Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2749
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
originaal 3.2hel on väiksem surveaste, aga suurem liikumine kolvikäigul ja läbimõõdud kolbidel.
3.0 plokikaan ja 3.2 kone annab siis suurema surveastme ja suurema kubatuudi ning teoreetiliselt on siis "stockis" rohkem võimsust, võid julgelt 98saga sõita
Plokikaane portimine on tugevalt soovituslik, nägin neid kaani enne portimist mis jospale peale said, oli võtta küll ja veel sealt.
3.0 plokikaan ja 3.2 kone annab siis suurema surveastme ja suurema kubatuudi ning teoreetiliselt on siis "stockis" rohkem võimsust, võid julgelt 98saga sõita
Plokikaane portimine on tugevalt soovituslik, nägin neid kaani enne portimist mis jospale peale said, oli võtta küll ja veel sealt.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
Leiaks mehe kes plokikaani pordiks nii nagu peab mitre nagu mõned kes tööd lohakalt teevad ristoga sai ka räägitud kunagi sellest aga siis jäi jutuks see aga eks näis ehk saan ristoga kokkuleppeleMartink91 kirjutas:originaal 3.2hel on väiksem surveaste, aga suurem liikumine kolvikäigul ja läbimõõdud kolbidel.
3.0 plokikaan ja 3.2 kone annab siis suurema surveastme ja suurema kubatuudi ning teoreetiliselt on siis "stockis" rohkem võimsust, võid julgelt 98saga sõita
Plokikaane portimine on tugevalt soovituslik, nägin neid kaani enne portimist mis jospale peale said, oli võtta küll ja veel sealt.
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2749
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
portimine pole eriti keeruline tegevus.
Sul on vaja minidremmelit, pika kehaga freese või teemant otsi(kallid asjad), hargiga mõõtevahendit ja lihvpaberiga(sobivad ka need, mis minidremeli otsa käivad) lased üle need kanalid ja lõpuks siis karukeelega päris siledaks. Sooveldamine on ka täitsa kodus tehtav.
Sul on vaja minidremmelit, pika kehaga freese või teemant otsi(kallid asjad), hargiga mõõtevahendit ja lihvpaberiga(sobivad ka need, mis minidremeli otsa käivad) lased üle need kanalid ja lõpuks siis karukeelega päris siledaks. Sooveldamine on ka täitsa kodus tehtav.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2460
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
sisselaset päris siledaks ajade ei ole soovitav.Martink91 kirjutas:portimine pole eriti keeruline tegevus.
Sul on vaja minidremmelit, pika kehaga freese või teemant otsi(kallid asjad), hargiga mõõtevahendit ja lihvpaberiga(sobivad ka need, mis minidremeli otsa käivad) lased üle need kanalid ja lõpuks siis karukeelega päris siledaks. Sooveldamine on ka täitsa kodus tehtav.
kuigi pritsemootoritega on jutt väheke teine.ise tehtav ainult juhendid ja õpetused vaja netist välja otsida ning sitaks kannatlikkust.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
Ei tea millistest kaantest juttu oli.Martink91 kirjutas:originaal 3.2hel on väiksem surveaste, aga suurem liikumine kolvikäigul ja läbimõõdud kolbidel.
3.0 plokikaan ja 3.2 kone annab siis suurema surveastme ja suurema kubatuudi ning teoreetiliselt on siis "stockis" rohkem võimsust, võid julgelt 98saga sõita
Plokikaane portimine on tugevalt soovituslik, nägin neid kaani enne portimist mis jospale peale said, oli võtta küll ja veel sealt.
Sisselaske.portimime vabalthingaval peab jääma kare, sest teekib õhu kiht seintele ja see.kiirendab õhu liikuvust, turbokal aga siledam. Olen proovinud mõlemaid. Peegelsile effekt tekitas mingeid imelike anomaaliaid: kerge pöörete kõikumime, õrn kakkumine põhja gaasil ja sisselaske viimane osa kus õhk kohtub kütusega ...siis oli ikka räige kakkumime. Spetsidega rääkisime, kütuse aurustamine ei ole õige enam.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2749
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
ma nägin neid kaasi mis risto tegi sulle.
tõsi küll, siis olid need veel laua peal ja ootasid alles tegemisse minemist, risto näitas ka kust ja mida kuipalju võtta sai, mõni koht oli ikka päris kitsas ülejäänud ristlõiget arvestades.
tõsi küll, siis olid need veel laua peal ja ootasid alles tegemisse minemist, risto näitas ka kust ja mida kuipalju võtta sai, mõni koht oli ikka päris kitsas ülejäänud ristlõiget arvestades.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
Emmm ma pole risto käest kaani tellinudki. N/A puhul ei saa kõike suureks ja laiaks teha, kaob õhuliikuvuse kiirus ära. Kuskil peab olema pudeli kaela effekt. Umbes nagu tolmuimeja torule paned pool näppu ette tekib suurem tõmme, imemine. Küllaltki delikaatne värk et saavutada õiget tulemust, tuleks seda arvutada jne.Martink91 kirjutas:ma nägin neid kaasi mis risto tegi sulle.
tõsi küll, siis olid need veel laua peal ja ootasid alles tegemisse minemist, risto näitas ka kust ja mida kuipalju võtta sai, mõni koht oli ikka päris kitsas ülejäänud ristlõiget arvestades.
Näiteks mina tegin Mantzeliga vea. Kõik ilus tore ja mõõdus aga radika ette jooksev sisselaske toru on puudu ning asi ei toimi väga effektiivselt.
