vähe... lisaks kojameeste mootori surm
*elektrilise juhtimisega turbo aktuaatori surm- sees on plastikust hammasratas mis läbi kulub, 250€ uus aktuaator
*nelikul vahekasti siduri ja ajami surm- vahekast siduri remont 800€, mootor, mis sidurit vajutab.... uue hinda ei tea, aga müüsin kasutatud mootori 275€ga maha.

Seda jama võibki lõpmatult ketrama jääda, rohkem ei viitsi.
Ehk siis mitte midagi head selles autos pole , juhuu saan paremini magada jälle :mrgreen:

Re: Autode müüjad vihkavad mind selle artikli eest

Postitatud: 26 Mai 2019 19:27
Postitas b00ster
Okei. Nüüd võtame audid ja mersud sama aasta masinad, on olukord palju parem?

Re: Autode müüjad vihkavad mind selle artikli eest

Postitatud: 26 Mai 2019 19:38
Postitas tanellenat
Nagu ma mainisin ennem siis samamoodi A6-ga ei olnud mul mõtet minna. Ka keti vead ning lisaks ülalpidamis kulud kallid.
Lisaks ka väikesed elektrijamad.
Mersude kphapealt oskab vivaldi rääkida. Tean niipalju et õhkvedrustusega palju jamamist mersudel

Re: Autode müüjad vihkavad mind selle artikli eest

Postitatud: 26 Mai 2019 20:02
Postitas b00ster
Tegelikult näiteks mind huvitab e60nel M57D30TOP mootor, aka 535d. Kuhugile swapida seda ei viitsi, ise nkn hakkama ei saa, ja üldse ei näe mõttet selles. Kuna see mootor (200kw) oli ainult e60peal, tähendab et kui tahad omada M57D30TOP pead ostma e60 :lol:
See on selline mootor minu jaoks, et üldse pole kahju seda remontida, ja võib vabalt suured summad alla panna. Võib kap remont lasta teha sellele, uued pihustid, turbod, ketid ja asjad. Ehk ehitada auto enda jaoks. Ta veel inseneeritud ja väljatehtud õigel ajal, viimasel ajal, kui mootorid olid - pommikindlad, malmist tehtud, rida 6, jne. See on ideaalne mootor tavakasutajate jaoks, kes ei viitsi mingi driftida, draggida jne. (Kuid seda saaks vabalt teha). Sul 200kw/500nm ja kütusekulu 10l, ja asi on sitaks töökindel, kui hoolduseid ja asjad tehtud. Lisaks et seda üllal (ainult mootor) pidada läheb sama summa kui tavalisele 2.5dle, generaatorid, rihmarattad, rihmad, tihendid ja teised asjad... Muidugi et turbo ja pihustid on teine teema, aga kokkuvõttes, ei ole suur vahe. Hind varuosadel on umbes samasugune. Mind koguaeg huvitas küsimus: kui sa omad 535d, mis võib olla su järgmine uprade kauaks ajaks? Kui sa oled tavaline sõitja, kes ajast ajale tahab ka kiirelt sõita, ja kes ei viitsi tankida iga 400km. N57 f10 550d? Nah, Audi 4.0tdi? Nah, mingid uues messad? Ei tea :?

Ise muidu ostsin omega ainult M57 põhjusel :D Tahtsin endale M57 aga ei tahtnud e34/36/39/46. Nii omega oli ideaalne variant.

Re: Autode müüjad vihkavad mind selle artikli eest

Postitatud: 26 Mai 2019 20:06
Postitas Rax
Sõbral oli E61 touring. Ta ainult remontis teda. Mootoripoolelt timm 525d.
Aga muud jamad. Kompressor, luugi juhtmed, bluetooth moodul, mingiaeg hakkas ööga akut kotti imema jnejne.