Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Suletud
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Martink91 kirjutas: 16 Mai 2018 10:04 Ma võin sulle 50€ eest 3liitrise alumise otsa ära müüa.
Plokikaanel on eelsüüteküünla pesa täitsa õhtal. Sinu m57d25 plokikaas läheb ilusti sinna peale. Teed kaaneremondi ka (klapipesade sooveldamine ja juhtpukside vahetus) ja saab päris hea kokku.
Tagumised pidurikettad maksavad 30€ ladu24jas (ventileeritavad).
Pooled tööd sinu nimekirjas oleksid väga odavad kui sa ise teeksid, aga nagu aru saan, siis sul keegi remondimees võtab oma raha sealt veel juurde.
2,5->3,0 on täielik plug & play
Praegu ei osta midagi, kuna raha nullis. Hetkel nii juhtus et olen töötu, ja sellepärast omega jäänudki garassis seisma.

Pidurikettad jne vahetan ise ära.
Mootoriga ja kastiga ei ole kindel, ei usu et saan ise (oma garassis siis) need ära vahetada, tulevikus vaatab.
Ja üldse M57D30ga veel ei tea, aga see et sinna tuleb manuaal olen kindel. Juba otsustatud.
Kui M57D30 sinna ei tule, siis 2.5le kindlasti tuleb GT2256v turbo + 3.0d pihustid + Chip

Nüüdseks ostan endale mingi teine romuauto 500eur kandis, millega saaks sõita (Diisel + Manuaal), omega jääb projektikaks, ja luban et saan seda valmis, sest auto meeldib. :!:
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Sai ostetud piduri-support, niing ära vahetatud, koos dot4 vedelikuga, ja kulumise anduriga, ennem andur oli katkine ja kompp koguaeg löönud " Attention Brake Pads" kuid klotsid oli uued. Nüüd kõik tip top.
Lisaks sai ostetud uus visko ja veel erinev väiksed asjad. Veel ei jõudnud vahetada, olen Soomes koguaeg.

Aga tekkis väike küsimus sumpa kohta. Kui mul passis näittab nii:
Pilt
Tähendab et saan valgelt läbida üv koos "kodutehtud" sumpaga?

Ja kuidas resonaatori suurus mängib rolli häälel? Mida suurem reso, seda pehmem hääl?

Sest ise ei tea kumb valida:

pikkus 250mm
http://www.rallipood.ee/toode/universaa ... muti-25-7/
pikkus 500mm
http://www.rallipood.ee/toode/universaa ... muti-25-3/

Plaanis on teha et oleks bassine hääl. Ehk midagi samasugust: https://www.youtube.com/watch?v=DOC_vrK-16E
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas Martin »

See kodutehtud sumpa ei tohi kindlasti "porno" välja näha ja kui ülevaataja meelest on heli normaalne, siis ega nad väga ei peedista ka selle kallal.
see et sõidukil pole norme ette nähtud, ei tähenda et euronõuded ei kehtiks.
Pikema ajaline lõrin tüütab lõpuks ära, alguses on küll "äge", aga kui kuskile vaja pikemalt sõita, siis eelistad vaikust. Kahe-kolme kuu pärast tahad vaikset autot uuesti. Videodest on raske aru saada, kuna mõne kaamera mikrofon võtab päris hästi ning ka moonutab helisid. Mind näiteks see heli juba häiriks, mis antud videos oli.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Martink91 kirjutas: 15 Juun 2018 16:21 See kodutehtud sumpa ei tohi kindlasti "porno" välja näha ja kui ülevaataja meelest on heli normaalne, siis ega nad väga ei peedista ka selle kallal.
see et sõidukil pole norme ette nähtud, ei tähenda et euronõuded ei kehtiks.
Pikema ajaline lõrin tüütab lõpuks ära, alguses on küll "äge", aga kui kuskile vaja pikemalt sõita, siis eelistad vaikust. Kahe-kolme kuu pärast tahad vaikset autot uuesti. Videodest on raske aru saada, kuna mõne kaamera mikrofon võtab päris hästi ning ka moonutab helisid. Mind näiteks see heli juba häiriks, mis antud videos oli.
Mul meeldivad "straightpiped" R6 diislid, OM603, 606, M51, M57, D24 jne. See pigem maitse asi. Mu jaoks hääl on väga suur asi autol, nagu mõned räägivad et veljed = 50% auto välimusest, mu jaoks häälega sama teema.
Tean et tulevikus vb viskab koppa ette, aga ikkagist, diislil madalad pööred koguaeg, kui rahulikult sõidad siis masin tundub vaikne pmst nagu stock sumpsiga.