Nii palju ütlen et pleeniumit ei tohi siledaks lasta, Dremeliga, drosselklappe portides peab jälgima ei laseks auke nii suureks et liblikate ja seinte vahele tekib vahe, drosseli sein võib olla peegel sile.
Kirjutamata reeglid N/A puhul on sellised: kareda seinad õhu kiiremaks liikumiseks, suurem ning lühem toru laulab kõrgelt kuid kaotab madalalt, liiga suur kaotab jõu. Pikk ja peenike toru annab jõudu kuid liiga peenike hoiab 100% imemis effekti kinni ning pärisb. Mina lähtusin enda autol originaal toru mõõtmetest aga sisselase on otsemaks tehtud ja multiram-i maha võetud jne jne...sorry et palju infot ja läbu siia teemasse kuid kui tahad tegema hakata siis küsi minu kaest või kellegi käest kes on teinud sisselaskeid matemaatiliste tehete järgi. N/A masinal on väga kerge peeti keerata, lihtsab turbokale.teha sisselaset vms
Kaante lihvimine on lihtsam kui timmida õiget hapniku kogust. Maha võid võtta kõik, keegi ei keela kuid pead teadma mida ja kus kohast, usun et risto jagab biiti kuid see peegelsiledaks tegemine ei ole alati kõige effektiivsem
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2749
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
huvitav, et risto näitas mulle kaasi ja ütles et need lähevad jospale...
sessuhtes ma olen ikka päris kindel, et ta nii ütles. Oli see küll kuskil... pea aasta tagasi vist, siis kui ma oma 3L plokikaant lasin seal lihvida.
sessuhtes ma olen ikka päris kindel, et ta nii ütles. Oli see küll kuskil... pea aasta tagasi vist, siis kui ma oma 3L plokikaant lasin seal lihvida.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
Nonii eile sai uuesti tõstuki peal käidud ja vahetatud p.e rattalaager ära ning sai ka mõeldud,et vahetan tagumise parempoolse ka ära kuna see ka undas aga njetu. Kõik muu tuli ilusti lahti aga rummu kätte ei saa. 3h peksmise peale sai nii palju paremaks,et rumm liigub koos laagriga aga ainult 5mm umbes kuna siis tuleb laagri stopperseib ette ja ei saa kätte. Saaks kuidagi sinna rohkem ruumi kuskil 4-5cm saaks selle stopperi ära võtta laagri eest aga ei liigu.
Kui kellelgi häid mõtteid kuidas veel saada siis avatud pakkumistele Tõmmitsaga ei saa kuna pole seda kuskile kinnitada.(kes väidab vastupidist siis hea meelega vaataks sellise tõmmitsa pilti)
Ning ka öö lõpuks kui sai uuesti kokku pandud auto(ratas logiseb all 1-2cm) mõtlesin ka mootori koodi üle vaadata,mis ilutses vastu oli 3.2
Kui kellelgi häid mõtteid kuidas veel saada siis avatud pakkumistele Tõmmitsaga ei saa kuna pole seda kuskile kinnitada.(kes väidab vastupidist siis hea meelega vaataks sellise tõmmitsa pilti)
Ning ka öö lõpuks kui sai uuesti kokku pandud auto(ratas logiseb all 1-2cm) mõtlesin ka mootori koodi üle vaadata,mis ilutses vastu oli 3.2
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2313
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 71 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
tee ise vastav tõmmits mis vahele sobib
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Re: Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
Eile mõtlesin küll milline see raibe olla võiks aga ei tulnud ühtegi väärt mõtetkuhu see suruja kinnitada nii et asi ka toimiks...Tomzz kirjutas:tee ise vastav tõmmits mis vahele sobib
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2313
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 71 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
tavalise poldi ja jätkumutriga sai ühel autol ära võetud see. Sai hakkama küll. Aga see kulub lõpuks nii ära, et väga alles ei jää miskit. Pm s kässari plekki kinni hoidvad poldid siis.. sinna vastu polt toetama ja omakorda poldile mutter otsa.(algul keerad mutri poldile lõpuni peale) Ja ku see sul rummu ja kässari pleki vahel siis hakkad peksma ja pinget peale mutrist keerama.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2460
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
2 gorilla bari.ca 120cm pikad. rummu ja lääba vahele surud labida poolsed otsad ning tõmbad laagri pooleks.välimise laagri rõngaga on veel omaette teema.mul on selleks ikh laagritõmmits.GertK kirjutas:Eile mõtlesin küll milline see raibe olla võiks aga ei tulnud ühtegi väärt mõtetkuhu see suruja kinnitada nii et asi ka toimiks...Tomzz kirjutas:tee ise vastav tõmmits mis vahele sobib
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Re: Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
Tagumised rattalaagrid mõlemad vahetatud ja aega läks ikka korralikult kuna kõik asjad olid nii kinni roostetanud. Nüüd kõik tip top ja hea vaikne sõita. Mõlemad tagumised rattalaagrid läksid FAG firmalt ja sai korralikult laagrimäärdega kõik kohad ära lagastatud, kust vähegi tundus,et oleks vaja.
1.09.2017 - 217 450 km - p.e rattalaager
3.09.2017 - 217 557 km - p.t rattalaager
6.09.2017 - 217 650 km - v.t rattalaager
1.09.2017 - 217 450 km - p.e rattalaager
3.09.2017 - 217 557 km - p.t rattalaager
6.09.2017 - 217 650 km - v.t rattalaager
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief
Re: Opel Omega B fl 3.0 155kw aut - 2000 GertK
Täna läksid alla uued valuveljed koos "uute" rehvidega. Velgede laius siis 9j 16" ja rehviks 205 55 16. Veljed muudavad ka talvel värvi aga milliseks ja kuidas see selgub hiljem
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief