Ise ka mõtlesin äkki kuna 1 rehv kõver, ja auto veits ujub... aga õnneks täna saab kauaoodatud uued rehvid kätte niing kohe vahetab ära.
Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2720
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 27 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
kui rehv kõver, siis hakkab kurvides ESPd peksma.
Kui rehvid erineva kõrgsega(drastiliselt erineva rõhuga ka seejuures), siis läheb paari kolme km jooksul errorisse ja koos absiga olenemata kiirusest.
Kuna sinul aga on oluliseks kriteeriumiks kiirus, siis ma kahtlustan kas abs andurit või absi rõngast. Samas siis peaks abs ise ka õplema minema.
ESPd ei saa nupust sisse välja lülitada, kuna see on erroris ja errori puhul on funktsioon deaktiveeritud.
Kui rehvid erineva kõrgsega(drastiliselt erineva rõhuga ka seejuures), siis läheb paari kolme km jooksul errorisse ja koos absiga olenemata kiirusest.
Kuna sinul aga on oluliseks kriteeriumiks kiirus, siis ma kahtlustan kas abs andurit või absi rõngast. Samas siis peaks abs ise ka õplema minema.
ESPd ei saa nupust sisse välja lülitada, kuna see on erroris ja errori puhul on funktsioon deaktiveeritud.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Sain rehvid kätte, super rahul neendega 2tk 50€. Hommikul lähen vahetamas, vahetan 2tk ära kuna need mõlemmad 31nädal 2015 toodang, mu omad on siis 2012
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Sai siis ära vahetatud ja te LIHTSALT EI KUJUTA ETTE MILLINE NAUDIMINE. NII MÕNUS SÕITA
Auto liigub sirgelt, nagu peab, super mõnus lslt, orgasm
Kõver rehv siis:
Auto liigub sirgelt, nagu peab, super mõnus lslt, orgasm
Kõver rehv siis:
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
See rehv oli niisamagi puhta putsis.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2720
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 27 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Paistab, et mitte rehv ei ole kõver, vaid rehvile on muna tekkinud.
Tõenäoliselt on karkass purunenud sees mingil põhjusel. Näiteks seisnud tühja rehvi peal või velgedele paigaldades kasutati liiga suurt rõhku(näiteks 6bari, selleks et veljele saada). Üldiselt läheb rehv veljele kuskil 2 juures juba, aga alles üks päev oli mingi ime rehv mis 8 bari juures ka veel velje peal ei olnud(seepi sai ikka korralikult).
Muna paneb küll espd peksma. Kas nüüd 120nega sõites on korras?
See muna on üsna tagasihoidlik veel
Ma võin näidata enda rehvide munasid, kui ma neist fotod teen
Tõenäoliselt on karkass purunenud sees mingil põhjusel. Näiteks seisnud tühja rehvi peal või velgedele paigaldades kasutati liiga suurt rõhku(näiteks 6bari, selleks et veljele saada). Üldiselt läheb rehv veljele kuskil 2 juures juba, aga alles üks päev oli mingi ime rehv mis 8 bari juures ka veel velje peal ei olnud(seepi sai ikka korralikult).
Muna paneb küll espd peksma. Kas nüüd 120nega sõites on korras?
See muna on üsna tagasihoidlik veel
Ma võin näidata enda rehvide munasid, kui ma neist fotod teen
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Aint korraks käisin neste kütusetehasele, see mingi 30km helsingist niing ainult seal lubatud 120 maanteel, aga olen aus, see on selline tee kus "lubatud" nii palju kui tahad, kuna suur, lai tee niing kaameraid pole. Iga üks sõidab seal mingi 150+. . Mingi hetk võiks proovida oma tippkiirust seal, ennem ei julgenud selle sitta rehviga . Muidu tavaliselt maanteel igalpool 80-100 ja kaamerad. Hetkel liigun linnas ja probleeme ei näe. Ls nüüd 416k+. Siiamani naudin sõitmist, nii sujuvalt liigubMartink91 kirjutas: ↑12 Nov 2018 22:24 Paistab, et mitte rehv ei ole kõver, vaid rehvile on muna tekkinud.