Lisaks praegu seal terve sumpa roostes, tagapüttil lõpptoru ära roostetatud. Sellega isegi pole mõttet üvle sõita.
Kasutaja avatar
Andrus
Huviline
Postitusi: 329
Liitunud: 07 Veebr 2007 09:15
Auto: Omega Fl 3.0dti
Asukoht: Rõngu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas Andrus »

Mul 3.0dti-l 70mm toru, vahel mingi reso ja lõpus mingi korralikum asi (Sebringu toodang vist). Ühtlase sõidu ajal pole originaaliga mitte mingit vahet, vajutades hakkab röökima mõõdukalt.
Pilt

Video võin sulle fb panna, kuigi videost päris õiget asja ei saa.
Kawasaki VN 1500 cm³ Mean Streak
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Keegi teab tootekoodid? Või kust saab osta need asjad, netist


Pilt
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas Martin »

sul uksed prõksuvad jah?
Mina olen sinna 0,5mm lehtmetallist seibid vahele teinud ja siis tõmbab koomale ja enam ei prõgise, minu meelest sinu autole tegin ka selle asja ära.
Pm. probleem seisneb selles, et see valge plastikjunn kulub ära ja kuna polt on kraega, siis pole võimalik rohkem peale pingutada.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Anz69
Huviline
Postitusi: 780
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas Anz69 »

Forsis,küsi, 50 senti tk ;)
Tallinnas on need plastikjunnid igatahes laokaup.
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Martink91 kirjutas: 25 Juun 2018 17:51 sul uksed prõksuvad jah?
Mina olen sinna 0,5mm lehtmetallist seibid vahele teinud ja siis tõmbab koomale ja enam ei prõgise, minu meelest sinu autole tegin ka selle asja ära.
Pm. probleem seisneb selles, et see valge plastikjunn kulub ära ja kuna polt on kraega, siis pole võimalik rohkem peale pingutada.
Jah, mõlemad esiuksed, plastikuasjad ära kuulunud.
Veneforumil leidsin infot, et vaja pildioleval polt koos plastikuasjaga ära vahetada siis probleem kaob ära.
Aga ei leidnud tootekood slpst küsinüdki.

Ja omegal ei leidnud metallised seibid, seal kõik nagu stockis.
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Anz69 kirjutas: 25 Juun 2018 18:46 Forsis,küsi, 50 senti tk ;)
Tallinnas on need plastikjunnid igatahes laokaup.
Kahjuks Haapsalus pole nii :oops:
Pommiauk rsk
Kasutaja avatar
Anz69
Huviline
Postitusi: 780
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas Anz69 »

Tallinna ei satu?
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Anz69 kirjutas: 25 Juun 2018 22:41 Tallinna ei satu?
Kunagi jõuan ikka, siis ostan ära :D
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Jõudu.
Päris palju sai tehtud sel suvel, kindlasti unustasin midagi :oops:

Roolivõim jälle töötab. Voolik plahvatas, sai vahetust.

Milles probleem oli:
Pilt

Roolivõimupump sai uus vedelik, sisselaskekollektor pestud survepesuga, ja uued tihendid. Dot 4 vahetatud.
Pilt

Alguses proovisin pesta erinev carb cleaneriga, diisliga, bensiiniga jne, see kõik mõttetu teema. Kui te tahate normaalselt pesta oma kollekas - minge mündipesulasse. Minu oma 4euriga sai absoluutselt puhastatud. Aga ei usu et see on legaalne värk, nii et vaadake et keegi ei näe :mrgreen: :mrgreen:
Pilt
Pilt
Pilt

