Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Mul õnneks väga hullu pole old.Korra olen kinni old..A siis oli ka väikest tõuget vaja ja väljas jälle...
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
silluboy kirjutas:automaat kast on suht mõttetu kui kinni jääb.
Ta ei lase jõnksutada ja sund esimesel ka pole nii palju jõudu et lumes auto veerema hakkas, kui gaasi natuke anda sis kohe rattad ringi ja kaputt.
Drivest pole ülde mõtet rääkida, kui tunne et hakkab vajuma sis ainult anna kaasi ja palu jumalat et kinni ei jää:D
automaadil on jälle suur eelis lumehelbe nupu näol.kasutage seda kes kinni istub...
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
mis vahe on sund esimesel ja D-l ?silluboy kirjutas:automaat kast on suht mõttetu kui kinni jääb.
Ta ei lase jõnksutada ja sund esimesel ka pole nii palju jõudu et lumes auto veerema hakkas, kui gaasi natuke anda sis kohe rattad ringi ja kaputt.
Drivest pole ülde mõtet rääkida, kui tunne et hakkab vajuma sis ainult anna kaasi ja palu jumalat et kinni ei jää:D
ja,kui väga vaja saab jõksutada küll..
hoiad õrnalt gaasi peal ja mängid R ja D
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Sund esimesel ja D on vahe selline, kui kinni jääd ja nii mönigi ei oska gaasiga mängida ning vajutab selle põhja vms. Käigud laob siis ju ülesse ja kaevad ennast päris auku kust enam omal jöul ei pruugigi välja saada. Kaua sa ikka R ja D jõnksutad varsti kast laiali
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a , Audi A4 2,5TDI 1999a,
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
seda muidugi,et d-ga hakkab käike üles laduma,aga ma ei saanud silluboy mõtest täpselt aru,et esimesega pole jõudu ja d on mõtetu jne..reims86 kirjutas:Sund esimesel ja D on vahe selline, kui kinni jääd ja nii mönigi ei oska gaasiga mängida ning vajutab selle põhja vms. Käigud laob siis ju ülesse ja kaevad ennast päris auku kust enam omal jöul ei pruugigi välja saada. Kaua sa ikka R ja D jõnksutad varsti kast laiali
selge see,et kastile jõnksutamine head ei tee,aga olen ainult nii omal jõul auto liikuma saanud päris hulludest olukordadest...omega kast on pommikindel.
mul üks tuttav kasutab R näiteks käsipidurina
Viimati muutis risto, 21 Jaan 2011 10:12, muudetud 1 kord kokku.
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Nõustun Ristoga,saab ka automaadiga kenasti välja jõnksutada.Kui ikka sõiduoskust napib,ei aita siis ka manualkast,ega jumala appi kutsumine.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
+1mardus72 kirjutas:Nõustun Ristoga,saab ka automaadiga kenasti välja jõnksutada.Kui ikka sõiduoskust napib,ei aita siis ka manualkast,ega jumala appi kutsumine.
Nagu ma siin teemas juba mainunud, kõik sõltub rooli ja istme vahelisest tihendist ja selles, mis ketsid auto all on.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
point ongi selles et mul automaat esimest korda ja seda paar kuud olnud.
Dja sund 1he värk seda et mul on sund 1l tühi käigul rohkem jõudu ja nagu piduri lahti lasen hakkab lumes kaapima.
lumes muidu sõites ma koguaeg vajutan lumehelvest
Dja sund 1he värk seda et mul on sund 1l tühi käigul rohkem jõudu ja nagu piduri lahti lasen hakkab lumes kaapima.
lumes muidu sõites ma koguaeg vajutan lumehelvest
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
korras kasti puhul ei ole vahet kas paned 1 või D...mingit jõu erinevust ei ole esimesel käigul.silluboy kirjutas:point ongi selles et mul automaat esimest korda ja seda paar kuud olnud.
Dja sund 1he värk seda et mul on sund 1l tühi käigul rohkem jõudu ja nagu piduri lahti lasen hakkab lumes kaapima.
lumes muidu sõites ma koguaeg vajutan lumehelvest
kui talvereziimi sisse lüllitad,siis on tõepoolest D-ga vähem jõudu,sest auto stardib kolmanda käiguga.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Mul samamoodi esimene automaadiga auto ja paar kuud olnud. Kinni olles olen siiski ennast välja jõnksutand kui on vähegi liikund. Tavaliselt kinni olen jäänud hooga minnes ja põhja peale, muidu ronib ikka läbi. Siis ei aita ka muud kui labidas ja kaevamasilluboy kirjutas:point ongi selles et mul automaat esimest korda ja seda paar kuud olnud.
Dja sund 1he värk seda et mul on sund 1l tühi käigul rohkem jõudu ja nagu piduri lahti lasen hakkab lumes kaapima.
lumes muidu sõites ma koguaeg vajutan lumehelvest
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
no jh mul õnneks alati keegi kes mind bushib aga vahet pole kas istub kinni või mitte on see esimese oma valitud auto kohta oodatust mugavam ja taastamisega olen juba alustand
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
mul suvilas läheb majani tee veits tõusuga, lõpus läheb veel järsemaks...lahti seda ei lükata ja vahepeal on mõnus paks lumi kui tükk aega käinud pole
esiveoline proovis igasuguse hooga, ei liikunud meetritki...mina läksin esimese korraga peaaegu üles välja, lõpus pidi korra tagasi laskma ja läks ilusti
2.0 diisel...rehvideks olid naastud ja esimese käiguga vaikselt töristasin...
kui gaasi lappama hakata siis jääks kohe kinni...ilmselt enamus seda viga ka teevad
teine asi on muidugi kui hooga peab kuskilt läbi ronima...siis ei tohi gaasi päris maha ka lasta
talvel on manuaalkast igati kasuks...
esiveoline proovis igasuguse hooga, ei liikunud meetritki...mina läksin esimese korraga peaaegu üles välja, lõpus pidi korra tagasi laskma ja läks ilusti
2.0 diisel...rehvideks olid naastud ja esimese käiguga vaikselt töristasin...
kui gaasi lappama hakata siis jääks kohe kinni...ilmselt enamus seda viga ka teevad
teine asi on muidugi kui hooga peab kuskilt läbi ronima...siis ei tohi gaasi päris maha ka lasta
talvel on manuaalkast igati kasuks...
Ω 2.2 DTI 2000a / Ω 2.5 TD 1999a / Ω 3.0 1998a / Ω 2.5 DTI 2003a / A6 1.9tdi / A6 quattro 2.5tdi / Insignia 2.0 CDTI 2009a
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Ütleks, et pask läbivus:D sportvedrustus ja lamellrehvid= ülimadal auto ja sama seis nagu oleksid slikid all kuigi mustrit ikka päris uhkelt on
Aga 2,5 see murrab igaltpoolt läbi garantii võin kah anda kuna sai pirukaid tehes isegi 30cm lumest läbi käidud, veits jauramist ja tuli ikka ise välja
Aga 2,5 see murrab igaltpoolt läbi garantii võin kah anda kuna sai pirukaid tehes isegi 30cm lumest läbi käidud, veits jauramist ja tuli ikka ise välja
Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
automaat , lsd ja eelmine talv ostetud rehvid ja polnud probleemi 2,5 bens kylge on ainult sitaks hea universaliga lasta ja ykspäev käisin mudakolkas yht tuttavat sikutamas ja sikutasin välja oli audi 26ga põhjapeal täitsa kinni...