Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Suletud
muhtasib
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
Asukoht: Estland
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas muhtasib »

Turbo peaks olema OK. Sinu kiirendamise videol turbo teeb küll palju rohkem häält kui minu autol, ei tea kas remappingu tõttu? Mul on muidugi Executive millel mürasummutus ka ehk parem.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Martin »

muidugi klapid võivad ka klõbiseda, kui õlitus pole piisav, sellel mootoril on teglikult hüdralilised rullnookurid ja teoreetiliselt klõbisemist olla ei tohiks. Kui klõbin tuleb suurtel pööretel nii koormusega, kui koormuseta, siis pigem nukad-nookurid, kui ainult koormuse all, siis ilmselt kõrgsurve pump, kuna tühjalt paugutades mootori aju poolt niikuinii suurt survet ei tellita, mistõttu latt ka ise pole suure surve all, tühipöördel on töörõhk 300bari, täisgaasil... 1200 vist(?) selle mootoril ja sedagi vaid siis kui mootoril on reaalne koormus taga. Minu biturbol on tehasest 2400, seda tean küll peast öelda :D

Kuna õlitust ei saa reguleerida(ainult õlirõhku ja sedagi mehhaaniliselt), siis ka tiksumine ei oleneks koormusest.

Tech2'ga on võimalik jälgida lati rõhku, see oli küll PAscalites vist. Bemmi peal saab ka eelsurverõhku vaadelda. Kui täisgaasil eelrõhk ära kukub, siis ilmselt ikka pump õhtal. töörõhul alla 2,5 bari läheb mootor limpi. Seda registreerib filtri peal olev andur. Kui eeldada et kõik 160k km on sama pump põhja all olnud, siis ma arvan et pump ikka omadega juba otsakorral.

A ma tahtsin enne seda veel küsida, et mis eriversioon omega c, mida toodeti 7 kuud? Minuteada on kõik omega B flid samad, peale 2001 aastat(muidugi varustuse erinevus väikestviisi).
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

muhtasib kirjutas: 10 Apr 2019 21:45 Turbo peaks olema OK. Sinu kiirendamise videol turbo teeb küll palju rohkem häält kui minu autol, ei tea kas remappingu tõttu? Mul on muidugi Executive millel mürasummutus ka ehk parem.
Kumb video, kus turbo korras või see mis alles saatsin?
muhtasib
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
Asukoht: Estland
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas muhtasib »

b00ster kirjutas: 10 Apr 2019 21:50
muhtasib kirjutas: 10 Apr 2019 21:45 Turbo peaks olema OK. Sinu kiirendamise videol turbo teeb küll palju rohkem häält kui minu autol, ei tea kas remappingu tõttu? Mul on muidugi Executive millel mürasummutus ka ehk parem.
Kumb video, kus turbo korras või see mis alles saatsin?
See kiirendamise video kus turbo korras ja ulub, mille sa varem postitasid.
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

muhtasib kirjutas: 10 Apr 2019 22:01
See kiirendamise video kus turbo korras ja ulub, mille sa varem postitasid.
Videol katuseluuk avatud. See auto on ka executive, väga rikas varustusega. Tegelikult turbot pole väga kuulda, see on pigem tee hääl. Võib olla võrreldes originaaliga on see ikka natuke valjem, sellepärast et summuti on avatud, peaegu otsetoru. Aga esimene katalüsaator veel all. Kui eemaldan ära selle, siis peab küll hästi vilisema. Loodan et katalüsaatori eemaldamise pärast ei tule see kole geomeetria vilin, nagu siin 00:08 https://www.youtube.com/watch?v=7eV6jGfq8P4 Siis tuleb seda tagasi keevitada :lol: :lol: Remapimisega sai tõstetud turbo rõhku, võib olla annab natuke turbo hääle juurde, kuna rõhk on suurem, aga ei usu et palju. Pigem katalüsaatorite ja sumpa püttide teema. Arvan originaal summutiga salongis sa ei näe vahet.
muhtasib
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
Asukoht: Estland
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas muhtasib »

Martink91 kirjutas: 10 Apr 2019 21:49 muidugi klapid võivad ka klõbiseda, kui õlitus pole piisav, sellel mootoril on teglikult hüdralilised rullnookurid ja teoreetiliselt klõbisemist olla ei tohiks. Kui klõbin tuleb suurtel pööretel nii koormusega, kui koormuseta, siis pigem nukad-nookurid, kui ainult koormuse all, siis ilmselt kõrgsurve pump, kuna tühjalt paugutades mootori aju poolt niikuinii suurt survet ei tellita, mistõttu latt ka ise pole suure surve all, tühipöördel on töörõhk 300bari, täisgaasil... 1200 vist(?) selle mootoril ja sedagi vaid siis kui mootoril on reaalne koormus taga. Minu biturbol on tehasest 2400, seda tean küll peast öelda :D

Kuna õlitust ei saa reguleerida(ainult õlirõhku ja sedagi mehhaaniliselt), siis ka tiksumine ei oleneks koormusest.