Karterituulutus filter ka vahetatud
Pilt

Õhu ja salongifiltrid.
Pilt

Teine katalüsaator eemaldatud, esimene jäi peal, kuna seal nii vähe ruumi et ei viitsinud seda eemaldada :D
See kat mis jäi
Pilt

Tagapütt vahetatud ka. Nüüd seal 320mm simonsi resonaator. Ehk praegu mul selline summuti: esimene Kat, keskmine originaal resonaator ja tagumine simonsi resonaator. Ei hakka valetama, hääl nagu originaalis. Ärritunud. Veits rohkem bassi on küll, aga mitte see mis ma tahtsin. Loodan, kui eemaldan keskmine resonaator ja esimene katalüsaator tuleb normaalne hääl.
Pilt

Lisaks pagasnik sai pestud, enam seal pole sõnniku haisu :lol: :lol:
Pilt

Sai ostetud iluvõre. Värvitud ka. (esimesel pildil veel pole värvitud)
Pilt
Pilt

Sai ostetud manuaalkasti swap-kompleekti. Olemas kõik peale siduritöösilindrit.
Pilt

Manuaal kompleekt pagasnikus, päris hea madaldus :lol: võiks koguaeg selline olla :D (ärge vaadake sumpa, tean et see porno, summutiots tuleb veits hiljem)
Pilt

Ja ikkagi visco sai vahetust ja sillastend lõpuks ära TEHTUD!!!!! xD
Stabikakondid ka vahetatud, kuna üks tegi häält.
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Siin head uudised lõpevad. :|

Oli juba plaan ülevaatus teha, mõtlesin, et septembris saab manuaal kasti alla, ühesõnaga kõik oli tore.
Ja juhtus see: Alguses lõi väljalase kollektori tihend läbi, hakkas vilisema, pärast:
https://www.youtube.com/watch?v=g7hc7KlCXGo
https://www.youtube.com/watch?v=fMbY4hGRLGc
Jah, see summuti väga kole teema. "Avarii" juhtus samal päeval, kui keevitasin sumpa, slpst ei jõudnud toru ilusti lõikama, kõik tuju ja motivatsioon läks ära.
Arvatavasti turbo sai surma. Mootor ise töötab normaalselt, kiirustada pole proovinud, ei julge. Aga õli põletab väga kiirelt. Kodust garassile sõites (umbes 3km) läks 500ml õli. Ehk koju juures kontrollisin õli tase, edasi läksin garassile, auto seisis mingi 20min, vaatasin õli tase: täiesti kuiv :) Valasin sisse mingi 500ml enne kui sai sama tase, mis oli mu maja ees.

Nüüd mõtlen mida teha.
Kõik mis ma suve jooksul puhastasin selle mootoril, egr, sisselaske, karterituulutus, lõdvikud jne, see kõik oli tühi töö. Kindel, et nüüd seal uuesti kõik õlides :) Mul alati vedab.

Variandid:
1) 2.5d'le paigaldada Garrett GT2256v ja teha chip.
2) 2.5d asemel panna 3.0d 142kw originaal turbsiga + omegale valmis tehtud ajuga.
Rohkem kui 145kw ei taha, kast ei kannata.

Esimene variant tundub parem; vähem tööd, kergem üvga ja tulevikus väiksem kütusekulu :lol: :lol:
Kuulsin et 2.5d on ökonoomsem kui 3.0d, ei tea kas tõsi :lol:

Chipitud 2.5d koos 3.0d turboga + manuaal, peab hea tulemus saada.

Kes forumil tegeleb chippiga, andke teada palju kW ja VM saab, umbes. Originaalis 110kw ja 300vm.
Ja kui keegi tahab teenida eurikud ja oskab remapida, kirjutage psse.
Asukoht võiks olla Harjumaa, Läänemaa, Raplamaa, Pärnumaa.
tanellenat
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitus Postitas tanellenat »

M;ul turbon olemas sulle kui soovi on
Tundub et turboga tegemist jah ja õli lähebki kui turbo katki.
Kui soovi tead kuhu kirjutada ;) saad vähemalt ÜV peale ja sõita
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
Suletud