Tõenäoliselt on karkass purunenud sees mingil põhjusel. Näiteks seisnud tühja rehvi peal või velgedele paigaldades kasutati liiga suurt rõhku(näiteks 6bari, selleks et veljele saada). Üldiselt läheb rehv veljele kuskil 2 juures juba, aga alles üks päev oli mingi ime rehv mis 8 bari juures ka veel velje peal ei olnud(seepi sai ikka korralikult).
Muna paneb küll espd peksma. Kas nüüd 120nega sõites on korras?
See muna on üsna tagasihoidlik veel
Ma võin näidata enda rehvide munasid, kui ma neist fotod teen
Ja veel küll selline tunne et sul oli õigus, et mul tdssi oma 3.45 differ on all. Kuna pööred on küll suured, seda on suurel kiirusel hästi näha. 120kmh ja umbes 2500 oli kui õieti mäletan.
Lisaks veel:
3käik 50kmh = ~1900. 4käik 50kmh = ~1350.
Aga ei kurda, sellega kiirendus parem siis, eks? Ja see et võtab 0.3l rohkem väga ei koti ka. Kütusekulu on nkn nii väike, keskmine kukkus 7.2ks. Läbitud 2200km ja 150l vms, ei mäleta. Ja ei sõida mingi pensionääri rešiimiga
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Seier 120 ja pöörded ca 2500
Reaalselt kiirus 115
See tdi automaadiga
Reaalselt kiirus 115
See tdi automaadiga
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
kuidagi suured pöörded diisli jaoks
bemmil samamootoriga, või noh 3.0ga, sama kastiga 120km/h 2100.
kui sellised pöörded DTI'l originaalis, siis mul ikka DTI Differ. Mõtlesin et tegu TD diffriga, millel ülekanne 3.45 võrdles 3.27 DTI omaga, ja et slpst kõrged pöörded.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2720
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 27 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
100km/h kellal on mul 1900rpm kuskil. Igastahes kindlalt alla 2000ndet.
Kiirendus on jah parem, aga lõppkiirus ka kannatab selle all.
edit, manuali 5. käigu ülekanne on ka suurem, kui automaadil bw.
Kiirendus on jah parem, aga lõppkiirus ka kannatab selle all.
edit, manuali 5. käigu ülekanne on ka suurem, kui automaadil bw.
Viimati muutis Martin, 14 Nov 2018 00:31, muudetud 1 kord kokku.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Võrdlesin 2.5dti atm ja 3.0d atm, mõlemmad sama kastiga, kuid bemmidel 120kmhga sõites pöörded madalamad. Arvan e39l diffris lslt teine ülekanne.
Ja ennem mõtlesin et 5l40e ja R-25D'l sama ülekanne iga käigul, kuid nüüd tean et erinev.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2720
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 27 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
huvitav tõsti, et bemmil on isegi sama käigukasti puhul, mida opelil kasutatakse(5l40e), teine lõppülekande arv.
2000rpm juures E39 sõidab 115km/h, samal ajal kui opel sõidab 98,9km/h
Lõppkiirus siis ka suurem, bemm piiratakse juba enne 4500dat tegelikult ära, kuna 250 sai täis(4500rpm 258km/h), opelil 222,5..
Ilgelt oleks vaja opelilie lõppülekannet kuskile sinna 2,8 kordaja kanti. Mitte keegi ei tee ka kahjuks.
2000rpm juures E39 sõidab 115km/h, samal ajal kui opel sõidab 98,9km/h
Lõppkiirus siis ka suurem, bemm piiratakse juba enne 4500dat tegelikult ära, kuna 250 sai täis(4500rpm 258km/h), opelil 222,5..
Ilgelt oleks vaja opelilie lõppülekannet kuskile sinna 2,8 kordaja kanti. Mitte keegi ei tee ka kahjuks.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534