Tech2'ga on võimalik jälgida lati rõhku, see oli küll PAscalites vist. Bemmi peal saab ka eelsurverõhku vaadelda. Kui täisgaasil eelrõhk ära kukub, siis ilmselt ikka pump õhtal. töörõhul alla 2,5 bari läheb mootor limpi. Seda registreerib filtri peal olev andur. Kui eeldada et kõik 160k km on sama pump põhja all olnud, siis ma arvan et pump ikka omadega juba otsakorral.

A ma tahtsin enne seda veel küsida, et mis eriversioon omega c, mida toodeti 7 kuud? Minuteada on kõik omega B flid samad, peale 2001 aastat(muidugi varustuse erinevus väikestviisi).
Omega B viimane small facelift oli 2002 sügis kuni 2003 suvi, kuni Omega liinilt maha võeti. Seda mudelit kutsutakse foorumites ja isegi varuosakataloogides mõnikord Omega C, vääralt. Omega C pidi tulema, sellest kirjutasin varem ühes postis kus Holdenitest jms rääkisime. 2003 Omega tootmise lõpetamine oli suuresti seotud OmegaV8.com läbikukkumisega - klassikaline GM paranoia, keegi tõestas et kui sellega 270 km/h üks paak bahnil tühjaks sõita ja hästi kiiresti tankida siis saab teise paagiga V8 keema.

Lati rõhku jms olen mõõtnud Karla Autos, ühel pihustil kulus tagasivooluklapi kuulile soon sisse, tehti korda. Rõhud, pihustid olid muidu kõik korras. Kahetsen ainult et lasin pöördklapid välja võtta, mootor enam üle 5000 rpm ei lähe, varem laksas punasesse. Hea teada kui seda Sinu juures rõhkusid mõõta saab.

Pump on kõik 160k sama aga ma pole solki tankinud ja Belgias kunagine omanik ammugi mitte. Kui pumba ühendusi remontisin rõhku riistadega ei mõõtnud, aga tundus teda olevat sitaks.

Klõbin tekib ainult Nesto Pro diislit kasutades suurel koormusel, täiesti põhja vajutades. Mootor on korras ja hea pöördemomendiga, ma ei saa kumme siledaks sõita sest 3mm mustriga ma ei saa maanteel enam mööda sõita, gaasi andes ESP laksab klotsid peale kui tee vähegi märg on.

Seda biturbot ma vaataks heameelega :)
muhtasib
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
Asukoht: Estland
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas muhtasib »

b00ster kirjutas: 10 Apr 2019 22:26
muhtasib kirjutas: 10 Apr 2019 22:01
See kiirendamise video kus turbo korras ja ulub, mille sa varem postitasid.
Videol katuseluuk avatud. See auto on ka executive, väga rikas varustusega. Tegelikult turbot pole väga kuulda, see on pigem tee hääl. Võib olla võrreldes originaaliga on see ikka natuke valjem, sellepärast et summuti on avatud, peaegu otsetoru. Aga esimene katalüsaator veel all. Kui eemaldan ära selle, siis peab küll hästi vilisema. Loodan et katalüsaatori eemaldamise pärast ei tule see kole geomeetria vilin, nagu siin 00:08 https://www.youtube.com/watch?v=7eV6jGfq8P4 Siis tuleb seda tagasi keevitada :lol: :lol: Remapimisega sai tõstetud turbo rõhku, võib olla annab natuke turbo hääle juurde, kuna rõhk on suurem, aga ei usu et palju. Pigem katalüsaatorite ja sumpa püttide teema. Arvan originaal summutiga salongis sa ei näe vahet.
Ma ei kujuta ette kuidas sa selle otsetoruga ülevaatuselt läbi saad. Omale paneks roostavabast, kui leiaks sellise. Vahetasin kõik summutid nii 3-4 aastat tagasi, Tapal ei olnud parajasti tagumist summutit ja pidin Fenno panema, see pask on juba täiesti roostes. Kui Tapa tootmine (nad teevad Walkerile) veel Põltsamaal kutsekooli juures oli, siis naerdi kui ma sealt ostsin: P_ö_ltsamaalt me v_ö_tame ainult veini. Aga juba siis oli paremini painutatud ja keevitatud.

Kõige suurem puudujääk selle auto juures on vahejahuti. Auto kiirendab kõige paremini kui välistemp on -10C. Suviseks sõiduks oleks vaja suuremat jahutit.
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

muhtasib kirjutas: 10 Apr 2019 22:31
Omega B viimane small facelift oli 2002 sügis kuni 2003 suvi, kuni Omega liinilt maha võeti. Seda mudelit kutsutakse foorumites ja isegi varuosakataloogides mõnikord Omega C, vääralt.
Mis selles viimases faceliftis oli vahetatud?
Mul on 2002 sügis, okt-nov.
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

muhtasib kirjutas: 10 Apr 2019 22:47
Ma ei kujuta ette kuidas sa selle otsetoruga ülevaatuselt läbi saad. Omale paneks roostavabast, kui leiaks sellise. Vahetasin kõik summutid nii 3-4 aastat tagasi, Tapal ei olnud parajasti tagumist summutit ja pidin Fenno panema, see pask on juba täiesti roostes. Kui Tapa tootmine (nad teevad Walkerile) veel Põltsamaal kutsekooli juures oli, siis naerdi kui ma sealt ostsin: P_ö_ltsamaalt me v_ö_tame ainult veini. Aga juba siis oli paremini painutatud ja keevitatud.

Kõige suurem puudujääk selle auto juures on vahejahuti. Auto kiirendab kõige paremini kui välistemp on -10C. Suviseks sõiduks oleks vaja suuremat jahutit.
Olen juba saanud ametliku üv selle summutiga. Isegi paber alles.
Pilt
Ega mul täiesti otsetoru ka pole, keskmisest suurem resonaator on paigaldadud tagapütti asemel. Esimese katalüsaatori eemaldamisega ei pea probleeme tulla
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Martin »

muhtasib kirjutas: 10 Apr 2019 22:31 Seda biturbot ma vaataks heameelega :)
Aga siis pöördub härra jürtsi poole palvega ametlikuks klubiliikmeks hakata...
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Rax »

Minu ex oomil olid katid tühjad(paunad alles), keskmine pütt asendatud toruga ja lõpus kaheraudne sportpütt. Hääled olid head. Ega ülevaatust see ei mõjuta. Masin ei tohi liialt karjuda.
56232754
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Ikka ei saanud perfektne paigaldus. Ebayist tellitud nahad on liiga paksud võrreldes originaaliga ja lihtsalt ei mahuvad oma "raamile". Lisaks kässäri nahk on liiga lühike. Pohhui, enam ei hakka sellega tegeleda, aitab :lol:
Pilt

Nüüdseks autol 6000k parktuled & udukad

Originaal vs 6000k
Pilt

Ei tea miks varem pole seda teinud, valgega masin näeb kordades parem välja. Ennem oli 2002a auto, nüüd 2005a :D
Puhas valge värv, telo pildistab sitasti, et tundub et on sinisega valgustusega tegu, kuid päris elus ei ole nii.
Pilt

Veel ostsin motonetist siuke huijoobin. Jah, asi on hall, no ei leidnud musta värvi, lihtsalt ei leidnud. Värvib mustaks, vaatab kuidas see alumiinium hoiab värvi, kui pärast kärcheri pesuga asi saab tagasi halliks, siis mõtleb midagi, äkki sebib kuskilt 2komp värvi, ühesõnaga saan seda mustaks :D
Pilt

Samuti sai ostetud udukad uue stangele, ise stange saab täiesti valmis enne juuni. 100%.




Veel selline küsimus, keegi siit sõidab 2.5dtiga 3.45 diffriga? Millised pöörded 50kmh 3 käik, ja 100kmh 5 käik?
Alaripri
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Alaripri »

Kui ma ei eksi siis Haapsalu realiseerimiskeskuses oli musta värvi võret
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Alaripri kirjutas: 19 Apr 2019 21:47 Kui ma ei eksi siis Haapsalu realiseerimiskeskuses oli musta värvi võret
Hetkel ei ela Haapsalus kahjuks
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Natuke infot neendele, kes oli mõelnud paigaldada TDS differ oma DTI omegale.
DTI differ (roheline) vs TDS differ (sinine)
Veljedeks basic 225/45/17, kõige populaarsem kombinatsioon.
R30 (2.5DTI) Manuual kast

Pilt
Viimati muutis b00ster, 23 Apr 2019 14:52, muudetud 1 kord kokku.
Suletud